Originally posted by Nesstif
View Post
Hoe moet het nu verder
Collapse
X
-
Originally posted by erso89 View Postzou ik als ik jouw was ff aan iemand vragen in je sportschool of die je wilt spotten, natuurlijk wel aan iemand die er verstand van heeft
en ik wist niet hoeveel oefeningen ik moest doen , heb nooit eerder een site fso geraadpleegt , maar is 4 oefeningen wel goed ? Of is het niet erg dat ik er 8 of 9 doe ? Want iemand vertelde me dat dit slecht is .. .
Comment
-
Originally posted by Nesstif View Postik fitness in een fitness centrum samen met een vriend altijd , ik heb nog nooit iemand anders de deahtlift zien doen , dus zou niet zo snel iemand kunnen vinden die me hierbij kan helpen spotten ...
en ik wist niet hoeveel oefeningen ik moest doen , heb nooit eerder een site fso geraadpleegt , maar is 4 oefeningen wel goed ? Of is het niet erg dat ik er 8 of 9 doe ? Want iemand vertelde me dat dit slecht is .. .
ps. waarom benen trainen?: YouTube - Muscle Gain Leg TrainingThe deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--
Comment
-
Ik weet niet of het goed is maar je moet gewoon naar de grote van de spier bekijken in volgorde van groot naar klein
Benen
bestaan uit hamstring(2 a 3 oefeningen), quadriceps(2 a 3 oefeningen), kuiten(2 oefeningen 1tje zittend en 1tje staand)
rug doe ik 4oefeningen
borst 3oefeningen
schouders 3 oefeningen
biceps 2 oefeningen
triceps 2 oefeningenLast edited by IJsBlok; 21-03-2010, 12:04.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by NickT View PostIk doe twee oefeningen per keer voor borst...ik ben dan zo stuk dat er no way in hell is dat ik nĂłg 7 oefeningen kan doen die ook maar ergens op lijken.
ps. waarom benen trainen?: YouTube - Muscle Gain Leg Training
Dat heb ik dus niet , als ik als eerste oefening dumbell press op 36 kg per dumbell kan ik gerust na 7 oefeningen nog 80 kg bankdrukken ...
Comment
-
Originally posted by Nesstif View PostHoogste dumbells zijn 36 en bankdrukken lukt voorloppig nog niet echt hoger
Comment
-
Originally posted by STED View Posthoe bedoel je niet hoger? je zegt dat je na 36 dumbells nog 80 kg kan bankdrukken. Pak dan eens ipv eerst de dumbells, gewoon bankdrukken met 85 of 90 kilo ( of meer als je kan ) en dan gewoon lekker naar de klote gaan. Ik heb altijd als ik 1 a 2 borst oefeningen goed pak, kan ik mijn armen moeilijk meer bewegen
En ben nu begonne met benen , squaten lukt vrij goed en voel ik echt hard in men benen , maar niet in mijn buikspieren.
En als ik deadlift voel ik een pijnlijke beweging in de onderrug , ookal probeer ik zohard mogelijk op men houding te letten en draag ook een riem voor de onderrug ...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment