Trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou toch proberen wat mrs s zegt..
    Je bent zo te lezen een echt ecto, en dat betekent eten, eten, eten.
    Probeer je voedingschema eens hier op het forum te zetten.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

das idd een goed idee post ff je eet schema
      Who's the Chef

Comment

Ik werk ook heel onregelmatig en dan nog in de weekends aan de discotheek.

Ik maak 's avonds (of een ander tijdstip, alnaargelang ik de kans zie) al m'n eten klaar voor de dag daarop. Gewoon in tupperware doosjes, shakes droog in de beker en terplaatse effen vloeistof toevoegen. Werkt heel goed, je hebt er een hele dag geen omkijken meer naar, je hoeft het alleen op de voorziene tijdstippen naar binnen te werken.

Moet toch lukken?

Comment

Hey jongens,

Ik heb een vraagje aan jullie, ik train nu namelijk al 5 jr behoorlijk intensief en sinds een jaar of twee heb ik een schema gekregen van een Ex-mariniers waarop je op t volgende manier traint.

3 maanden veel herhalingen: 5 sets van 20 herhalingen
          3 maanden weinig herhalingen: 4 sets van 8 tot 12 herhalingen.

persoonlijk vind ik t een goede schema, ik merk zelf dat ik wel goed groei, alleen wil ik graag weten of dit wel DE juiste manier is van trainen.

Ik ben namelijk altijd best koppig en wil altijd de beste zijn en ik let teveel op details.

Zou iemand mij kunnen adviseren of dit wel de juiste manier is van trainen om optimaal te kunnen presteren?

Ik train trouwens all clean, keihard trainen en goed eten, dus geen supplementen of andere shit.

Comment

Ohja dit ben ik vergeten te zeggen, ik train namelijk 5 dgn in de week van ma t/m vr, en wat ik me afvraag is of dat niet teveel is. Maar ik pak wel elke dag een andere spiergroep.

Dus ik geef de spieren eigelijk wel voldoende rust, omdat ik elke dag een andere spiergroep train.

Of is dit de verkeerde manier?

Comment

als je eens je volledig schema zou plaatsen,oefeningen en hh en sets is het makkelijker om advies te geven

Het schema dat je zegt lijkt me erg intensief ,3 maanden veel herhalingen , 5sets van 20hh, lijkt me serieus overdreven voor een kleine spiergroep.

Grtz
              stil growing

Comment

Dat is toch het leuke aan deze sport DE manier om te trainen is er niet!!
                Wat voor de 1 super werkt is voor de ander waardeloos waar je het ene moment op groeit doet even later niets meer!!
                Zolang het voor jou werkt is het altijd goed
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

er zijn altijd wel grenzen kwa trainen hoor
                  Who's the Chef

Comment

zo ziet mn schema eruit:

ik train 5 x p/w dus elke week wisselt t om, ene keer train ik dat 2x en andere x dat 2x, maar ik train alles even veel.
                    hier komt die dan.

3 maanden lang:

Ma: borst 4 x 8 tot 12
                    di: schouders 4 x 8 tot 12
                    wo: rug 4 x 8 tot 12
                    do: borst 4 x 8 tot 12
                    vr: schouders 4 x 8 tot 12

3 maanden lang:

ma: borst 5 x 20
                    di: schouders 5 x 20
                    wo: rug 5 x 20 of optrekken
                    do: borst 5 x 20
                    vr: schouders 5 x 20

Waarom is het eigenlijk overdreven?
                    Ik merk zelf namelijk dat je hierdoor erg sterk wordt, je verbetert je conditie, je wordt droger en je groeit wel meer in tegenstelling to zwaar en korte setjes naar mijn mening.

Maar goed let me know if you know it better see ya,

Comment

en benen Murat train jij het belangrijkste onderdeel van je lichaam niet, ik kan me moeilijk voorstellen dat je daarop groeit,maar wil niet zeggen dat het niet mogelijk is.
                      4 oefeningen voor borst en dan nog wel twee keer per week lijkt me sterk overdreven,het is een kleine spiergroep die direct gaat overtraint zijn op deze manier, armen train je ook al niet zie ik of ben je deze vergeten, train jij misschien met een speciaal doel,bedoel hiermee voor een andere sport die je beoefent en deze trainingen gebruikt als hulpmiddel ofzo

Grtz
                      stil growing

Comment

Heb je al wel wat topics hier gelezen Murat?
                        Zou daar zeker even mee beginnen anders, kom je vast al heel veel nuttige info tegen.
                        Ik vind dit een heel vreemd en veel te beperkt schema, kan voor mij persoonlijk direct de prullenbak in...

Comment

voor mij geld het zelfde
                          je traind te veel het eene en teweinig tot niet je armen en benen

om sterker te worden kwa kracht zou je allen 1,5 x in de week moeten trainen of ook wel alle spieren 3x in de 2 weken.
                          Who's the Chef

Comment

ja mn armen train ik trouwens wel alleen heb er nie aan gedacht om ze hier ook op te zetten.

En mn benen kan ik niet trainen i.v.m een knieblessure die ik heb opgelopen tijdens de voorbereiding voor mn opleiding bij
                            het korps commandotroepen.

anyway....waarom keuren jullie allemaal deze manier van trainen af?
                            Voor mij gevoel is er geen betere manier van trainen hoor.

zou iemand mij dan eens een schema kunnen geven van hoe jullie bijvoorbeeld trainen en hoe vaak?

Comment

Alle spiergroepen 1x per week is genoeg.
                              Als dit voor jou wel werkt en je voelt je er goed bij moet je zeker zo blijven trainen.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Murat @ Nov. 09 2004,23:53)]zou iemand mij dan eens een schema kunnen geven van hoe jullie bijvoorbeeld trainen en hoe vaak?
                                ik zou zeggen kijk eens een beetje rond hier op de siten en dan zal je der vast wel een zooi vinden.

suc6
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X