Snel een spiermassa opbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ei voeding

!!!KOOK DAT DING!!!

Rauwe eieren eten is zeker niet het beste wat je kan doen, integendeel kook dat ding.
    Het eiwit in rauwe eieren heeft een biologische beschikbaarheid van 51%, koken verhoogt dit percentage tot circa 91%, wat betekent dat het eiwit van gekookte eieren tweemaal beter wordt opgenomen dan dat van rauwe eieren.
    De eidooier bevat cholesterol dit verwijder ik altijd! In rauwe eieren komen ook avidine (een glycoproteïne) en antitrypsine voor. Avidine bindt zich aan biotine en maakt dit vitamine niet meer beschikbaar voor het lichaam, waardoor bij langdurig gebruik van rauwe eieren een biotinedeficiëntie kan ontstaan. Antitrypsine werkt het verteringsenzym trypsine tegen. Het koken of bakken van eieren maakt beide eiwitten onwerkzaam!!!
    Vala en als je alles wilt lezen je kan.
    Ei (voeding) - Wikipedia

Dus niet rauw!
    Grtz Jonas

Comment

De eidooier bevat cholesterol. Omdat vermoed werd dat het eten van veel cholesterol tot hart- en vaatziekten zou kunnen leiden, kregen eieren een slechte naam. Inmiddels (2003) is ontdekt dat een te hoog cholesterolgehalte weliswaar ongezond is, maar niet alleen veroorzaakt wordt door de voeding, maar vooral door de aanleg, en bovendien meer wordt veroorzaakt door het eten van te veel (verzadigde) vetten dan door het eten van cholesterol, dat in betrekkelijk geringe mate wordt opgenomen.

Dus weggooien van je eigeel is dus gewoon zonde!
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Meeste eiwit van het ei zit in het eigeel. En het eigeel verhoogd het goede chloresterol. Gewoon eten dus.

Comment

Buiten je rustdagen kan ik ook niet veel goeds vinden in je schema Maar je hebt ondertussen al genoeg tips gekregen om aan de slag te gaan.

Lees daarnaast de Zomersticky en Tienerbodybuilding eens goed door.
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Oke duidelijk dus! Ik ga dan voortaan nu maar een gebakken eitje op brood eten

Heeft er iemand nog andere tips kwa voeding of training?

Comment

Originally posted by Sancho View Post
              Buiten je rustdagen kan ik ook niet veel goeds vinden in je schema Maar je hebt ondertussen al genoeg tips gekregen om aan de slag te gaan.

Lees daarnaast de Zomersticky en Tienerbodybuilding eens goed door.

Als mijn schema dan niet goed is volgens jou! Hoe zou ik het dan moeten doen?????

Comment

Originally posted by pardoelski View Post
                Oke duidelijk dus! Ik ga dan voortaan nu maar een gebakken eitje op brood eten

Heeft er iemand nog andere tips kwa voeding of training?
                Heb die 2 topics nu al eens gelezen.
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

kijk van da eigeel wist ik dus ook nie, en azo blijven we bijleren hé
                  grtz
                  Last edited by Jonas Dierickx; 12-08-2009, 01:27.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X