Ik train nu ongeveer 8 maanden. Eerste paar maanden heb ik fullbody getraind en heb ik een aardige basis gemaakt. Daarna ben ik een split schame gaan volgen. Een 3-daagse die ik dan 6 dagen in de week deed met 1 dag rust. Maar ik merk nu gewoon dat ik er aan kapot ga en altijd moe ben. Nu wil ik naar een 4-daagse split over gaan:
maandag: borst triceps
dinsdag: rug biceps
woensdag: rust
donderdag: benen
vrijdag: schouders buik.
Nu ben ik alleen heel erg bang dat als ik mijn spieren niet 2 keer in de week train, dat ze totaal niet gaan groeien. Is het waar dat het veel beter is om ze 2 keer per week te pakken? En ik zou graag jullie ervaringen willen weten met een 4-daagse split en of dit schema hielp.
En mijn borst loopt een beetje achter, zou ik deze bijvoorbeeld bij mijn benen erbij kunnen pakken?
maandag: borst triceps
dinsdag: rug biceps
woensdag: rust
donderdag: benen
vrijdag: schouders buik.
Nu ben ik alleen heel erg bang dat als ik mijn spieren niet 2 keer in de week train, dat ze totaal niet gaan groeien. Is het waar dat het veel beter is om ze 2 keer per week te pakken? En ik zou graag jullie ervaringen willen weten met een 4-daagse split en of dit schema hielp.
En mijn borst loopt een beetje achter, zou ik deze bijvoorbeeld bij mijn benen erbij kunnen pakken?
Comment