Beste mensen,
Ik zou even een korte introductie geven,
De afgelopen maanden heb ik een puur kracht schema toegepast, waarom? Tja het leek mij een hele mooie basis om daarna te gaan beginnen met het echt opbouwen van massa.
Ik moet zeggen dat het trainen op kracht mij echt is bevallen, helaas komen er weer zeer drukke tijden aan en lijkt het mij goed/leuk om over te stappen op een ander schema, geeft ook weer extra motivatie.
Mijn stats waar ik in deze maanden naartoe heb gewerkt,
Deadlift - 1 rm 170 kg
Speed deadlift - 8x3 130 kg
Squat - 5x3 120 kg
Bench - 5x5 82,5 kg
Overhead press - 3x5 45 kg / 3x8 40kg
Tot op de dag van vandaag boek ik nog steeds vooruit gang.
Nu heb ik moeite om een goed massa schema te maken, het liefst ga ik 4 keer in de week.
Dinsdag, Vrijdag en Zondag zit er voor mij geen Fitness in, Voetbal trainen..
Nu weet ik nog niet zeker op welke dag ik wat precies wil trainen, ik zou hier graag wat hulp bij willen als dat mogelijk is en dan vul ik de oefeningen in.
Maandag- Borst en Triceps
Dinsdag - Voetbal
Woensdag- Benen en Kuiten
Donderdag- Schouders ?
vrijdag - Voetbal
zaterdag- Rug en Biceps
Zondag- Voetbal
Nu ben ik elke dag aan het sporten/trainen, is dit niet een beetje overkill? of toch maar voor 3 dagen gaan en een dag rust?
het liefst zou ik 2 dagen Ub en twee dagen Lb doen, maar dit gaan mijn benen nooit overleven ben ik bang.
Met vriendelijke groet en alvast bedankt!
Ik zou even een korte introductie geven,
De afgelopen maanden heb ik een puur kracht schema toegepast, waarom? Tja het leek mij een hele mooie basis om daarna te gaan beginnen met het echt opbouwen van massa.
Ik moet zeggen dat het trainen op kracht mij echt is bevallen, helaas komen er weer zeer drukke tijden aan en lijkt het mij goed/leuk om over te stappen op een ander schema, geeft ook weer extra motivatie.
Mijn stats waar ik in deze maanden naartoe heb gewerkt,
Deadlift - 1 rm 170 kg
Speed deadlift - 8x3 130 kg
Squat - 5x3 120 kg
Bench - 5x5 82,5 kg
Overhead press - 3x5 45 kg / 3x8 40kg
Tot op de dag van vandaag boek ik nog steeds vooruit gang.
Nu heb ik moeite om een goed massa schema te maken, het liefst ga ik 4 keer in de week.
Dinsdag, Vrijdag en Zondag zit er voor mij geen Fitness in, Voetbal trainen..
Nu weet ik nog niet zeker op welke dag ik wat precies wil trainen, ik zou hier graag wat hulp bij willen als dat mogelijk is en dan vul ik de oefeningen in.
Maandag- Borst en Triceps
Dinsdag - Voetbal
Woensdag- Benen en Kuiten
Donderdag- Schouders ?
vrijdag - Voetbal
zaterdag- Rug en Biceps
Zondag- Voetbal
Nu ben ik elke dag aan het sporten/trainen, is dit niet een beetje overkill? of toch maar voor 3 dagen gaan en een dag rust?
het liefst zou ik 2 dagen Ub en twee dagen Lb doen, maar dit gaan mijn benen nooit overleven ben ik bang.
Met vriendelijke groet en alvast bedankt!
Comment