Wat raden jullie me voor trainingschema aan?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat raden jullie me voor trainingschema aan?

ik ben 18, weeg 57 ben 1.63 schijn 15% vet te hebben!

ik wil zondag zowieso houden voor conditie en vet verbranden dus lopen heel veel!

borst/schouders
    benen
    armen
    rug

(ergens nog buik bij het liefst wil ik die zo goed mogelijk trainen dat ik broodjes krijg dus kan ik die extra doen in de week?)

wat raden jullie me aan?

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Heb je al wat ervaring of ben je echt nieuw?
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Buik kun je er gewoon ergens bij doen da`s geen probleem.
      Is dit hoe je schema er nu uitziet?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

kijk eens rond op deze site der zijn schema's zat
        draai iets in elkaar voor je zelf post het even en dan kunnen wij er wel wat van zeggen.
        suc6
        Who's the Chef

Comment

Di. armen (buik)
          Wo.  borst/schouders
          Do. benen (buik)
          Vr.  rug
          Zo. Me vet eraf lopen!

Ben 2 maandjes weer begonnen nu, maarja nu ga ik pas echt goed beginnen (wat ik eigelijk van begin af aan had moeten doen maarja)!

Is dit iets dan? Please let me know your comment!

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Dit schema kun je aanhouden is niks mis mee.
            Wat zijn je doelen precies? Groter en zwaarder of juist niet?

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Klinkt wel goed man...

Ik train zelf altijd borst en triceps op een dag. de een zegt dat het goed is de ander zegt weer van niet. Ik vind het altijd erg lekker. Misschien kan je dat proberen ipv. triceps en biceps op 1 dag.

Succes met trainen!!! En je weet wat Arnold zegt. Je groeit in de 2 herhalingen na de pijngrens.

Grtz T
              185 cm
              100 kilo +/-
              17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
              Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

nix mis mee met je schema

suc6
                Who's the Chef

Comment

Ik zal biceps en triceps niet op 1 dezelfde dag trainen.Biceps train je al vaak genoeg mee met andere oefeningen en de triceps doen ook vaak mee met wat borstoefeningen. Ik doe altijd Borst/biceps op 1 dag.

Greetzz

Comment

om dat een x anders te trainen is nix mis mee hoor
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 10 2004,21:11)]Dit schema kun je aanhouden is niks mis mee.
                      Wat zijn je doelen precies? Groter en zwaarder of juist niet?

Greets...
                      groter maar liever niet al te veel zwaarder! En wil mooi buikie krijgen.

Nog een vraagje voor de experts: welke spiergroep kan ik het beste bij elkaar doen dat ik 1 dag minder hoef te trainen heb het de laatste tijd zo druk zeg maar armen en rug ofzo op 1 dag dan?!
                      Di. armen (buik)
                      Wo. borst/schouders
                      Do. benen (buik)
                      Vr. rug

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Nov. 10 2004,20:38)]Di. armen (buik)
                        Wo.  borst/schouders
                        Do. benen (buik)
                        Vr.  rug
                        Zo. Me vet eraf lopen!
                        Zou dan de indeling

Di.  rug
                        Wo.  borst/schouders
                        Do. benen (buik)
                        Vr. armen (buik)
                        Zo. JEe vet eraf lopen!

Aanhouden.

Op die manier zijn je armen iets minder de zwakste schakel in de trainingsdag erna en zit er wat meer rust tussen rug en benentraining die beide nogal belastend voor je onderrug kunnen zijn

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (3XL @ Nov. 11 2004,19:13)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Haagschemarco @ Nov. 10 2004,20:38)]Di. armen (buik)
                          Wo.  borst/schouders
                          Do. benen (buik)
                          Vr.  rug
                          Zo. Me vet eraf lopen!
                          Zou dan de indeling

Di.  rug
                          Wo.  borst/schouders
                          Do. benen (buik)
                          Vr. armen (buik)
                          Zo. JEe vet eraf lopen!

Aanhouden.

Op die manier zijn je armen iets minder de zwakste schakel in de trainingsdag erna en zit er wat meer rust tussen rug en benentraining die beide  nogal belastend voor je onderrug kunnen zijn
                          Keej thks maar:
                          Nog een vraagje voor de experts: welke spiergroep kan ik het beste bij elkaar doen dat ik 1 dag minder hoef te trainen heb het de laatste tijd zo druk zeg maar armen en rug ofzo op 1 dag dan?!
                          Di. armen (buik)
                          Wo.  borst/schouders
                          Do. benen (buik)
                          Vr.  rug

(maar dan met die volgorde wat jij zei maar dan dat ik zegmaar dinsdag woensdag en donderdag spiergroepen train ken dat?)

Comment

Als je beperkt ben in tijd, maar toch wilt splitsen zou ik voor eem push/benen/pull schema gaan

dus
                            dag 1de spiergroepen die het gewicht van je af verplaatsen (borst, schouders(zijkant+voorkant), triceps)
                            dag 2 benen incl kuiten
                            dag 3 de spiergroepen die het gewicht naar je toe halen (rug, schouders(achterkant)biceps)

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (3XL @ Nov. 11 2004,19:32)]Als je beperkt ben in tijd, maar toch wilt splitsen zou ik voor eem push/benen/pull schema gaan

dus
                              dag 1de spiergroepen die het gewicht van je af verplaatsen (borst, schouders(zijkant+voorkant), triceps)
                              dag 2 benen incl kuiten
                              dag 3 de spiergroepen die het gewicht naar je toe halen (rug, schouders(achterkant)biceps)
                              tank joe

Maandag. spiergroepen die het gewicht van je af verplaatsen (borst, schouders(zijkant+voorkant), triceps)

Woensdag. benen incl kuiten+buik

Vrijdag. de spiergroepen die het gewicht naar je toe halen (rug, schouders(achterkant)biceps)

Zondag. Vet er af lopen!

Zo iets dan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X