Waarom geen benen dan?
Gaat nietmeer!
Collapse
X
-
altijd de benen erbij doen !!
1 :je maakt meer GH aan
2: je zal ook meer kracht gainen in je bovenlijf
3: een getraind bovenlijf met van die luciferstokkies eronder is geen porem
4: ooit krijg je spijt dat je ze niet hebt getraind
5: je benen zijn een grote spiergroep dus ook ideaal om je vp te verlagen
suc6Last edited by yogibear; 18-07-2011, 12:13.
Comment
-
Super gespierde benen krijgen is al moeilijk genoeg als ze eenmaal achterlopen. Zie je dan maar eens bij te trekken, dus niet morgen beginnen met benen trainen. Maar vandaag nog...
Er zijn namelijk geen redenen op aarde te bedenken, waarom je geen benen zou trainen als je aan krachttraining doet.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostJe groeit nog tot je 21e....?
Of heb jij op een kalendar staan wanneer je stopt met groeien. En wat heeft dat te maken met in de groei zitten en benen trainen?Eat clean and train hard...
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostSuper gespierde benen krijgen is al moeilijk genoeg als ze eenmaal achterlopen. Zie je dan maar eens bij te trekken, dus niet morgen beginnen met benen trainen. Maar vandaag nog...
Er zijn namelijk geen redenen op aarde te bedenken, waarom je geen benen zou trainen als je aan krachttraining doet..
Goed benen trainen is 3x.zo zwaar als een andere training.
Comment
-
Deze man wil helemaal geen hulp.
Alles wat we hem aanraden word weg geweven alsof het allemaal bullshit is.
Als hij toch al alles weet, weet hij ook wel waarom hij op een plateau terecht is gekomen.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Het grappige vind ik dat als 1 iemand iets neg antwoord, iedereen samen spant
Ik heb duidelijk gezegd IK TRAIN BENEN NOG NIET. En dan krijg ik als antwoord, ga je benen trainen. Waar hebben jullie je diploma behaald? Sorry hoor, dan moeten jullie niet afkomen van: hij wilt geen commentaar aanvaardenEat clean and train hard...
Comment
-
Originally posted by Bodard View PostOmdat ik nog maar 16 ben, en midden in mijn groeifase zit nu. Daarom wacht ik eventjes tot ik uit mijn groei ben. (duurt niet lang meer)I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment