Originally posted by imbrandnew
View Post
Defencie en Trainen
Collapse
X
-
Originally posted by imbrandnew View PostIk zit vanaf 2009 bij defencie dus een questie van wennen is het niet meer we werken steeds weer op als we nieuwe mensen krijgen. Ik had het misschien duidelijker bij mijn vraag moeten zetten.
OMFG!1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by imbrandnew View PostIk zit vanaf 2009 bij defencie dus een questie van wennen is het niet meer we werken steeds weer op als we nieuwe mensen krijgen. Ik had het misschien duidelijker bij mijn vraag moeten zetten.
Ik heb zelf 101Mipel gedaan in Ede.
Comment
-
Je zult op zijn hoogst last kunnen krijgen van je knie en enkel gewrichten,dit komt door de hevige overbelasting.Het is aan jou hoe bijvoorbeeld om te gaan op de hindernisbaan(springen van hoogtes),en de lange marsen met volle bepakkingen.Als je daar in het begin al last van hebt,dan kom je niet verder als een half jaar defensie.Aangezien jij al 2 jaar mee wandelt op de werkvloer,zullen je gewrichten het goed aankunnen,ander had je wel zeker last gehad.
Ik zou lekker mijn benen goed blijven trainen,het enigste wat je kan overkomen is een blessure,of een slijtage waar je al wel last van had moeten hebben!
Comment
-
Originally posted by imbrandnew View PostIk zit nu gelegerd in stroe 110 T-cie. Heb geen klachten dus dan zou het wel kunnen zoals ik het nu doe.
@venum Als je niets beters te melden hebt doe het dan ook niet weer1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Ik werk nu al 4 maanden aan een stuk elke dag op kazernes in soesterberg, Huis ter heide, hilversum, doorn en elst.
Die jongens hebben echt een mooie baan, hoeven de hele dag geen ruk te doen behalve "aanwezig" zijn. Ze sporten in de baas hun tijd (gym op kazerne), vechtsporten blabla.
Die hogere mannetjes zeggen daar ook dat het meer "aanwezig" zijn is dan iets anders.
Comment
-
Het is of Rennen of Kruipen bij defenCie iedereen blijft optrainen en dan misschien op oefening of uitzending en zo gaat het steeds weer. Het zijn nu ook wel echt rustige tijden bij ons maar dat komt omdat ze om de 4/5 jaar hun fouten weer moeten herstellen.
Maar om terug te komen naar mijn post
http://forum.bodynet.nl/trainingssch...sa-schema.html
nieuw schema en geupdate eetschema erbij gezet heb weer nieuwe potten binnen
XXL Nutrition
"Whey Delicious" aardbei 2,5kg
"Creatine" 500g
"BCAA Powder"500g
"Glutamine"500g
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: