Training samenstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Wat een wereldschema. Wie o wie zou dat toch bedacht hebben. En voor buik: doe gewoon plank holds. Set of drie. Zodra je drie sets 1 minuut vol kunt houden, ga dan de boel uitdagender maken, zet de ene voet op de andere bijvoorbeeld.
    Jaa idd een wereldschema
    Ik ken die oefening niet, plank holds
    Kun je me die eens uitleggen?

Comment

Originally posted by JC_7 View Post
      Jaa idd een wereldschema
      Ik ken die oefening niet, plank holds
      Kun je me die eens uitleggen?
      plank hold - Google zoeken
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Die had k al gebruikt, maar is snap de oefening niet

Comment

Deze positie:

houdt je gewoon drie keer een minuut vast.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dus alleen zo gaan staan/liggen?

en als je zo staat/ligt en dan doe je op je handen gaan staan en dan weer zo terug, waar is die dan voor?

Comment

Alleen die positie aannemen en vasthouden ja. En op je handen gaan staan en terug zegt me niks?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

deze bedoel k..

YouTube - Alternating Planks

Comment

Wat een rotoefening. Nu is hij zijn triceps er ook bij aan het betrekken, terwijl je die helemaal niet moet hebben. Mooi statisch doen met je armen recht onder je schouders en knijpen.

sigpic

Comment

Nee dan weet k dat k dat gewoon niet moet doen!
                    moet ik mn handen dus loodrecht onder de schouders houden of ook beetje de ellebogen naar binnen zetten?

Trouwens, heb jij een bestand of iets dergelijks waar allemaal oefeningen instaan? want je hebt echt veel verstand van fitness

Comment

Bovenarmen loodrecht onder je schouders, dan hoeven die nauwelijks kracht te leveren en zijn het echt je abs die tot failure gaan, en niet je schouders of triceps ofzo. Ellebogen staan dan dus ook gewoon recht. Check de trainingssticky eens, daar staan de oefeningen klikbaar aangegeven waar de uitvoering wordt voorgedaan.

sigpic

Comment

Thanx ik heb ze in de sticky's gevonden

misschien verder nog enkele suggesties van iemand?

Comment

Ik heb zitten puzzelen en uitzoeken etc. En nu wil ik hierbij mijn Spilt schema posten, en dan vragen of dit goed is!
                          Zoniet dan graag suggesties zodat ik het goed kan opstellen!

Attached Files

Comment

Zijn Dips niet triceps?
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                              Zijn Dips niet triceps?
                              Dips: Hoe rechter het bovenlichaam, hoe meer de tricpes wordt getraind.
                              Hoe meer het bovenlichaam naar voren, hoe meer de borstspieren in actie komen.

Toch?

Comment

Ho ja sorry klopt maar dat heb je er neit bij staan. En je blijft je tri gebruiken. Dus zou daar een andere oefening voor pakken. Maar eerst maar eens de echt ervaren mensen over vragen .
                                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X