ziet er goed uit kerel
trainingsschema yamato
Collapse
X
-
Doe zelf ook me shrugs bij schouders, maar voor yamato maakt het niks uit, aangezien hij rug en schouders achter elkaar traint, en ook op dezelfde dag dus.
Zou zelf de crunches eigenlijk wel in de sportschool doen, want dan ben je al lekker opgewarmt. Betere doorbloeding en prestatie dus!VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
kwestie van de volledigheid post ik hier nog even het resultaat:
1
Back
Barbell deadlift (2*10)
Dumbell Bent over row (3*10)
Chinnen (3*10)
Hyperextensions (2*10)
Shoulders
Seated Barbell military press (3*10)
Lateral dumbbell raise (3*10)
Dumbbell shrug (3*10)
Biceps
Barbell Curl (2*10 brede greep en 2*10 smalle greep)
Concentration curl (3*10)
2
Chest
Dumbell Bench press (3*10)
Dumbell Flyes (3*10)
Dumbell Pullover (3*10)
Triceps
Dumbell One arm triceps extension (3*10)
Decline dumbell tricep extension (3*10))
Forearms
Wristcurl (3*10)
+ abdoLast edited by yamato; 21-01-2007, 21:52."Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
Wat ik me nog afvroeg:
Nu train ik dus elke spiergroep 2* per week, maar ik heb soms de indruk dat men spieren niet genoeg gerust hebben in die 2dagen ertussen.
Kan ik met dit schema ook elke spiergroep 1* per week trainen, zonder dat dit een negatief resultaat heeft op men spiergroei, of moet ik dan mijn schema nog ergens aanpassen?
Ik begon me dit af te vragen omdat ik toch overal lees dat meer daarom niet beter is"Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
ik zelf doe 1,5 training per week, dus niet 2 keer --> dat betekent: 3 keer naar de sportschool en dan
dag 1: schema 1, dag 2: schema 2, dag 3: schema 1.
De week daarna doe je dan 2 keer schema 2... werkt voor mij prima en je hebt lekker genoeg rust (minimaal 3 dagen per spiergroep)Live your days like they are your last
Comment
-
Originally posted by Posse View Postik zelf doe 1,5 training per week, dus niet 2 keer --> dat betekent: 3 keer naar de sportschool en dan
dag 1: schema 1, dag 2: schema 2, dag 3: schema 1.
De week daarna doe je dan 2 keer schema 2... werkt voor mij prima en je hebt lekker genoeg rust (minimaal 3 dagen per spiergroep)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-