Xomgeek's trainingslogje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xomgeek's trainingslogje

    hey allemaal,

    Sommige hebben me al op het forum gezien ik heb al wat vragen gesteld, en heb al veel geleerd afgelopen 3 a 4 weken.
    Nu heb pas 4 keer sirieus getrained maar het leek me het beste voor mezelf om bij te houden hoe het ging. wat ik at etc..

    vandaar deze blog, ik zelf vindt het leuk om progressie te zien, maar andere mogen het natuurlijk ook volgen .

    okay stats:
    25-7-09
    Lengte: 179
    Gewicht: 58.3 kg
    Vet percentage: 9.2

    omdat ik best wel een k*t gym heb mag ik maar maximaal 2 keer in de week daar komen.. vraag me niet waarom... maar daarom zullen updates zich niet zo snel achterelkaar volgen.

    ik doe 3*15 reps en het gewone beginners Fullbody schema.

    in de volgende post mijn voedingschema moet ik even van andere pc af halen en op het forum zetten, daarbij het schema en verslag van de laaste training.

  • #2
    nou in de bijlage het nieuwste voedingschema, ( kijk er even naar kun je iets vinden meldt het even )

    En verslag van de laatste training.

    Omdat de sportschool begeleiding heeft. hebben ze me een schema gegeven met daarop het fullbody schema maar dan net even iets anders vanwege tekortkomingen aan machines etc ( denk ik )
    Dus heb ik het volgende schema.
    ( alles 3 sets met 15 reps )
    crosstrainer 10 min
    Hacksquat 20 kg ( voelde het toch wel )
    Legcurl 2x15 kg ( uitvoering was goed. )
    Smithmachine calfraise 47.5 kg ( geen probleem )
    latpulley breed 30 kg
    seated row 35 kg geen probleem
    bench press 35 kg ( mag volgende keer zwaarder )
    shoulder press 2x DB's van 6 kg ( toch wel zwaar )
    biceps curl 2x DB's van 6 kg ( ging goed )
    tricepsextension 15 kg ( laaste was op het randje van fail )
    Buikspieren 20 kg ( ging goed )
    crosstrainer 10 min

    overall,
    ben ongeveer 1,30 uur bezig geweest.

    de techniek is vooral belangrijk in het begin en heb wel het gevoel dat het goed ging de juiste spieren werden aangesproken en ben tevreden voor de 4 keer trainen
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Maar 2x in de week? Betaal je per les of voor een maand? Als je voor een maand betaald en onbeperkt gebruik mag je gewoon gaan zo vaak als je wilt. Vind het maar vaag

      Comment


      • #4
        de eigenaar van de sportschool, wil niet dat er "ongelukken" gebeuren.. en omdat ik in het verleden een crashdieet heb gevolgd wil hij het niet hebben.. vind het zelf ook ontzettende bs..

        Comment


        • #5
          Maja betaal je wel per maand of niet ?

          Want als je 2x per week betaald dan vind ik logisch, betaal je onbeperkt maar laten ze je maar 2x toe dan krijg je geld terug IMO
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • #6
            Zoals Yaw zegt. Als jij gewoon betaald voor onbeperkt gebruik dan moet de eigenaar niet zeuren. Je hebt alle recht om er te zijn en iemand zeggen dat ie niet mag omdat er in het verleden een crash dieet gedaan werd is ook een bullshit reden. Hij laat zeker wel een lading huisvrouwtjes sporten...die doen ALLEMAAL crashdieten en die mogen wel elke dag komen zeker.

            Dus gewoon het Beginners Schema pakken hier op het forum, een goed eetschema aanmeten zoals uitgelegd in Zomer Sticky en dan gewoon 3x in de week naar de sportschool gaan en zeggen dat die eigenaar de pot op kan.

            Comment


            • #7
              En flash hem je ABZZZZZZZZZZZ
              The internet, SERIOUS business!

              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

              Comment


              • #8
                ik weet niet of ik onbeperkt hebt, betaling gaat via ouders die het natuurlijk eens zijn met de begeleider omdat zij denken dat hij er meer van af weet.
                maar ik denk het wel want de enige optie is 1 keer per week abbo,
                of onbeperkt abbo,
                en ga 2 keer in de week..

                ik zelf denk namelijk dat die eigenaar gewoon makkelijk geld wil verdienen door me 2 keer toe te laten en vervolgens gewoon laten betalen voor onbeperkt.

                Comment


                • #9
                  Die eigenaar is een zak. Goed dat je wel lekker bezig bent met het beginnersschema. Succes!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                  sigpic

                  "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Xomgeek View Post
                    de eigenaar van de sportschool, wil niet dat er "ongelukken" gebeuren.. en omdat ik in het verleden een crashdieet heb gevolgd wil hij het niet hebben.. vind het zelf ook ontzettende bs..
                    Zijn daar al eerder ongelukken gebeurt?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

                    Comment


                    • #11
                      weet ik niet, maar denk dat het wel als hij van die extreme regels opzet etc..

                      Comment


                      • #12
                        nou vandaag er weer fijn tegenaan,
                        de eigenaar was er niet, dus ik kon fijn mijn gang gaan

                        nou yawgmoth heeft even naar mijn voedingschema gekeken en heeft me aangeraden om meer proteine binnen te krijgen en minder koolydraten, dus heb ik het aangepast.

                        Voor de training,
                        techniek was over het algemeen goed, voelde de juiste spieren, alles op het 4 tel schema gedaan.
                        2 seconden heen en gecontroleerd 2 seconden terug.

                        Hacksquat 20kg 2*15
                        Legcurl (machine) 15 kg per been, 2*15
                        calfraise(smithmachine) 60kg 3*15
                        latpulleybreed 40kg 1*15
                        35kg 2*10
                        Seated row 40kg 1*15
                        35kg 2*12
                        30kg 1*15
                        bench press 45kg 3*15
                        shoulder press 6kg 3*15
                        biceps curl 6kg 3*15
                        tricepsextension 20kg 3*15
                        buikspieren ( touw achter het hoofd en buikspieren aanspannen ding achtig iets machine ) 20 kg 3*15

                        ik kom nog iemand tegen die ik kende. en hij was een beetje aan het aanklote, hij deed voornamelijk zijn armen en buik voor het bekende modelfiguur.
                        dus hij stelde voor om samen te trainen. vooruit dan.
                        bij de bicepcurl stond hij te zwaaien met zijn armen.
                        ik zeg zo tegen hem en nou je ellebogen stil langs je heupen houden.
                        toen voelde hij het toch wel :P

                        en dat was het wel z'n beetje voor vandaag

                        Comment


                        • #13
                          het begin is er
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

                          Comment


                          • #14
                            Goed begin, alleen de volgorde nog wat aanpassen.

                            Eerst de grote spiergroepen en dan pas de kleintjes
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

                            Status: @Onderhoud

                            Comment


                            • #15
                              oh okay thanks

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X