3 daags schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 daags schema

Hi Everybody,

Ik ben bezig met een split schema samen te stellen voor een trainingsweek van 3 dagen. Nou heb ik een discussie met iemand die meent dat zoiets pas werkt als je vaker traint in de week omdat het op deze manier gewoon een week duurt voordat je dezelfde spiergroep weer pakt. Zit hier logica in of is het onzin?

Gr. Slinky
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

elke spiergroep 1x in de week hard aanpakken is voldoende.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Thanks, iemand die dit nog kan onderbouwen? En of dit dus ook beter is als full body.
      Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Ervaringen.

Fullbody doe je lang niet zoveel sets als bij split maar train je vaker per week de spiergroep.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ja oké de ervaringen begrijp ik, daarom wil ik het zelf ook gaan doen. Echter wil ik graag beargumenteren waarom het zo is. Zelf geloof ik er wel in.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Fullbody doe je lang niet zoveel sets als bij split maar train je vaker per week de spiergroep.
            Trek je conclusie
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Als je tot failure/ uiterste gaat in je training heeft je spier rust nodig om te groeien, geef je deze rust niet kan je volgende keer niet maximaal trainen en zal de spier niet maximaal groeien...
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X