Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik snap niet waarom je niet gewoon een keer normaal kan reageren. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. Toch bedankt voor je reactie.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
      Ik snap niet waarom je niet gewoon een keer normaal kan reageren. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. Toch bedankt voor je reactie.
      Als 'senior member' hoor je gewoon te weten dat wel/ geen spierpijn etc niks wil zeggen.
      En als je dat wel wist: moet je het niet zo zeggen alsof je het niét weet.
      Vrij logische verklaring van mijn reactie.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Heb ik iets over spierpijn gezegd? Nee jou reactie is niet logish en senior member zijnde zegt niks. Bij elke oefeninge heb ik het gevoel welk gedeelte van mijn lichaam ik het meeste onder druk zet en dat had ik bij deze oefening niet.

Comment

• yow nex- revers barbell rows al geprobeert?

Comment

• Originally posted by erikv View Post
            Als 'senior member' hoor je gewoon te weten dat wel/ geen spierpijn etc niks wil zeggen.
            En als je dat wel wist: moet je het niet zo zeggen alsof je het niét weet.
            Vrij logische verklaring van mijn reactie.
            Kies hier de kant van Nex bro. Ik ben een mod en heb nog vragen, en weet een hoop (nog) niet. Kan me best voorstellen dat je je afvraagt of je wel echt je rug traint als je niks voelt in je rug. Dat jij daarbij in de aanval schiet over "senior member" vanwege je interpretatie "spierpijn" terwijl hij daar met geen woord over repte... Liever senior members die vragen durven stellen, dan senior members die menen het wel te weten en het ondertussen niet weten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Correct. Je moet idd wel het gevoel hebben dat je het desbetreffende spiergevoel getraint hebt. En dat gevoel hoeft geen spierpijn te zijn. Leren luisteren naar je lichaam is erg belangrijk, en als Nex niets voelt dan kan het zijn dat hij ofwel de oefening verkeerd uitvoert ofwel het is een oefening waar zijn lichaam niet goed op reageert.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Het kan inderdaad best zijn dat ik de oefening verkeerd uitvoer... ik moet zo weer trainen voor rug. Ga nu even proberen de correcte uitvoering te zoeken op youtube.

Comment

• Bovenrug voel ik zelden met row oefeningen, tenzij het de traps betreft. Net zoals de onderkant traps/onderrug. Toch zijn het zeer waardevolle oefeningen.

Comment

• maar als je na elke trainign spierpijn hebt op de plaats die je getrained heb (heb korte spieren). En je hebt het dan bij een bepaalde spiergroep niet, dan wil dit toch zeggen dat je iets verkeerd doet? spierpijn hoort er gewoon bij bij mij, heb ik altijd en overal de dag erna, zelfs als ik gewoon een rondje ga lopen

Comment

• Ook jij zit weer fout want we hebben ''helemaal niks'' over spierpijn gezegd. Je spieren voelen (weten dat ze gebruikt worden) en spierpijn zijn twee totaal andere dingen.

Comment

• Yup. Ik heb ook geen spierpijn, maar voel wel een bepaalde druk op de spieren na afloop vanwege de "pomp" en spanning die er nog op staat. Spierpijn heb ik alleen na zware 1-3rm pogingen en als ik opeens andere training set-up hanteer.

Comment

• De manier van opwarmen en de cooling down voorkomen extreme spierpijn ook. Dat beschermt je banden en pezen ook beter (of niet soms...Vincent?)
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Kies hier de kant van Nex bro. Ik ben een mod en heb nog vragen, en weet een hoop (nog) niet. Kan me best voorstellen dat je je afvraagt of je wel echt je rug traint als je niks voelt in je rug. Dat jij daarbij in de aanval schiet over "senior member" vanwege je interpretatie "spierpijn" terwijl hij daar met geen woord over repte... Liever senior members die vragen durven stellen, dan senior members die menen het wel te weten en het ondertussen niet weten.
                            Goed goed, je hebt gelijk.

Excusé.
                            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              De manier van opwarmen en de cooling down voorkomen extreme spierpijn ook. Dat beschermt je banden en pezen ook beter (of niet soms...Vincent?)
                              Geen idee. Heel me training is 1 grote warming up :P

Maar laten we het er op houden dat me rug het prettiger vind als ik eerst 60 en 80kg deadlift eer ik boven de 100 ga

Comment

• Originally posted by erikv View Post
                                Goed goed, je hebt gelijk.

Excusé.
                                Geen punt bro.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X