Beste leden, ik zou graag van jullie wat advies willen ontvangen. Sinds 5 weken ben ik enthousiast aan het trainen en omdat ik elke dag nieuwe dingen hoor een lees, moet ik mijn schema telkens aanpassen. Ik zou graag een vaste trainingsschema willen opstellen.
Eerst paar eigenschappen:
77 kg
1.85m
20jaar
inmiddels 3 kilo aangekomen
Ik eet 5-7 keer per dag gevarieerd en eiwitrijk en drink Weighgainer, dus wat dat betreft zit het denk ik wel goed.
Ik wil 80 kg bereiken
dit is mijn schema :
maandag: borst & biceps
dinsdag: schouders & triceps & buik
woensdag: rug & benen
donderdag: borst & biceps
vrijdag: schouders & triceps & buik
zaterdag en zondag: neem ik lekker rust.
(ik doe 3-4 oefeningen per spiergroep met 4 sets van 12-7 reps)
Ziet er erg intensief uit. Maar aangezien drang groot is om te gaan sporten en de spierpijn al na een dag volledig weg is, heb ik het gevoel dat de spieren die ik al op maandag en dinsdag heb aangepakt, nog eens kan aanpakken op do/vr. Ik ben ook erg in kracht vooruit gegaan in die 5 weken, wat mij een reden geeft om dit zo voort te zetten. Maaaaaarrr, ik hoorde dus al vaak genoeg dat het te intensief is en dat mijn resultaten waarschijnlijk groter zouden zijn als er wat meer rust tussen zat.... Ik er maximale er uit halen. graag jullie reacties en advies wat ik in mijn schema moet aanpassen.
gr.
Eerst paar eigenschappen:
77 kg
1.85m
20jaar
inmiddels 3 kilo aangekomen
Ik eet 5-7 keer per dag gevarieerd en eiwitrijk en drink Weighgainer, dus wat dat betreft zit het denk ik wel goed.
Ik wil 80 kg bereiken
dit is mijn schema :
maandag: borst & biceps
dinsdag: schouders & triceps & buik
woensdag: rug & benen
donderdag: borst & biceps
vrijdag: schouders & triceps & buik
zaterdag en zondag: neem ik lekker rust.
(ik doe 3-4 oefeningen per spiergroep met 4 sets van 12-7 reps)
Ziet er erg intensief uit. Maar aangezien drang groot is om te gaan sporten en de spierpijn al na een dag volledig weg is, heb ik het gevoel dat de spieren die ik al op maandag en dinsdag heb aangepakt, nog eens kan aanpakken op do/vr. Ik ben ook erg in kracht vooruit gegaan in die 5 weken, wat mij een reden geeft om dit zo voort te zetten. Maaaaaarrr, ik hoorde dus al vaak genoeg dat het te intensief is en dat mijn resultaten waarschijnlijk groter zouden zijn als er wat meer rust tussen zat.... Ik er maximale er uit halen. graag jullie reacties en advies wat ik in mijn schema moet aanpassen.
gr.
Comment