neenee, ik legde gewoon de nadruk op dat woord dat ik eerder getypt had
Spectral's Bill Star 5x5 intermediate
Collapse
X
-
ik volg gewoon het excel schema en dat heeft blijkbaar geen deloading week??
op de training van gisteren kon ik trouwens ineens minder gewicht squatten als de weken ervoor. 83kg kreeg ik maar 1x deftig omhoog, de andere 2 heb ik al iets minder diep gegaan (paralel) en de andere 2 durfde ik niet meer doen uit schrik om niet meer recht te geraken. terwijl dit andere weken wel lukte.
en een krachtdip had ik gisteren niet want de bench en de row ging wel buitengewoon goed.
Ik heb trouwens de indruk dat ik op mn borst al massa heb gewonnen met billstar.
Ben benieuwd als ik eenmaal op onderhoud of erboven ga eten wat dat met mn kracht doet, heb gelezen dat sommige mensen hierdoor wel 20-30% extra kunnen nemen
Comment
-
in Billstar zit geen deload week.
Het is de lol (of bedoeling) het zo lang mogelijk vol te houden.
Na week 4 kom je juist boven je vastgestelde 5RM's uit.
Als je op een gegeven moment vast loopt, kun je:
- de week nog maals doen
- stapje terug doen
- rust nemen (of een week deloaden in dit geval)
- of gewoon stoppen
Maar in principe zit er dus geen deload week in
In welke week zit je inmiddels?
greetzTrainingslog Farmboy:
Comment
-
ik zit in week 6. Mijn bench en row gaan echt zot vooruit. Ik heb zelfs het gevoel dat ik altijd nog een beetje meer kan als de max voor die dag.
de deadlift stijgt ook lichtjes, net genoeg om elke keer genoeg te kunnen liften die dag. Maar mn benen blijven praktisch status quo, deze week kon ik zelfs niet meer squatten wat ik in het begin squatte :s
Comment
-
na 7 weken billstar gedaan te hebben ga ik er nu mee stoppen.
ik dacht het eigenlijk 9 weken te volgen maar heb deze week echt geen zin om te trainen dus ga nu mn rustweekje houden.
Daarna ga ik overstappen op een 3 of 4 dagen split met dropsets.
Mijn conclusie over billstar:
aangezien ik tijdens 90% van het schema aan het cutten was kan dit natuurlijk een vertekend beeld geven. Kwa massa heb ik natuurlijk niet veel gewonnen (maar toch iets heb ik de indruk) kwa kracht ben ik wel tevreden over mn vooruitgang, zeker omdat het in de cut gebeurd is. Enkel mijn benen maakten niet snel genoeg vooruitgang om het schema op de letter te volgen. De rest kon ik goed volgen en meestal zelfs nog iets meer pakken.
Ben dus wel tevreden.
Omdat mn gewicht ook status quo blijft ondanks mn poging om te bulken en ik enkel 1 maandje wilde bulken (ben na 3 weken slechts +-2kg bijgekomen en mn abs komen er echt veel duidelijker door dus heb niet het gevoel dat ik vet bijkrijg) ga ik met bulken stoppen, anders vrees ik dat ik niet meer op de 8% ga geraken voor mei. Ga gewoon op onderhoud proberen wat massa te pakken. Dit zou me als beginneling (en endo) nog redelijk wat moeten opleveren denk ik?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment