Dat is een hack. Kan je niet los gaan squatten? Vind ik namelijk het fijnste moet ik zeggen. Maar misschien voor jou geen optie ik weet het niet.
Xomgeek's trainingslogje
Collapse
X
-
Originally posted by laurann View PostDat is een hack. Kan je niet los gaan squatten? Vind ik namelijk het fijnste moet ik zeggen. Maar misschien voor jou geen optie ik weet het niet.
meer hormonen, betere ontwikkeling.. en veel meer voordelen ..
Comment
-
Originally posted by laurann View PostLos squaten is zo heerlijk. Je gaat alles voelen als je een bb in je nek hebt met een hoop kilo's eraan. Je benen smeken om te stoppen maar toch nog 1 rep eruit knallen. Hoe lekker
Ook een natuurlijkere beweging.Groeten
Comment
-
Originally posted by laurann View PostLos squaten is zo heerlijk. Je gaat alles voelen als je een bb in je nek hebt met een hoop kilo's eraan. Je benen smeken om te stoppen maar toch nog 1 rep eruit knallen. Hoe lekkerOwner of the Iron Playground.
Comment
-
Okay als ik het zo eens even nakijk ben ik helemaal verkeerd bezig..
verbeter punten voormezelf en wat vanaf NU ook gaat gebeuren.
1. Helemaal tot postivief fallen bij bijna elke set, wat nu alleen bijna bij de laatste set gebeurt!!
2. Wanneer iemand mee trained ( spotter ) tot negatief fallen..
3. voeding moet beter nieuweschool rooster is bekend, dus kan nu een beetje op baseren
afgelopen week was zo slecht dat ik nu 60.8 weeg.. dit moet gestaagder en de vooruitgang moet gewoon beter.
4. nieuw schema moet inkomen:
deathlift
squat
benchpress.. Met losse barbell.
nieuw voedingsschema
endomorph
60.8
bf +/- 11%
BMR= 1685 + 300 +/- = 2000 kcal aan onderhoud
2000+ 300 kcal = 2300 kcal bulk
164 gram eiwit
55 gram Vet
287 gram koolydraten
( correct ? )
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostEen endomorph van 60kg bij 11%....dat klopt niet helemaal...
Comment
-
dan zou het mogelijk zijn dat ik een mesomorph ben?
vanwege mijn verleden met overgewicht geloof ik dat ik snel vet aanzet, maar dan vroeger at ik ook helemaal niet gezond of niks niet dus dan kan het ook gewoon aan de voeding hebben gelegen, en het gebrek aan KT, altijd duursport gedaan. Judo, Basketball etc..Last edited by Xomgeek; 19-09-2009, 11:34.
Comment
-
nou jah alle overige zaken even aan de kant vandaag op nieuwe manier getrained, wat oefeningen geprobeerd en hier onder de uitslag.
(reps*gewicht)
Pull ups wide grip.
bodyweight:
9.5 reps
Latpull downs:
12*45
10*45
12*40
12*40
Bent over row: ik heb het geprobeerd met een losse barbell, is best moeilijk om evenwicht te bewaren.
eerste keer donderde ik bijna voorover. maar gaat in volgende schema er zeker inzitten.
ben verder gegaan met machine BOR
12*50
4*50 positief fallen
12*45
12*45 kapot
seated cable row
12*45
11*45
13*40
bench press ( machine )
12*60
12*55
10*55
flat bench cable fyls
15*5
15*5
13*5
Bicept Curl
12*9
8*9
12*8
Bicep Hammer rope curl
12*25
12*26
11*26
Rope tricep push down
12*30
12*32
12*33
5*33
Comment
-
Okay vandaag laatste keer benen getrained volgens het schema dat ik nu heb.
ga morgen een nieuw schema in elkaar zetten en natuurlijk posten
gym was niet erg vol, alleen in het les lokaal waar zumba en dat soort dingen worden gedaan, waren kinderen bezig met iets en gillen dat ze deden niet normaal heb bij de leg press toch wel een paar keer gevloekt dat ze hun *** moesten houden
maar goed even cijfers en getallen
Training vrijdag 22 September. SetsxRepsxGewicht.
Leg press - Zwaar genieten
1x12x35kg
1x13x40kg
1x12x40kg
DB Lunges - even doorzakken !
1x12x20kg
1x12x24kg
1x11x20kg
Glutens press - zwaarder gezet als normaal maar ging wel goed.
1x12x45kg
1x11x30kg
( Per Been )
Seated Leg Curl - eerste keer seated gedaan normaal liggend ging beter als verwacht.
1x15x70kg
2x12x75kg
1x12x80kg
1x4x80kg
seated calf raise - smith kapot dus ook seated gedaan in leg press machine
1x12x100kg
1x14x100kg
1x8x100kg
Shoulder Dumbell press - gewicht = 2 dumbells bij elkaar
1x12x20kg
1x11x20kg
1x12x18kg
Crunches
3x20xlichaamsgewicht
Commentaar: had vandaag meer tijd als gewoonlijk omdat ik eerder van school kon en niet hoefde te werken was incl warming up en cooling down ongeveer 90 tot 100 minuten bezig. heb een goed gevoel over de afgelopen training
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment