Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben blij dat er progressie in zit! Voor wat betreft het roken, dat komt vanzelf wel. Overigens nog sterkte gewenst met je moeder en hou ons op de hoogte met alles via je log!
Het gaat allemaal goed komen! Ik heb besloten om ook de hoeveelheden alcohol te laten staan in het weekend (echt teveel wat ik dronk) en geen light meer te drinken, maar weer gewoon water. Met resultaat de kg's gaan er weer langzaam af.
Het was de laatste weken zo'n effect van, door de weeks goed trainen en eten en flink zuipen in het weekend (+ daarna een vette hap). Dat werkt niet. Doet je effect van door de weeks te niet.
Mijn moeder moet geopereerd worden aan haar darmen (17e x in een ziekenhuis) en ik zie er wel tegen op, maar gewoon positief blijven.
Ik zal jullie op de hoogte houden via dit logje hoe het gaat!
Oei darmoperaties zijn zwaar! In 2001 is mijn oma ook geopereerd aan haar darmen (er werd toen een meter darm verwijderd), maar ze is inmiddels fantastisch herstelt.
Ik wens je moeder en jou veel sterkte toe.
En voor wat betreft de alcohol, klein drankorgeltje, easy aan!
Ik hou ook van een pilsje op z'n tijd of een goed glas wijn, maar het met sloten naar binnen werken verpest de smaak zeg ik altijd.
Met mate drinken is eigenlijk veel lekkerder. Drink langzamer, dat scheelt.
Eind november is mijn moeder voor 3 weken het ziekenhuis ingegaan, elke dag 3 uur reizen om er te zijn en onderweg leven, daarna de feestdagen gehad en nu een weekje bij mijn moeder (in een klein gat in zeeland) om voor haar te zorgen. Gaat nu redelijk met haar.
Tot op heden kwam er weinig van trainen, helaas. Maar 2008 is voorbij en 2009 wordt een beter jaar zonder (tot op heden en even afkloppen) nare dingen in het vooruitzicht.
Deze week bij mijn moeder mijn voeding opgepakt, gaat goed! Maar ik kreeg ook de behoefte om te gaan trainen. Ik heb hier de sportschool opgezocht. Goed getraind, gelukkig hadden ze losse dumbbels, want de trainingstoestellen en cardio apparatuur zijn zeer verouderd. Enkele apparaten heb ik voor het laatst 14 jaar geleden bij mijn eerste sportschool gezien.
Ik merk aan mijn lichaam (en de spierpijn) dat het een tijd gaat duren voordat ik op mijn oude niveau zit. Ik heb gisteren getraind op 75% van wat ik normaal trainde. En daar had ik al spierpijn van.
We gaan er weer tegenaan!
ps roken doe ik al wel minder, maar heb besloten om de dingen maar stap voor stap te gaan doen. Eerst voeding en training op de rit, en dan stoppen met roken. Al een paar keer beiden tegelijk geprobeerd, maar dan lukt het beiden niet. Dan maar een tussenweg...
Goed om te horen dat je de boel weer gaat oppakken! En dat roken zou ik me ook nog maar even minder druk om maken... Merk je vanzelf als je daar echt klaar voor bent... En idd, liever wat langer bezig zijn om alles op orde te krijgen dan half-half bezig te blijven... Succes!
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Kleine foto's maar de gains zijn zeeeer duidelijk.
Je mag echt trots zijn op je zelf.
Dit laat duidelijk zien dat je zeker dicipline hebt, ben ook niet bang dat het niet goed zou komen.
Welke gains Been? ...zie alleen maar veel losses. In positieve zin.
Maar Fanny. Heb je iets gemerkt van discipline/wilskracht/doorzettings vermogen die je met sport op heb gedaan dat het door heeft gewerkt in je persoonlijke situaties? Ben altijd wel benieuwd naar het psychologische aspect en qua overdracht naar het dagelijks leven.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment