owja bijna vergeten ik doe ook bijna altijd dips en als warming up doe ik altijd muscle ups
bovenkant borst en testosteron
Collapse
X
-
-
Ik geef gewoon antwoord en wat wil je nou horen dat je zo fantastisch bent?
kerel je bent net bezig ,ga lekker trainen en houd je niet met allerlei onzin bezig.
"ga lekker spelen" als iemand je nu al 2x een antwoord heeft geven getuigd niet echt van dankbaarheid tov de mensen die je gewoon helpen.
misschien iets om over na te denken en je zal in de toekomst wel vaker iets horen wat je niet wil horen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Damien1997 View Postga spelen ofzo... ik vraag toch iets normaals
Originally posted by Damien1997 View Postik vraag gewoon om advies en als me dan zegt nog aan alles werken -_- is niet echt iets wat ik nog wist en die welterusten was ook niet nodig........Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Dude relax,..de komende 3 jaar hoef je die vraag niet meer te stellen,want aan alles moet je werken.
Zo simpel is het of je het nu wil horen of niet
De welterusten was meer dat ik nu naar bed ga,want ik ben moe (net ook in mijn log gepost)
Nogmaals relax,ga lekker trainen en de rest komt vanzelf al moet je die "ik voetbal" opmerking nooit meer makenLast edited by Mvos; 22-05-2013, 22:17.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment