dikzak log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

military press
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

o ;P . drong niet door thanks.

Comment

ff reactie op iedereen:
        1e reactie) mwaoh dikzak is mischien overdreven, +- 20% vet (heel strak genomen door een bodybuilder, dus is sowieso niet meer) en 1m90 dus ik ben totaal niet "buff" maar dat is dan ook niet mijn doel, al is meer massa natuurlijk welkom maar meer als bijkomstigheid bij power, dan dat het een doel op zich is
        2e reactie) met kroc rows bedoel ik meer gewoon lelijke rows, geen mooie techniek
        3e reactie) als je meer bb curlt dan strict oh pressed ben je serieus verkeerd gebouwd lijkt me? ik ken iig nie veel mensen die die verhoudingen hebben...

mn stats zijn wel redelijk uit verhouding omdat ik vrij lang puur oh press/bench press/squats/deadlift heb gedaan, mn pulls min of meer genegeert (vandaar relatief slappe rows/pull ups) en assistance wilde ik (na mn begin periode waarin ik niks wist en alleen maar curlde) eigenlijk helemaal niks weten:P

Comment

Originally posted by Revius View Post
          bizar verschil tussen bb curl en MP, ik doe zelf met bb curl nog meer dan MP :S
          ?????
          No means Try Again

Comment

Originally posted by dominiquejanssen View Post
            ff reactie op iedereen:

3e reactie) als je meer bb curlt dan strict oh pressed ben je serieus verkeerd gebouwd lijkt me? ik ken iig nie veel mensen die die verhoudingen hebben...

mn stats zijn wel redelijk uit verhouding omdat ik vrij lang puur oh press/bench press/squats/deadlift heb gedaan, mn pulls min of meer genegeert (vandaar relatief slappe rows/pull ups) en assistance wilde ik (na mn begin periode waarin ik niks wist en alleen maar curlde) eigenlijk helemaal niks weten:P
            Originally posted by Fistful of Steel View Post
            ?????
            denk dat ik zelf ook beetje uit verhouding ben, want ik heb als hoogste 45kg 8x MP gedaan maar 48kg bb curl, komt waarschijnlijk omdat ik altijd heb getennist voor dat ik veel kt ging doen en hierdoor me armen om de één of andere reden verder ontwikkeld zijn dan normaal op dit punt.
            Groeten

Comment

Misschien kwam dat doordat je straps gebruikte bij bb curl ?

Comment

Originally posted by Revius View Post
                denk dat ik zelf ook beetje uit verhouding ben, want ik heb als hoogste 45kg 8x MP gedaan maar 48kg bb curl, komt waarschijnlijk omdat ik altijd heb getennist voor dat ik veel kt ging doen en hierdoor me armen om de één of andere reden verder ontwikkeld zijn dan normaal op dit punt.
                van je afbeelding af te leiden zijn je bicep wel goed ontwikkeld tegenover je schouders zou daar toch mee opletten of je zult onder de categorie beach boy vallen, je traint toch benen hoop ik ??
                No means Try Again

Comment

achja ik kickback ook meer dan ik squat, ieders verhoudingen liggen anders

Comment

Originally posted by Fistful of Steel View Post
                    van je afbeelding af te leiden zijn je bicep wel goed ontwikkeld tegenover je schouders zou daar toch mee opletten of je zult onder de categorie beach boy vallen, je traint toch benen hoop ik ??
                    Zijn afbeelding is van Badr Hari bro.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

was maar wat aan het lullen bro

love the way that guy kicks ass
                      No means Try Again

Comment

stellentje spammerts:P

LB training

24-06-2009

squat
                        5x 60kg
                        5x 100kg
                        5x 120kg (pff voelde al zwaar)
                        5x 130kg (heel zwaar:P)

dan maar:

deadlift
                        3x 120kg pronated
                        3x 150kg pronated
                        3x 180kg mixed grip

seated calf raises
                        8x 25kg
                        8x 30kg
                        8x 35kg
                        20x 20kg

standing calf raises
                        8x stang (in smith)
                        8x 60kg (in smith)
                        8x 90kg (in smith)

abductor ss. adductor
                        2x 20x

leg curls ss. leg extentions
                        2x 20x 15kg (best pittig nog:P)

rare volgorde i know, kkreeg ruzie met mn trainingspartner bij squats (hijvoelde zich goed maar had gewoon geen zin in heavy squats, deadlifts enz., wat een homo dus, ik dus maar alleen verder gegaan)

Comment

Originally posted by dominiquejanssen View Post

rare volgorde i know, kkreeg ruzie met mn trainingspartner bij squats (hijvoelde zich goed maar had gewoon geen zin in heavy squats, deadlifts enz., wat een homo dus, ik dus maar alleen verder gegaan)
                          idd, dan val je echt op mannen!
                          Groeten

Comment

kben verder nie meer boos ofsow maar ik kan niet goed tegen lakse ongemotiveerde houding, maja is gewoon feit dat ik (levenloos als ik ben) minimaal 1 dag en vaak langer uit kijken naar een training en dat het voor sommigen (waaronder mijn trainingspartner) maar een gedeelte is, net zoals je vroeger 2x ind e week "uurtje naar de voetbal" moest

Comment

Tja let's face it, denk dat iedereen hartstikke ongemotiveerd is voor zware squats en DL's. Zonder gein ik sta echt vaak te trillen op me benen als ik moet squatten of DLen voor PRs. Geen motivatie maar gewoon doorzetten moet je kunnen, als je geen doorzetter bent wordt trainen ook niks, laat staan zware shit.

Als hij je tegenhoud bij je training dump je hem maar in de bicep curl hoek terwijl jij je squats doet, hoef je niet boos om te worden Maten van mij trainden eerst ook mee, maar vonden BOR's/SQ's/DL's gewoon te zwaar dus die moet je dan maar dumpen tijdens het trainen. Niet iedereen heeft dezelfde discipline als jij helaas en je moet er maar het beste van maken, denk dat iedereen hetzelfde probleem heeft.

Suc6
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                                Tja let's face it, denk dat iedereen hartstikke ongemotiveerd is voor zware squats en DL's. Zonder gein ik sta echt vaak te trillen op me benen als ik moet squatten of DLen voor PRs. Geen motivatie maar gewoon doorzetten moet je kunnen, als je geen doorzetter bent wordt trainen ook niks, laat staan zware shit.
                                Zo voel ik me juist voor dagen om borst te trainen

Gebeurde op den duur met me pa. Ik ging steeds dieper in me schema's en hij rommelde wat aan als het ware. Dan train je wat meer apart en alleen als er gespot moest worden ofzo riep je hem.

Kan beter een andere trainingspartner vinden of solo gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X