Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik vind het wel erg sterk dat je 39 kilo zou zijn afgevallen in 4 maanden.
stel je verbrand met 6x per week trainen en ook nog zo nu en dan wat cardio een enorme 4000 kcal per dag. en je zou extreem weinig eten. ofwel 2500 kcal per dag eten.
En je stofwisseling zou niet vertragen ondanks je grote kcal deficiet (wat het natuurlijk wel doet). dan zou je in 4 maanden ofwel 120 dagen. een 180.000 kcal ofwel een 25 kilo kunnen kwijtraken. laten we zeggen nog 5 kilo vocht eraf. en dan zit je op 30 kilo. Om die 40 kilo af te vallen in 4 maanden, zou je een nog extremer crash dieet moeten volgen. (en zoiets werkt nou eenmaal niet).
Al helemaal sterk vind ik het dat als je eerst 120 kilo woog. en zo snel afvalt (wat je alleen kan bereiken met een extreem crash dieet), dat je dan totaal geen hangend vel hebt. niet eens je navel hangt lichtjes omlaag. alles is helemaal strak.
----------------
als het echt zo is, dan gun ik het je wel. maar het lijkt mij erg onwaarschijnlijk. En toen heb je toch ook goed getraind? datzelfde schema van toen zou je nu kunnen gebruiken voor massa. enigste verschil is de voeding en eventueel de repranges waarin je traint.
maar ik geloof het eigenlijk gewoon niet.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ik ben rustig begonnen begin augustus maar toen was ik niet serieus bezig. Nog steeds zelfde voedingspatroon. Junkfood en noem maar op. Toen dus maar misschien max2 keer in de week. Ik veranderde drastisch begin september en knalde gewoon erdoorheen. Ik leefde rond de 1500 kcal per dag soms minder. At heel licht en water af en toe voor de rest gewoon trainen minstens 2 uur perdag en sauna erna. Dat hield ik 4 maanden lang vol. Ik was oook verbaasd hierom maar over dat hangend vel had ik gelukkig niet zo veel last van omdat ik zeg maar in een keer als een tierelier groeide dus me vel groeide mee snap je. Had geen hangend vel en was nooit dik. Ik was tot mijn 20ste gewoon slank dus een gewoon postuur. Daarna kwam ik aan snap je?
Na die 4 maanden ben ik gewoon tot weinig gaan trainen buiten de deur dan. Heel soms ging ik dan wel kloten in de gym verder dan ook niet. Ben wat beter gaan eten. Ging nog wel hardlopen enzo buiten.
Later na de zomer2010 ging ik situps en pushups doen avond en sochtends en ben nu pas sinds 2 weken echt weer continue bezig.
Kijk mensen om mij geloofde ehet ook niet. Heb het puur natuur gedaan en at puur gezond en bijna vegetarisch snap je. Als je iets zo graag wilt dan bereik je datgene ook. MIND OVER MATTER. En in mijn geval omdat ik ooit wel slank wasgeweest is het zo gegaan.
Ik wil nou groeien. Ik heb een redelijk gedefinieerd lichaam alleen wil dit gedefineerder en groter.
tja neem het hem kwalijk deze man praat een hoop onzin. als hij er werkelijk zo uitziet en werkelijk die resultaten heeft behaald waarom stelt hij dan zulke vragen? er klopt hier iets gewoon niet. deze man wil gewoon interessant doen.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment