Ik ben nu zo'n 8 weken bezig met trainen. De eerste weken waren vooral rond kijken maar ben sinds twee weken, driemaal per week bezig met het volgende schema. Oefening en dan set x reps
Back Extensions 4 x 10
Deadlift 5 x 5
Back Squat 5 x 5
Front Squat 5 x 5
Standing Calf Raises 5 x 15
High Pull 5 x 5
Bench Press 5 x 5
Shoulder Press 5 x 5
Barbell Curls 5 x 5
Abdominal Crunches 4 x 10
Ik doe ook aan opwarmen en cooldown (fietsen a 20 min). Ik heb veel gelezen op internet al en ook de sticky van een van de moderators gelezen voor het opstellen van een schema. Hier stond ook een full body voorbeeld schema in, deze en het reg park 5x5 systeem zijn mijn inspiratie geweest. Ik ben benieuwd naar jullie adviezen aangezien vele van jullie veel meer kennis hierover beschikken. Kritiek wordt als leerzaam opgevat
Back Extensions 4 x 10
Deadlift 5 x 5
Back Squat 5 x 5
Front Squat 5 x 5
Standing Calf Raises 5 x 15
High Pull 5 x 5
Bench Press 5 x 5
Shoulder Press 5 x 5
Barbell Curls 5 x 5
Abdominal Crunches 4 x 10
Ik doe ook aan opwarmen en cooldown (fietsen a 20 min). Ik heb veel gelezen op internet al en ook de sticky van een van de moderators gelezen voor het opstellen van een schema. Hier stond ook een full body voorbeeld schema in, deze en het reg park 5x5 systeem zijn mijn inspiratie geweest. Ik ben benieuwd naar jullie adviezen aangezien vele van jullie veel meer kennis hierover beschikken. Kritiek wordt als leerzaam opgevat
Comment