ik zit te worstelen met de combinatie van krachttraining en kickboksen. Ik wil graag beter worden in kickboksen en wil daarom 2 a 3 keer in de week trainen. Nu is het voor mij bijna niet te doen om lekker te kickboksen als ik de dag ervoor schouders of benen getraind heb. Stoppen met krachttraining is geen optie omdat ik ook graag wat spiermassa wil kweken (alhoewel dat stuk langzamer gaat icm kickboksen). Ik kwam nu tot het volgende schema
Maandag: Rug + Triceps
Dinsdag: Kickboksen
Woensdag: Borst + Biceps
Donderdag:Kickboksen
Vrijdag: Kickboksen
Vrijdagavond na het kickboksen of Zaterdag : Benen + Schouders
Ik train Rug en Triceps samen en ook Borst en Biceps omdat ik denk dat dit voor mijn armen tot grotere groei leidt. Maar misschien dat ik dan mijn Borst niet optimaal kan trainen door niet herstelde Triceps???
Benen en schouders doe ik aan het eind van de week omdat ik er anders teveel last van heb met kickboksen.
Hebben jullie nog aanmerkingen op dit schema? gaat dit werken? Ik hoop dat ik wat commentaar krijg op dit schema en misschien tips van mensen die eenzelfde soort "probleem"hebben
alvast bedankt!
Maandag: Rug + Triceps
Dinsdag: Kickboksen
Woensdag: Borst + Biceps
Donderdag:Kickboksen
Vrijdag: Kickboksen
Vrijdagavond na het kickboksen of Zaterdag : Benen + Schouders
Ik train Rug en Triceps samen en ook Borst en Biceps omdat ik denk dat dit voor mijn armen tot grotere groei leidt. Maar misschien dat ik dan mijn Borst niet optimaal kan trainen door niet herstelde Triceps???
Benen en schouders doe ik aan het eind van de week omdat ik er anders teveel last van heb met kickboksen.
Hebben jullie nog aanmerkingen op dit schema? gaat dit werken? Ik hoop dat ik wat commentaar krijg op dit schema en misschien tips van mensen die eenzelfde soort "probleem"hebben
alvast bedankt!
Comment