Originally posted by inferno_0666
View Post
opzich is er met mijn discipline niks mis, maar zoals ik al gezegd heb, ik ga nu 3x per week minder sporten, en dit wil ik opvangen met een keer extra fitnessen, en 1 keer per week hardlopen er bij.
verder heb ik voor pullups 5x5 gekozen omdat als ik 4x8 doe, ik de laatste 2 niet meer zuiver pak, wat ik niet de bedoeling vind. deze gaat overigens wel naar 4x8 zodra ik deze met de juiste uitvoering pak.
en de filosofie van stronglifts, ik wil mijn werkgewichten blijven verhogen, dit ga ik echter wel terug zetten naar 1x per week.
waarom ik borst schouder rug afwissel is, ik heb al eerder met deze routine gewerkt, en dit werkte voor mij het beste, het punt dips klopt in principe wel, maar doordat ik deze routine al eerder heb gedaan vormt dit nu geen probleem meer.
upright row, was voor mij één van de weinig oefeningen(welke ik ken) die ik niet echt compleet ruk vind om te doen. het feit dat die wat blessure gevoeliger is, laat mij nog wel twijfelen. maar eerlijk gezegd was voor mij deze oefening ook nog een beetje twijfelachtig.
dan mijn lb schema, ik heb voor de 2 vormen van de deadlift gekozen, omdat ik de conventionele deadlift een erg fijne, dan wel niet de fijnste oefening vind die er is. en de RDL gewoon erg goed is voor mn hamstrings, deze lopen enigzins achter.
verder ben ik het wel met je eens betreft de oefening die voor de rdl komt, deze zou ik nog kunnen veranderen.
echter hou ik het liever simpel door 1 ub en 1 lb vorm te hanteren.
in ieder geval bedankt voor je input, het heeft me goed aan het denken gezet.
Comment