Hallo mede-sporters,
Ik ben nu 4 maanden hard aan het trainen, ene week 3 keer en de andere week 4 keer (eerst ma/wo/vr/zo daarna di/do/za enz.) maar ik wil nu 5 keer per week gaan trainen. ik ben erg gemotiveerd, en ik train het liefst met combinaties zoals: Borst/biceps en Rug/triceps. (i.v.m. triceps die je al moe maakt met borst en bij rug je biceps) Ik heb in het verleden wel borst/triceps en rug/biceps combinatie geprobeerd, maar wat ik nu doe bevalt mij veel en veel beter!
Vandaar dat ik het onderstaande schema heb gemaakt:
week1:
ma: Benen
di: Borst/schouders/biceps
wo: rust
do rug/triceps
vr: benen
za: borst/shouders/biceps
zo:rust
week2:
ma: Rug/triceps
di: benen
wo: borst/biceps
do: rust
vr: rug/triceps
za: benen
zo: rust
week 3:
ma: borst/schouders/biceps
di: rust
wo: rug/triceps
do: benen
vri: Borst/schouders/biceps
za: rust
zo:rug/triceps
Na week 3 begin ik dan weer bij week 1, zodat alle spiergroepen even vaak aangepakt worden.
Ik trainde eerst borst/bicep, rug/triceps, en benen schouders, maar ik wil nu vaker naar de sportschool en het liefst dus elke spiergroep 2x per week. Daar komt dit schema dicht bij in de buurt nu denk ik. Wat vinden jullie hier van? Hebben jullie tips of betere schema's met de combi bo/bi rug/tri?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Daan
Ik ben nu 4 maanden hard aan het trainen, ene week 3 keer en de andere week 4 keer (eerst ma/wo/vr/zo daarna di/do/za enz.) maar ik wil nu 5 keer per week gaan trainen. ik ben erg gemotiveerd, en ik train het liefst met combinaties zoals: Borst/biceps en Rug/triceps. (i.v.m. triceps die je al moe maakt met borst en bij rug je biceps) Ik heb in het verleden wel borst/triceps en rug/biceps combinatie geprobeerd, maar wat ik nu doe bevalt mij veel en veel beter!
Vandaar dat ik het onderstaande schema heb gemaakt:
week1:
ma: Benen
di: Borst/schouders/biceps
wo: rust
do rug/triceps
vr: benen
za: borst/shouders/biceps
zo:rust
week2:
ma: Rug/triceps
di: benen
wo: borst/biceps
do: rust
vr: rug/triceps
za: benen
zo: rust
week 3:
ma: borst/schouders/biceps
di: rust
wo: rug/triceps
do: benen
vri: Borst/schouders/biceps
za: rust
zo:rug/triceps
Na week 3 begin ik dan weer bij week 1, zodat alle spiergroepen even vaak aangepakt worden.
Ik trainde eerst borst/bicep, rug/triceps, en benen schouders, maar ik wil nu vaker naar de sportschool en het liefst dus elke spiergroep 2x per week. Daar komt dit schema dicht bij in de buurt nu denk ik. Wat vinden jullie hier van? Hebben jullie tips of betere schema's met de combi bo/bi rug/tri?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Daan
Comment