Cidious heb je geen leven man, elke post van adonis ben je er als de kippen bij om een mongolenpost te plaatsen.
Mo Mass
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View Postanders spring ik er ook wel tussen cidious, tegen 2 roidheadz kan niemand op
hormooontjeesszzz alll the way
Ik kan jullie zelfs vertellen dat de machtige 3x90 benchpress onder kuuromstandigheden gewijzigd is naar 6x90In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Dat was inderdaad meer dan 2 jaar terug. Geen schaamte. Te vroeg. Ja achteraf wel. Maar goed oude plaatkes van het internet plukken kan iedereen haha.
Inmiddels sta ik er uiteraard niet meer zo bij.
Maar ff terzake. Ik krijg het gevoel dat je nu in de kleuter modus schiet.. niet oop intellect kunnen winnen voor jou gevoel dus maar proberen de zwart te maken op een andere manier.. haha. Heel volwassen kleutertje 11"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Je hebt er zelfs je best voor gedaan met de zoekmachine..
ik zal 1 dezer dagen even een mooie foto update insturen voor de nieuwsgierigen. Na die kuur heb ik 2 kaar natty getraind voordat ik weer iets aanraakte overigens. Op mn profiel staat pic van voordat ik aan laatste kuur begon. Inmiddels geupdate eergisteren.Last edited by Cidious; 08-08-2013, 16:57."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
oowkee WTF happened hiero lmaoI don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
-
lets get ready to rumble....entertaining dat welI don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
-
Ach ik trek me nu terug.. mn punt is wel duidelijk. Hij heeft weinig feitelijke kennis te delen en ik vind em regelmatig meer dan zeer onbeschoft in zijn uitingen.
laat ik de verstandigste zijn. Hoop dat hij gewoon iets minder onzin post en zich meer openstelt voor andere visies.. zal hem goed doen..
Nothing but lovvve!"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Cidious zn soft side how cute...staat je niet hahahI don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
-
jaja terror teddy cker..maak dat de kat wiesI don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment