Trainingslog Jake (6maanden)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Morgen begint mijn 2e work out week! Ook de week met de switch van 70% naar de 75% van mijn max. (max dan van 4x8)

    Op de planning staat: Rug (6) + achterkant schouders (1) + biceps (1) + onderarmen (2)

    Chin ups 32kg tegengewicht
    BOR barbell wide grip 30* kg
    BOR dumbells 13kg
    Lat pulldowns neutral grip 42kg
    Seated rows small grip 32kg
    Goodmornings 27.5kg

    Reverse fly's cable 5*

    Hammer curls 9

    Wrist curl 5*
    Reverse wrist curl *


    * = 2e keer dit gewicht, maar nu korter rust
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

    Comment


    • #32
      Zo vandaag heb ik het flink verkracht in de zin dat mijn progressief laden in de soep is gelopen. Had plan om per week 5% te verhogen, nu heb ik perongeluk ge incline presst met 40 ipv 30. Dus een verhoging van 33% ipv 5%. Heel erg stom en bij een paar andere gewichten ook. Was mijn schema vergeten. Nu kom ik dus veel sneller tegen mijn maxen aan te zitten. Ik verwacht dat ik naar verwachting al in 5 weken op mijn max zal zitten ipv over 8 (zelfs nu ik nog heel langzaam ga verhogen) Maargoed, het is sowieso een beetje aankloten doordat ikpas net begonnen ben en nog veel moet leren/handig worden hiermee.

      Vandaag stond op de planning: BORST + TRICEPS + SCHOUDERS (VOOR- + ZIJKANT)

      decline press 45 45 45 45
      normal press 45 45 45 45
      incline press 40 40 40 40 (:@)
      cable flys 13 13 13 13

      mp (was deze vergeten, op het eind nog even paar x met 20kg stang geprobeerd)

      cable overhead extensions 10 10 9 9
      rope extensions 25 25 25 25
      dippen -20 -20 -20 -20

      side raises 6 6 5 5
      front raises 6 6 5 5
      Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

      Comment


      • #33
        Originally posted by jake22 View Post
        mp (was deze vergeten, op het eind nog even paar x met 20kg stang geprobeerd)

        Wat een vernedering En ik moest er naast zitten
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

        Comment


        • #34
          Originally posted by Leo1988 View Post
          Wat een vernedering En ik moest er naast zitten
          Ach, jij hebt al moeite met de vrouwenstang..
          Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

          Comment


          • #35
            Ik gebruik gewoon relaxt die wooden barbell Als ik al daarop groei, why not
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

            Comment


            • #36
              ohja, die vrouwenstang was zelfs nog te zwaar. ik dacht ik zet je even goed neer dat je met de vrouwenstang al kan mpĀ“en, maar nu geef je zelf toe dat je alleen die brakke stok kan liften..

              dec 2009: de vrouwenstang?
              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

              Comment


              • #37
                GISTER: Benen

                Fullsquats 4x 8 35
                Legg press (disc loading) 4x 8 70,60,60,50
                Leg extension 4x 8 33
                Laying leg curl 4x 8 17
                Seated leg curl 4x 8 33
                Standing calf raises 4x 8 BW
                Seated calf raises 4x 8 30



                VANDAAG:


                Regular deadlifts 4x 8 42.5,40,37.5,35
                Chin ups 4x 8 T21,T23,T23,T25
                Bent over barbell rows small grip 4x 8 37.5,35,32.5, 30
                Bent over dumbell rows 4x 8 14,12,12,10
                Lat pulldowns wide grip 4x 8 50,47.5,45,42.5
                Seated rows wide grip 4x 8 37,35,35,33
                Reverse fly's cable 4x 8 6
                Preacher curls 4x 8 10,9,9,8
                Pinches 4x 8 70,67.5,65,62.5
                Screwdriving 4x 8 37.5,35,32.5,30
                Last edited by jake22; 16-01-2009, 12:45.
                Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

                Comment


                • #38
                  Hoop echt dat jullie een grapje maken met MP zo licht. Das wel erg triest anders :S

                  Misschien idee DB Shoulder Presses te doen tot je meer dan 20kg per schouder kan

                  Comment


                  • #39
                    Jake is relatief licht, begint net en doet het na vier borstoefeningen. Als jij er dan veel meer uitgeperst krijgt, krijg je van mij een vetleren medaille.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                    sigpic

                    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by GeneralIx View Post
                      Jake is relatief licht, begint net en doet het na vier borstoefeningen. Als jij er dan veel meer uitgeperst krijgt, krijg je van mij een vetleren medaille.
                      Die uitdaging ga ik...vanuit nieuwsgierigheid...aan

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Falstyr View Post
                        Hoop echt dat jullie een grapje maken met MP zo licht. Das wel erg triest anders :S

                        Misschien idee DB Shoulder Presses te doen tot je meer dan 20kg per schouder kan
                        Ik kwam vandaag met 8x49 kg (te easy) dus niet haten
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                        Comment


                        • #42
                          Ben benieuwd. Borst dus volledig geven, vier oefeningen. En dan kijken hoe ver jij nog komt met mp's. Zonder leg drive dus.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                          sigpic

                          "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                          Comment


                          • #43
                            En trouwens dit is Hugo's 2e week trainen, dus moet kunnen. In combinatie met die borstoefeningen is het echt niet slecht. Gewoon normaal denk ik
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                            Comment


                            • #44
                              Ja, mijn schouders zijn gewoon nog niet echt ontwikkeld. Die 20kg stang was al echt een uitdaging voor me.. Maargoed, het maakt me niet echt uit of iemand nou 20 of 50 of 80 kan. Zolang ik hem goed uit kan voeren, die 30kg, en ik groei erop, dan vind ik alles best.
                              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

                              Comment


                              • #45
                                Dit stond dus op de planning:

                                Regular deadlifts 4x 8 42.5,40,37.5,35 (het werd 42.5,42.5, 40,40, ging prima)
                                Chin ups 4x 8 T21,T23,T23,T25 (het werd -22,-22,-23,-25 beetjepittig)
                                Bent over barbell rows small grip 4x 8 37.5,35,32.5, 30 (deze was te heavy, volgende keer weer proberen beter te doen)
                                Bent over dumbell rows 4x 8 14,12,12,10 (eitje)
                                Lat pulldowns wide grip 4x 8 50,47.5,45,42.5 (redelijk heavy, was al best kapot)
                                Seated rows wide grip 4x 8 37,35,35,33 (beetje pittig maar te doen)
                                Reverse fly's cable 4x 8 6 (overgeslagen, al zoveel oefeningen voor die achterkant schouders, misschien dat ik hem er maar uitgooi)
                                Preacher curls 4x 8 10,9,9,8 (eaaasy)
                                Pinches 4x 8 70,67.5,65,62.5 (werd armen apart 35kg eitje)
                                Screwdriving 4x 8 37.5,35,32.5,30 (werd 35,35,30,30 was pretty heavy)

                                Al met al een behoorlijke work out in de zin dat ik nu echt kapot begon te raken, had ik nog niet meegemaakt. Vooral die BOR was dodelijk en ging amper meer terwijl het nog geen 40kg was..:S Maargoed, nu 2 dagen rust en dan is de WEER aan de beurt, dan weer knallen! Alleen dan zonder deadlift ervoor, dus dat geeft misschien meer kracht die ik over heb en dus beter resultaat!

                                Tweede week training zit er nu op. Vandaag ook weer vetpercentage laten meten. Vorige week zat ik op 14,9%, nu op 15,5%.

                                Verheug me alweer op maandag!
                                Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                antalya escort
                                medyumlar
                                https://www.donaldsonville.org
                                sikis
                                pendik escort
                                eskisehir escort porno
                                gaziantep escort
                                Working...
                                X