Terug naar de top, en verder - Jake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vanochtend 76.3, flinke tegenvaller!

Ik eet blijkbaar te weinig, ga er 500 cals bovenop gooien..

Is wel lastig omdat ik alles mager neem (ivm met slechte huid)

2L magere melk per dag levert bijv maar 660

maargoed

ook heel moe dus even bloedprikken vandaag
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Pak anders chocolademelk in plaats van melk. Eiwitgehalte is ongeveer net zo hoog maar het heeft meer kcal. Bij mij is een pak melk zo rond de 300 kcal, iets meer. En chocolademelk rond de 600, wat dus 2 keer zo veel is. Als je dan 2 liter melk vervangt door 2 liter chocolademelk heb je dus al gelijk 600kcal extra.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Pak anders chocolademelk in plaats van melk. Eiwitgehalte is ongeveer net zo hoog maar het heeft meer kcal. Bij mij is een pak melk zo rond de 300 kcal, iets meer. En chocolademelk rond de 600, wat dus 2 keer zo veel is. Als je dan 2 liter melk vervangt door 2 liter chocolademelk heb je dus al gelijk 600kcal extra.

Hmm ja maar ik zit met problemen met mijn huid. En ik heb het idee dat het beter wordt als ik magere melk neem ipv halfvolle bijv.. En chocomel zitten zoveel suikers in die funest voor mijn huid zijn..

Maarja, misschien dat ik het wel even ga proberen, echter denk ik dat mijn huid dan slechter gaat worden..*-)

Comment

Jordy, heb 4 boterhammen, 2 bananen en 2L chocomel weggewerkt. :P

Zit al op 2300 cals, jezus man!

Cheaten is ZO verleidelijk

Normaal zat ik rond deze tijd op 1000-1200 cals.

Bomba chill dus nu maar zou dit mijn groei niet verneuken? Kom iig wel aan me cal dat kwam ik vorige dagen blijkbaar niet..

En krijg wel 200g eiwitten binnen op een dag

Heb er ook een paar mammoth shakes bijgegooid naast mijn maaltijden, dus niet als vervangen.

Nu hopelijk als een beest aankomen lol

Comment

Zo weer teleurstellend resultaat op de weegschaal:

76,4 terwijl ik gister zeker 4500 cals verschranst heb...:S

Echt klote

Vanochtend bloedgeprikt, 5 buisjes afgegeven voor 15 testen door mijn moeheid..

Hopen dat daar iets uitkomt, misschien een verklaring voor mijn moeheid en misschien ook wel waarom ik zoveel cals verbruik blijkbaar en niet aankom..

Comment

Ik heb iets niet al te bests gedaan, HEEL VEEL weightgainer vandaag gebruikt om te kijken of ik uberhaupt wel aankom bij een HUGE load.

Vandaag op:
              liter melk
              liter chocomel
              8 boterhammen
              500g aardappel
              600g weightgainer (2600 cals)

Bij elkaar tegen de 5000 cals.

Als ik morgenochtend weer 76.3 ofzo weeg, dan ben ik heel benieuwd wat er aan de hand is..*-)

Comment

Eh niet om een of ander man, maar van dag tot dag kijken heeft echt geen zin. Ik snap dat je wilt gainen en dat je veel wilt gainen, maar dag tot dag verschil hangt van zoveel variabelen af, cal inname is daar maar 1 van.

Tis einde van de week dus glycoseen is laag van je trainingen (ja wordt aangevult, maar dat neemt niet weg dat veel mensen einde van de week het minste wegen). Bij mij maakt dat alleen al 1-2kg verschil uit. Dan heb je nog bloat, maaginhoud en god knows what.

Ben wel benieuwd wat eruit komt bij je bloedttest

EDIT; je hebt ook nog bloed gegeven dus dat beinvloed ook weer
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Eh niet om een of ander man, maar van dag tot dag kijken heeft echt geen zin. Ik snap dat je wilt gainen en dat je veel wilt gainen, maar dag tot dag verschil hangt van zoveel variabelen af, cal inname is daar maar 1 van.

Tis einde van de week dus glycoseen is laag van je trainingen (ja wordt aangevult, maar dat neemt niet weg dat veel mensen einde van de week het minste wegen). Bij mij maakt dat alleen al 1-2kg verschil uit. Dan heb je nog bloat, maaginhoud en god knows what.

Ben wel benieuwd wat eruit komt bij je bloedttest

EDIT; je hebt ook nog bloed gegeven dus dat beinvloed ook weer
                  Ja dat weet ik ouwe uiteraard, maar 3-4 dagen elke ochtend hetzelfde gewichte terwijl ik op een keihard bulkdieet zit, dat kan niet.

Ik heb me net gewogen en woog 77.0, ruim een halve kilo meer dan afgelopen week elke ochtend. Blijkbaar zit mijn caloriebehoefte in deze tijden van moeheid boven de 4000 en onder de 5500. Hierin moet ik even een belans gaan vinden.

Ik blijf nog wel even flink wat mammoth nemen gezien er 152g kh (ja ook veel klote suikers i know) per portie inzit en ik die wel nodig heb.

Ga nu trainen in ieder geval en ik laat je ff weten wat er uit die bloedtesten komt. Van 10 van de 15 heb ik dinsdag de uitslag en van de rest vrijdag. Echter verwachtte de dokter dat er niets uit zou komen gezien mijn pols,hart,bloeddruk perfect was.

Ff eten erin gooien en dan knallen!

Laterss

Comment

Ben benieuwd, voel me laatste tijd ook zwaar vertieft dus voel met je mee ^^

Trainse ouwe

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Had net eieren gebakken, nam ik een hap, BAH vies

tot 2 juli geldig

Dus nu maar 1200cals mammoth weggeslurp

Maar wat voor soort moeiheid heb je?
                      Ik heb namelijk echt dat ik genoeg slaap en eet, maar dat ik gewoon volledig kapot ben vaak. Dat ik op de bank zit en dan ik mijn ogen sluit helemaal wazig wordt en om kan vallen, het is echt alleen mijn hoofd.

Ik zou zeker bloed laten prikken als je je fucked up voelt

nu ga ik trainen

wat PR'tjes neerzetten

laters

Comment

Ik slaap 9 uur wordt wakker, ga pissen voel me helemaal en utter verkankerd, ga weer naar bed en slaap zo nog 3 uur. Sta op ogen op half 7, poging shake weg te drinken met gag reflex ook geen pretje en voel me laatste tijd meer vertieft dan normaal, maja zit ook veel binnen te leren dus das ook niet echt lekker.

Trainse ik verwacht dikke cijfers

Comment

Ja verwacht niet teveel :P

Worden PR''s zegmaar met mijn nieuwe gewicht, kan onmogelijk nu tillen wat ik kon toen ik 85kg was..

Maar dit is de planning:

SQ: 52.5,52.5,52.5,52.5,52.5
                          Deads: 62.5,62.5,62.5,62.5,62.5
                          Lat pullys: 57.5,57.5,57.5,55,55
                          BP: 57.5,57.5,55,55,55
                          Seated rows: 52.5,52.5,52.5,50,50
                          MP: 35,35,32.5,32.5,32.5

side raises: 7,7,6
                          preacher curls: 12,12,10 (hier ga ik sowieso failen)
                          dippen: 7,6,5

Absoluut niet impressive iig dus, maar we zijn er uiteraard nog lang niet.

Ik ben vanaf 10 augustus een maand weg waar ik niet kan trainen, dus op 10 augustus wil ik echt de hoogstmogelijke stats hebben.

Peace

Comment

Zo, was heerlijke training!

Vond de squats het naarst om te doen.

Mijn rug is helemaal kapot.

Alles ging vrij goed, behalve die preacher curls waarvan ik al zei dat ik ging falen

1e set ging nog, 2e set bij hh 7 bij elke arm werd het me teveel.. 3e set met 9kg gedaan 12 hh, lukte nog net..

Nu lekker eten!

Comment

Zo, vanochtend 77.5! Weer een halve kilo meer.

Als ik naar mijn lichaam kijk lijkt het wel alsof alles echt voller wordt.

Ik heb dan ook 4500+ cals genoemen 2 dagen, iets wat ik daarvoor niet deed.

Moet wel bekennen dat een hele shitload ervan uit Mammoth is gekomen, echter ging ik daar in het verleden ook keihard op. Ik zorg wel voor voldoende vitamines en andere diverse eiwitten, maar kan je lichaam inconsistent worden als je elke dag 2 bereshakes naar binnen werkt zodat het lichaam het niet meer zo goed op gaat nemen?

Het is niet goed, geen vervanging voor voeding, ik weet het, maar ik ga er wel lekker op, en ik ben eigenwijs. (A)

Comment

Nu weer bijvoorbeeld:

Heb een shake van 235g Mammoth + 50g caseine + appelciderazijn + kaneel + 1L water gemaakt. Totaal 1200 cals, 160g kh, 80g eiw, 35g vet

En dan eet ik ernaast een portie sla

Ik zie echt in 2-3 dagen dat ik dit doe de spierdefinitie zo verbeteren, het wordt zoveel voller. Kan vocht zijn uiteraard, maar het is natuurlijk slecht..

Ik ben wel bezig mijn eetlust op te krikken door elk uur toch nog wat te eten, maar clean 4500 naar binnen werken is vooralsnog een illusie.

Maar is even op mijn vraag die ik stelde in de post hiervoor, weet iemand hier een antwoord op? En hoe slecht is dit wat ik nu doe zolang ik genoeg variatie krijg in eiw, complexe kh's en onverzadigde vetten (die ik uit noten en visolie haal)?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X