Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik zou is even rustig rond lezen op dit forum , op internet en in fitness boeken als je die tot je beschiking hebt.
Ik zou eerst beginnen met bepalen hoeveel dagen je wilt gaan trainen.
en daar het type trainings schema op kiezen. mocht het aantal dagen niet veel uitmaken zou ik een type trainingschema kiezen dat jou fijn lijkt en bij het resultaat dat je wilt behalen past.
voor de oefenning enzo is het veel lezen over het type trainingschema dat je kiest. en daar de goede keuzes in proberen te maken en natuurlijk dan weer hier poste
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment