Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn trainingschema 5x in de week.. tips zijn welkom
Crisis zeg! Onder welke steen komen dit soort figuren vandaag gekropen?
Enorm arrogant geworden omdat hij van enorm ondervoed naar enigszins normaal is gegaan in 2 jaar tijd, wat een stumper......
Hahaha i just lolled at this topic, gelukkig gaat die deze reactie niet lezen train namelijk nog niet lang genoeg
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Sheeez wat een arrogantie. Leuk dat je zelfvertrouwen hebt, maar jouw ego is veel te groot.
En je moet niet denken dat je alles weet, want dat weet je niet.
Tips:
- Zie bovenstaand plaatje.
- Ga je maar eens inlezen, je klinkt als een beginner.
- Maak een fatsoenlijk voedingsschema en niet "ongeveer dit en dat".
Maar ach, wie ben ik, ik train nog niet lang genoeg, want meneer met 2 jaar ervaring denkt dat ie beter weet.
Wow dik fysiek man, snap het wel hoor dat zo'n grote kerel als jij niet naar ons wil luisteren.
Goed voedingsschema ook, aangenomen dat je pa een bakkerij heeft...
Gezien je ook al zwemt op zaterdag (voetbal je toevallig ook?) zou ik benen gewoon helemaal niet meer trainen hoor, die gebruik je al met zwemmen en voetballen. Kan je beter schouders/biceps doen.
p.s. ik hoop dat je dit leest want ik train namelijk nog geen twee jaar
Originally posted by ricardohoog
bij benen doe ik elke been onderdeel en ik wissel om de 6 maanden de oefeningen zo dat je door blijft groeien en je lichaam zich niet van je oefeningen bewust gaat raken
Aah, je lichaam stiekem een beetje voor de gek houden dus! Daar heb ik ook nog wel een slim trucje voor, soms als ik benen ga trainen zeg ik tegen mezelf 'lekker borst trainen vandaag tito', doe ik een opwarmsetje op de bench press en dan ren ik snel naar 't squat rack en ga ik m'n werksetjes squatten. Dan hou je je lichaam een beetje voor de gek want die denkt dan natuurlijk dat het borst dag is !!!
Wow dik fysiek man, snap het wel hoor dat zo'n grote kerel als jij niet naar ons wil luisteren.
Gezien je ook al zwemt op zaterdag (voetbal je toevallig ook?) zou ik benen gewoon helemaal niet meer trainen hoor, die gebruik je al met zwemmen en voetballen. Kan je beter schouders/biceps doen.
Aah, je lichaam stiekem een beetje voor de gek houden dus! Daar heb ik ook nog wel een slim trucje voor, soms als ik benen ga trainen zeg ik tegen mezelf 'lekker borst trainen vandaag tito', doe ik een opwarmsetje op de bench press en dan ren ik snel naar 't squat rack en ga ik m'n werksetjes squatten. Dan hou je je lichaam een beetje voor de gek want die denkt dan natuurlijk dat het borst dag is !!!
wow shit man deze tip ga ik zeker gebruiken! als dat mag van jou natuurlijk..
Haha rofl..
Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
The battle AAS vs Natty kids is strong this month.
Compounds>overrated.
Hieronder mijn trainingsschema die ik nu twee weken volg. Verander over ongeveer 4 weken om er zeker van te zijn dat ik mijn spieren laat schrikken.
Ben in deze twee weken ziekelijk veel afgevallen. Ben van 98kg 18% vet naar 89 18%. Gewichtsverlies van wel 9 kilo! Ga denk ik nog ff doorzetten om een sixpack te krijgen voor de zomer. Want jah, strand ben ik dan de hele dag meisjes zoeken om te palen hahaha.
Maar luister maar niet naar al die mogooltjes hier, spuiten zich allemaal te pletter. Soort van lullen over voedingsschema enzo is alleen maar nodig als je anabolen gebruikt. Eiwitshakes kan je wel gebruiken, heb daar wel veel aan te danken.
Als je nog vragen hebt kun je ze gewoon stellen hoor. Mijn lichaam ziet er momenteel zo uit:
Wel een beetje mollig, maar dat zit in mijn genen. Zit nu in de bulk vandaar dak zo dik ben nu. Ben normaal wel wat meer gespierd. Gewoon kwestie van droogtrainen op hoge reps.
Zo zie ik er normaal uit en verwacht ik na het programma eruit te zien:
Maarja, hier zijn ze allemaal jaloers omdat ze dat met anabolen niet lukt.
Pm me maar als je nog meer vragen hebt kerel.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
The battle AAS vs Natty kids is strong this month.
Compounds>overrated.
Hieronder mijn trainingsschema die ik nu twee weken volg. Verander over ongeveer 4 weken om er zeker van te zijn dat ik mijn spieren laat schrikken.
Ben in deze twee weken ziekelijk veel afgevallen. Ben van 98kg 18% vet naar 89 18%. Gewichtsverlies van wel 9 kilo! Ga denk ik nog ff doorzetten om een sixpack te krijgen voor de zomer. Want jah, strand ben ik dan de hele dag meisjes zoeken om te palen hahaha.
Maar luister maar niet naar al die mogooltjes hier, spuiten zich allemaal te pletter. Soort van lullen over voedingsschema enzo is alleen maar nodig als je anabolen gebruikt. Eiwitshakes kan je wel gebruiken, heb daar wel veel aan te danken.
Als je nog vragen hebt kun je ze gewoon stellen hoor. Mijn lichaam ziet er momenteel zo uit:
Wel een beetje mollig, maar dat zit in mijn genen. Zit nu in de bulk vandaar dak zo dik ben nu. Ben normaal wel wat meer gespierd. Gewoon kwestie van droogtrainen op hoge reps.
Zo zie ik er normaal uit en verwacht ik na het programma eruit te zien:
Maarja, hier zijn ze allemaal jaloers omdat ze dat met anabolen niet lukt.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment