Originally posted by [b
Mijn schema
Collapse
X
-
Ik vermoed dat hij het over bankdrukken had?
Heb het daarom maar aangepast met teveel bankdrukken verneuk je vaak je schouders..
Dat is het enige was ik uit zn post kon halen onderbouwen was wel handig geweest idd....In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 24 2004,19:23)]Zo'n opmerking heeft die jongen geen drol aan.
Het word soms vermoeiend alles te blijven herhalenAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
waarom doe je bij bank drukken gelijk al je kruid verschieten met 20x leeg pompen??
ik zou dat alleen aan het eind doen.
en ik zou bij schouders al helemaal geen leeg pompen doen want als je bijna leeg ben ga je vaak op rare manieren kracht zetten waardoor je zeer snel en vooral bij schouders kans op blesures hebt.
en ik denk dat je daar niet op zit te wachten.
voor de rest is het een mooi schema je doet wel veel reps maar goed dat moet ieder voorzich weten misschien dat het bij jou wel werkt maar bij de meeste niet.
suc6 er mee
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (3XL @ Nov. 25 2004,09:17)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 24 2004,19:23)]Zo'n opmerking heeft die jongen geen drol aan.
Het word soms vermoeiend alles te blijven herhalen
Komt gewoon omdat van jou wbt trainen/schema`s/oefeningen altijd uitgebreide en onderbouwde reactie`s komen..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 25 2004,10:07)]snap ik wel een beetje...
owolde zou inmiddels wel mogen weten dat je schouders niet de dag na borst zou moeten trainen.
foeifoei,owolde
Als ik die 2 nou omdraai? Of kan ik er beter voor zorgen dat er een dag tussen de borst en schouders zit?
Keep it Real@ Ik begin met lex extensions 4x15 gevolgd door de legpress4x10 meestal steekt mn knie al zo dat ik dan stop..
Zo niet dan kies ik 1 van de 2 hamstring apparaten uit..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Nov. 25 2004,13:39)]Originally posted by [bCitaat[/b] (3XL @ Nov. 25 2004,09:17)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 24 2004,19:23)]Zo'n opmerking heeft die jongen geen drol aan.
Het word soms vermoeiend alles te blijven herhalen
Komt gewoon omdat van jou wbt trainen/schema`s/oefeningen altijd uitgebreide en onderbouwde reactie`s komen..
Greets...
Als je dat vindt wat maybe nog wel begrijpelijk is ook reageer dan gewoon niet?
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
[/quote]
Thanks Arie.. Daar heb ik wat aan...:devil
Als ik die 2 nou omdraai? Of kan ik er beter voor zorgen dat er een dag tussen de borst en schouders zit?
Keep it Real@ Ik begin met lex extensions 4x15 gevolgd door de legpress4x10 meestal steekt mn knie al zo dat ik dan stop..
Zo niet dan kies ik 1 van de 2 hamstring apparaten uit..[/quote]
Raak helemaal in de war van je
Comment
-
Owolde vergeet niet dat 3xl ( zeker imo ) hier en op menig ander board meer kennis heeft wbt trainingen/oefeningen e.d. dan menig ander...
Als antwoord op je vraag, je kan natuurlijk ook schouders met borst combineren. Voorkant schouders bij borst, achterkant bij rug en zijkant bij armen.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Xeno...Leg curl....
Curioso idd ik lees op andere forums en daar kom ik altijd steekhoudende en goed geargumenteerde posts van hem tegen.
Maar om de opmerking weer 1 die niet van tevoren niet genoeg leest te maken heb je niet zo veel kennis nodig..
En Curioso ik vergat het ook niet ik gaf em zelfs gelijk..
Goed waar heb ik het eigenlijk over..
Bedankt voor je tips.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment