Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vind daarnaast dat je nogal weinig oefeningen doet.
Ben nu een weekje of 2 bezig en moet zeggen als ik mijn sets gedaan heb ben ik redelijk leeg. Dus weet niet zo goed of er nog oefeningen bij kunnen. Nog een vraagje: mijn borst en rug oefeningen voel ik vooral in mijn armen (dag erna voel ik het wel in de borst). Teken dat ik zie niet correct uitvoer?
Ben nu een weekje of 2 bezig en moet zeggen als ik mijn sets gedaan heb ben ik redelijk leeg. Dus weet niet zo goed of er nog oefeningen bij kunnen. Nog een vraagje: mijn borst en rug oefeningen voel ik vooral in mijn armen (dag erna voel ik het wel in de borst). Teken dat ik zie niet correct uitvoer?
Met een aparte armendag zul je je armen veel meer gebruiken, ook bij andere oefeningen. Biceps wordt mee aangesproken bij rugoefeningen en triceps bij borstoefeningen. Ik denk dat je je armen te weinig rust gunt. Beter doe je biceps bij rug en triceps bij borst. En ja, het is zo dat je je armen voelt bij die oefeningen, maar als je de dag erna je borstspieren wel voelt zullen ze wel goed getraind zijn. Geldt dit ook voor je rugspieren? Zou voor benen er toch een squat bijdoen en voor onderrug een deadliftvariant.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment