Even wat info vooraf: in de loop der jaren op en af aan krachttraining gedaan, in de periode zonder krachttraining flink aangekomen. Ik zat toen op een gewicht van 108.5 kg. Ik ben toen serieus gaan trainen, voeding en trainingschema weer op orde gebracht. In 1,5 jaar tijd mijn gewicht terug gebracht naar 68,5 kg.
Mijn training heeft (door omstandigheden) helaas weer een aantal maandjes stil gelegen en momenteel ben ik hard bezig om het weer op de rails te krijgen. Middels dit logje wil ik mijn doelen, resultaten en trainingsvorderingen bij gaan houden, voornamelijk voor mijzelf. Elke vrijdag wil ik mijn resultaten gaan posten.
Huidige stats:
vrouw
172 cm lang
73.2 kg (iets meer aangekomen dan ik dacht )
Vetpercentage onbekend (alleen bekend via elektronische vetmeter =
23.2%, maar die zijn niet betrouwbaar)
Huidige doelen:
1. Cutten en weer op 68.5 kg te komen door 500 kcal onder behoefte te eten, 6 eetmomenten (verhouding: vet 20%, eiwit 45%, koolhydraten 35%)
2. Training oppakken en weer op oud niveau komen door:
Split-training (ene week 2x bovenlichaam, 1x onderlichaam, andere week
andersom)
2x per week hitt-cardio
Afgelopen vrijdag voor het eerst weer wezen trainen, en het was behoorlijk zwaar. Voel nu nog steeds licht de spierpijn, met name in mijn bovenlichaam.
Tegen de tijd dat ik mijn training e.d. weer op orde heb, ga ik wat andere trainingschema's proberen. En ook hier posten!
Mijn training heeft (door omstandigheden) helaas weer een aantal maandjes stil gelegen en momenteel ben ik hard bezig om het weer op de rails te krijgen. Middels dit logje wil ik mijn doelen, resultaten en trainingsvorderingen bij gaan houden, voornamelijk voor mijzelf. Elke vrijdag wil ik mijn resultaten gaan posten.
Huidige stats:
vrouw
172 cm lang
73.2 kg (iets meer aangekomen dan ik dacht )
Vetpercentage onbekend (alleen bekend via elektronische vetmeter =
23.2%, maar die zijn niet betrouwbaar)
Huidige doelen:
1. Cutten en weer op 68.5 kg te komen door 500 kcal onder behoefte te eten, 6 eetmomenten (verhouding: vet 20%, eiwit 45%, koolhydraten 35%)
2. Training oppakken en weer op oud niveau komen door:
Split-training (ene week 2x bovenlichaam, 1x onderlichaam, andere week
andersom)
2x per week hitt-cardio
Afgelopen vrijdag voor het eerst weer wezen trainen, en het was behoorlijk zwaar. Voel nu nog steeds licht de spierpijn, met name in mijn bovenlichaam.
Tegen de tijd dat ik mijn training e.d. weer op orde heb, ga ik wat andere trainingschema's proberen. En ook hier posten!
Comment