Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn lichaam doet pijn, maar het is een lekkere pijn.
    Ik fiets nu ook iedere dag naar mijn werk (zo'n 14 km per dag) om toch nog wat extra calorietjes te verbranden. Mijn BF is nu van 16,6 naar 15,8 gezakt dus ik ben goed op gang.
    Mijn gewicht is ook naar beneden gegaan van 95 kg naar 92 kg maar mijn armen en torso zijn nog steeds even breed.
    Ik kan met trots zeggen dat ik de 12% over 2-3 maanden zeker gehaald beh. Uiteindelijk moet ik rond de 84/85 kg wegen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Mijn lichaam doet pijn, maar het is een lekkere pijn.
      Ik fiets nu ook iedere dag naar mijn werk (zo'n 14 km per dag) om toch nog wat extra calorietjes te verbranden. Mijn BF is nu van 16,6 naar 15,8 gezakt dus ik ben goed op gang.
      Mijn gewicht is ook naar beneden gegaan van 95 kg naar 92 kg maar mijn armen en torso zijn nog steeds even breed.
      Ik kan met trots zeggen dat ik de 12% over 2-3 maanden zeker gehaald beh. Uiteindelijk moet ik rond de 84/85 kg wegen.
      Goed bezig man! Heb met die weken thuis zitten overigens twee kilo derbij gekregen. BF moet ik nog eens meten, desalwelteplus alsnog thnx voor de tips
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ok ook maar even mijn training een keer posten, (van gister)

Benen-Shouders

Full Squat:

12 x 40kg (opwarmen)
        12 x 60kg
        10 x 80kg
        8 x 100kg
        6 x 120kg

Leg Press:

15 x 160kg
        10 x 200kg
        10 x 240kg
        8 x 300kg
        7 x 340kg (ik wou 8 hh doen maar mijn ogen klapte bijna uit m'n kop)

Leg Curl:

12 x 40kg
        10 x 45kg
        8 x 50kg
        6 x 60kg

Leg Extension:

12 x 80kg
        10 x 100kg
        8 x 120kg
        8 x 150kg (vol blok)

Kuiten op de Leg Press:

15 x 100kg
        15 x 140kg
        11 x 160kg (kramp gestopt)

Schoulder Dumbell Press:

12 x 22kg per dumbell
        10 x 26kg per dumbell
        10 x 30kg per dumbell
        8 x 32 kg per dumbell

Side Raise:

12 x 8kg per dumbell
        10 x 10kg per dumbel
        8 x 12kg per dumbell
        5 x 14kg 12 x 8kg drop set

Shrugs Smith Machine:

20 x 50kg
        15 x 60kg
        10 x 80kg
        12 x 60kg

Upright Row:

12 x 30kg
        10 x 40kg
        8 x 50kg

Helemaal naar de kloten! Grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Damn dat zijn serieuze gewichten! Denk zelf trouwens dat mijn ogen der ook uit zouden klappen bij 340 kg hoor...Dámn!
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

kracht gaat de laatste weken lekker vooruit erikv

grtz.

Comment

ik was gisteren lekker aan het trainen, was bezig met 1e of 2e setje dumbell press ging goed ging lekker. Dus ik was klaar en ik legde de dumbells neer zucht is ff diep (wat ik meestal doe na een set) en opeens zag alles wazig en ik dacht dat ik flauw ging vallen ofzo daar leek het op, maar na 2 seconden ofzo heel vlug was alles weer normaal. Heel raar was dat. Ik dacht dat ik misschien te fanatiek bezig was met pressen en blazen dat het daardoor kwam, maar daarna heb ik voorzichtig nog een setje geprobeerd en toen was er niks aan de hand! Ik ben gewoon door gaan trainen (wel beetje rustig aan met meer rust tussen de sets). Heeft 1 van jullie dit ook wel is gehad? Vroeg het me zomaar is af want dit is nog nooit eerder gebeurd.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                ik was gisteren lekker aan het trainen, was bezig met 1e of 2e setje dumbell press ging goed ging lekker. Dus ik was klaar en ik legde de dumbells neer zucht is ff diep (wat ik meestal doe na een set) en opeens zag alles wazig en ik dacht dat ik flauw ging vallen ofzo daar leek het op, maar na 2 seconden ofzo heel vlug was alles weer normaal. Heel raar was dat. Ik dacht dat ik misschien te fanatiek bezig was met pressen en blazen dat het daardoor kwam, maar daarna heb ik voorzichtig nog een setje geprobeerd en toen was er niks aan de hand! Ik ben gewoon door gaan trainen (wel beetje rustig aan met meer rust tussen de sets). Heeft 1 van jullie dit ook wel is gehad? Vroeg het me zomaar is af want dit is nog nooit eerder gebeurd.
                Is gewoon zuurstof te kort, even goed je ademhaling in de gaten houden.
                Ik had net met dumbell press voor borst flink wat sterretjes voor me ogen zo hebben we allemaal wel wat.

grtz.

Comment

ok het klinkt dus wel bekend dan. Ik vond het gewoon een beetje raar, maar daarna gelukkig ook geen last meer van gehad gewoon lekker door getraind
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Vandaag getraind. Laatste in van de 4 weekse opwarm cyclus. Dus volgende week eindelijk weer vol uit.

Leg Press 110x10, 130x10, 150x10 (vol is 190 bij ons en is zwaarder dan 260 elders. Voorheen deed ik 140kg uni lateraal.)
                    Squat 40kgx10, 60kgx10, 70kgx10 <-- lekker traag en gestaag had geen haast.
                    Standing Calf Raise. Doe ik altijd na de squat zodat niemand die plek bezet houdt en later er niet meer bij kan. 60kgx10, 70kgx10, 80kgx10
                    Deadlift 60kgx10, 70kgx10, 80kgx5
                    Leg Extention 45kgx10, 50kgx10, 55kgx10 (max is 90 en deed 60 uni lateraal voorheen)
                    Seated Leg Curl (idem als Leg Extention)
                    30mins crosstrainer

Alle gewichten zijn excl. stang overigens. Niemand weet bij ons of die 7,5kg - 10kg - 12,5kg zijn

Deze training liet me wel weer een beetje zweten. Dus qua intensiteit zit het al meer richting waar het hoort. En vanaf volgende week weer knallen als vanouds en me gewichten ook omhoog raggen.

Comment

Gisteren was het

LAT Wijde grip pull down. Ik zit dan van de rol af en gebruik niet me lichaam om momentum te creeeren. 50kgx10-60kgx10-60kgx8 (max stack is 90)
                      DB Bent Over Row per db' 12kgx10, 16kx10, 20kgx10
                      Sit ups
                      DB Row 16kgx10, 18kgx10 20kgx8
                      Shrugs 40kgx10, 45kgx10, 50kgx10
                      sit ups
                      DB Bicep Curl 12kgx10, 14kgx6, 12kgx8
                      Hammer curl vergeten wat het was

Daarna HIIT. 3mins lopen, 1.15mins rennen, 45secs sprinten, 30secs rennen, 2mins lopen, 1.15mins rennen, 45secs sprinten, 30secs rennen, 2 mins lopen, 1mins rennen, 30secs sprinten, 30secs rennen.

Comment

Ok ik ook maar eens een training vermelden:

Gister ub (train momenteel weer op mijn oude ub/lb schema vanwege tijdgebrek en blessures, dus ga momenteel met bepaalde oefeningen niet voluit)

Bench: 15x50 (opwarmen) 8 x 70, 8 x 80, 8 x 90
                        BOR : 12x50(opwarmen) 8 x 60, 8x 70, 8 x 80
                        BOR reversegrip: 10 x 50, 2 x 8 x 65
                        Concentration curl 12 x 12, 8 x 12, 8 x 14, 6 x 16 (per hand)
                        Cable Fly's : 12 x 10, 2x 8 x 12,5 , 6x 15 ( per hand )
                        Shoulder press(losse dumbells): 12 x 20, 8 x 24, 8 x 26, 6 x 28 (per hand)
                        Side raises: 12 x 8, 2x 8 x 10, 6 x 12 (per hand)
                        Rope pushdown: 10 x 15, 8 x 20, 8 x 30
                        Small bankdrukken: 10 x 50, 8 x 60, 8 x 70
                        Front Pulldown: 15 x 40, 10 x 60, 8 x 70, 6 x 80 , 3 x 85
                        Dumbell row: 4 x 8 x 32 ( per hand)
                        Incline dumbellpress: 4 x 8 x 32 ( per hand )
                        Machine shrugs: 8 x 80, 8 x 90, 8 x 100, 6 x 110
                        Scott curl: 12 x 20 , 8 x 25, 8 x 30
                        21en: 4 x met stang en 25 kilo
                        Military press: 10 x 20, 8 x 30, 8 x 40
                        Pullover(cable): 10 x 15, 10 x 20, 10 x 30
                        Even de naam kwijt van de oefening ( bovenkant rug/schouders op machine): 12 x 40, 8 x 50, 8 x 60, 6 x 65

Dit was het wel zo ongeveer.. Zou best kunnen dat ik iets ben vergeten

Comment

Morgen ga ik knallen. Zit erover te denken om een soort HFT te doen, 2xp/d trainen, 3x per week: training 1: chinups/military presses/squats, training 2: bench press/cable row/deadlift.
                          Sets in een 5x5 ofzo.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ Tjaaa
                            Vind de volgorde van oefeningen wat ongelukkig, maar ziet er verder netjes uit.

@ Topic
                            Vandaag maar weer geknald in de sportschool. Voor het eerst sinds tijden weer de gewone deadlift gedaan (wel op een plateautje voor een grotere ROM), was weer even wennen. Flink zwaar gegaan, in een 5x5 set up:
                            5x5 Deadlift (op plateautje)
                            5x5 Incline dumbell press
                            5x5 Cable row

Vind het erg lekker trainen, dus overweeg ook om het vaker te gaan doen, kijk even in mijn nieuwe topic voor de ideeën, en geef alsjeblieft commentaar als je wat hebt aan te merken.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Vandaag nog eens getraind met een trainingsmaat van vroeger. Ik ging eigenlijk vandaag beginnen met een nieuw schema. Een full body maar ja hij vroeg om nog eens zoals vroeger te trainen. ( niet plooien )

Ik zet er mijn gewichten bij.
                              Wij rusten enkel als de andere de oefening uitvoert.

Bankdrukken : 15x70 : 12x80 : 10x90 : 8x95 : 5x100
                              Incline Bankdrukken : 8x60 : 8x65 : 8x70 : 8x75
                              Incline flyes : 10x18 : 10x20 : 10x22 : 10x22 (24 zou te zwaar geweest zijn)
                              Dan wou hij nog cross over doen maar ik was al goed vermoeid en een 4de oef voor de borst. Maar ja ik wou niet plooien dus 4x10 met 25 kg

Triceps press downs : 10x50 : 10x60 : 10x70 : 20x40
                              one arm reverse pull down : 10x15 : 10x20 : 10x15 : 10x15
                              kick-backs : 10x8 : 10x10 : 10x8 : 10x8

Dan nog een 15 min op de crosser en uitgeput naar huis.
                              Morgen rustdag ( moet wel ons oud terras uitgraven dus weinig rust hé)
                              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Wat bedoel je met plooien?

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X