Mijn trainingschema 5x in de week.. tips zijn welkom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jammer dat ik niet mag reageren

train nog niet lang genoeg...
    Ernstig noh!

Comment

Crisis zeg! Onder welke steen komen dit soort figuren vandaag gekropen?
      Enorm arrogant geworden omdat hij van enorm ondervoed naar enigszins normaal is gegaan in 2 jaar tijd, wat een stumper......

Comment

Hahaha i just lolled at this topic, gelukkig gaat die deze reactie niet lezen train namelijk nog niet lang genoeg
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sheeez wat een arrogantie. Leuk dat je zelfvertrouwen hebt, maar jouw ego is veel te groot.

En je moet niet denken dat je alles weet, want dat weet je niet.

Tips:
          - Zie bovenstaand plaatje.
          - Ga je maar eens inlezen, je klinkt als een beginner.
          - Maak een fatsoenlijk voedingsschema en niet "ongeveer dit en dat".

Maar ach, wie ben ik, ik train nog niet lang genoeg, want meneer met 2 jaar ervaring denkt dat ie beter weet.

Comment

Wow dik fysiek man, snap het wel hoor dat zo'n grote kerel als jij niet naar ons wil luisteren.
            Goed voedingsschema ook, aangenomen dat je pa een bakkerij heeft...
            Gezien je ook al zwemt op zaterdag (voetbal je toevallig ook?) zou ik benen gewoon helemaal niet meer trainen hoor, die gebruik je al met zwemmen en voetballen. Kan je beter schouders/biceps doen.

p.s. ik hoop dat je dit leest want ik train namelijk nog geen twee jaar

Originally posted by ricardohoog
            bij benen doe ik elke been onderdeel en ik wissel om de 6 maanden de oefeningen zo dat je door blijft groeien en je lichaam zich niet van je oefeningen bewust gaat raken
            Aah, je lichaam stiekem een beetje voor de gek houden dus! Daar heb ik ook nog wel een slim trucje voor, soms als ik benen ga trainen zeg ik tegen mezelf 'lekker borst trainen vandaag tito', doe ik een opwarmsetje op de bench press en dan ren ik snel naar 't squat rack en ga ik m'n werksetjes squatten. Dan hou je je lichaam een beetje voor de gek want die denkt dan natuurlijk dat het borst dag is !!!
            Last edited by akito; 19-03-2013, 14:05.

Comment

#mongloid

Comment

Originally posted by aktito View Post
                Wow dik fysiek man, snap het wel hoor dat zo'n grote kerel als jij niet naar ons wil luisteren.
                Gezien je ook al zwemt op zaterdag (voetbal je toevallig ook?) zou ik benen gewoon helemaal niet meer trainen hoor, die gebruik je al met zwemmen en voetballen. Kan je beter schouders/biceps doen.

Aah, je lichaam stiekem een beetje voor de gek houden dus! Daar heb ik ook nog wel een slim trucje voor, soms als ik benen ga trainen zeg ik tegen mezelf 'lekker borst trainen vandaag tito', doe ik een opwarmsetje op de bench press en dan ren ik snel naar 't squat rack en ga ik m'n werksetjes squatten. Dan hou je je lichaam een beetje voor de gek want die denkt dan natuurlijk dat het borst dag is !!!
                wow shit man deze tip ga ik zeker gebruiken! als dat mag van jou natuurlijk..
                Ernstig noh!

Comment

damn, ook ik mag mijn kennis en expertise niet kwijt in dit topic omdat ik ook nog geen twee jaar train

where do they keep coming from it's a damn:

troll_invasion_by_naomi_daos-d2yfd6u.jpg
                  wat een arrogantie en dan ook nog is met zo'n prachtig fysiek.. damn
                  Last edited by jobr; 19-03-2013, 14:27.
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Dit trainingschema kan rechtstreeks uit zo een mucle magazine gescheurd zijn.
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                      Dit trainingschema kan rechtstreeks uit zo een mucle magazine gescheurd zijn.
                      maar dan wel het zelfde schema wat justin bieber ook heeft gebruikt

JustiBieberGuns.jpg

383508_3885757464631_1358104422_n.jpg

u mirin? i see the resemblance.
                      Last edited by jobr; 19-03-2013, 15:10.

Comment

Originally posted by aktito View Post

Haha rofl..
                        Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

The battle AAS vs Natty kids is strong this month.

Compounds>overrated.

Hieronder mijn trainingsschema die ik nu twee weken volg. Verander over ongeveer 4 weken om er zeker van te zijn dat ik mijn spieren laat schrikken.

Ben in deze twee weken ziekelijk veel afgevallen. Ben van 98kg 18% vet naar 89 18%. Gewichtsverlies van wel 9 kilo! Ga denk ik nog ff doorzetten om een sixpack te krijgen voor de zomer. Want jah, strand ben ik dan de hele dag meisjes zoeken om te palen hahaha.

Maar luister maar niet naar al die mogooltjes hier, spuiten zich allemaal te pletter. Soort van lullen over voedingsschema enzo is alleen maar nodig als je anabolen gebruikt. Eiwitshakes kan je wel gebruiken, heb daar wel veel aan te danken.

Dag 1:

Borst + Biceps

Cable flyes
                          Dumble flyes
                          Push ups
                          Bench press

Bicep curl
                          Hammer curl
                          EZ-bar curl
                          Concentration curl
                          Chin ups

Dag 2

Rug + triceps

Lat pull down
                          Roeimachine
                          Aftrekken

Pull down
                          Kick backs
                          Skull crushers

Smith upright row for the pumpz

Dag 3

Benen

Leg extension
                          Smith squat
                          Leg press (rom of peace)
                          Bench press for the pumpz

Dag 4

Armen + buik

Bicep curls
                          Hammer curls
                          Chin ups
                          Concentration curl
                          Cable curl

Pull down
                          Kick backs
                          Skull crushers
                          Chest dips

100 sit ups
                          100 sit ups
                          100 sit ups

Als je nog vragen hebt kun je ze gewoon stellen hoor. Mijn lichaam ziet er momenteel zo uit:

Wel een beetje mollig, maar dat zit in mijn genen. Zit nu in de bulk vandaar dak zo dik ben nu. Ben normaal wel wat meer gespierd. Gewoon kwestie van droogtrainen op hoge reps.

Zo zie ik er normaal uit en verwacht ik na het programma eruit te zien:

Maarja, hier zijn ze allemaal jaloers omdat ze dat met anabolen niet lukt.

Pm me maar als je nog meer vragen hebt kerel.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Hahahaha Nocerino verdient karma met deze post :P

+1
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                              The battle AAS vs Natty kids is strong this month.

Compounds>overrated.

Hieronder mijn trainingsschema die ik nu twee weken volg. Verander over ongeveer 4 weken om er zeker van te zijn dat ik mijn spieren laat schrikken.

Ben in deze twee weken ziekelijk veel afgevallen. Ben van 98kg 18% vet naar 89 18%. Gewichtsverlies van wel 9 kilo! Ga denk ik nog ff doorzetten om een sixpack te krijgen voor de zomer. Want jah, strand ben ik dan de hele dag meisjes zoeken om te palen hahaha.

Maar luister maar niet naar al die mogooltjes hier, spuiten zich allemaal te pletter. Soort van lullen over voedingsschema enzo is alleen maar nodig als je anabolen gebruikt. Eiwitshakes kan je wel gebruiken, heb daar wel veel aan te danken.

Dag 1:

Borst + Biceps

Cable flyes
                              Dumble flyes
                              Push ups
                              Bench press

Bicep curl
                              Hammer curl
                              EZ-bar curl
                              Concentration curl
                              Chin ups

Dag 2

Rug + triceps

Lat pull down
                              Roeimachine
                              Aftrekken

Pull down
                              Kick backs
                              Skull crushers

Smith upright row for the pumpz

Dag 3

Benen

Leg extension
                              Smith squat
                              Leg press (rom of peace)
                              Bench press for the pumpz

Dag 4

Armen + buik

Bicep curls
                              Hammer curls
                              Chin ups
                              Concentration curl
                              Cable curl

Pull down
                              Kick backs
                              Skull crushers
                              Chest dips

100 sit ups
                              100 sit ups
                              100 sit ups

Als je nog vragen hebt kun je ze gewoon stellen hoor. Mijn lichaam ziet er momenteel zo uit:

Wel een beetje mollig, maar dat zit in mijn genen. Zit nu in de bulk vandaar dak zo dik ben nu. Ben normaal wel wat meer gespierd. Gewoon kwestie van droogtrainen op hoge reps.

Zo zie ik er normaal uit en verwacht ik na het programma eruit te zien:

Maarja, hier zijn ze allemaal jaloers omdat ze dat met anabolen niet lukt.

Pm me maar als je nog meer vragen hebt kerel.
                              you-sir-are-win.jpg

Comment

Zie je mensen meteen weer semi-grappig doen. Prik meteen door hun domme grapjes heen. Woon in den haag dus uitkijken godverdomme.

Hier een filmpje waar ik aan het trainen ben. Misschien dat je er wat van kan oppikken.
                                Zyzz working out delts in the gym - U Mirin rare footage... brah? - YouTube

Deadlift - YouTube
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X