Xomgeek's trainingslogje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Begrijp er ook niks van
    Groeten

    Comment


    • #77
      Weinig logica.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

      Comment


      • #78
        Originally posted by jordy View Post
        40kg legpress en 80kg legcurl??
        Sorry vergeten erbij te zetten.. 40 kg per been zo schrijf ik het op omdat je die schijven daarop moet hangen. dus in totaal ook 80kg ..

        op aanraden van fyllus heb ik 100 geprobeerd maar dat lukte me echt helemaal niet 1 keer geduwd en bij gecontroleerd terug kwamen ze net iets te hard voor mijn smaak terug

        srry mensen
        Last edited by Xomgeek; 23-09-2009, 05:21.

        Comment


        • #79
          kan het dan wel kloppen of mijn uitvoering dat gewoon helemaal verkeerd?

          Comment


          • #80
            Dan is het idd nog steeds een vage verhouding.
            Owner of the Iron Playground.

            Comment


            • #81
              en vrij weinig of ligt dat aan mij?
              Hoeveel kg squat jij?
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

              Comment


              • #82
                Originally posted by laurann View Post
                en vrij weinig of ligt dat aan mij?
                Hoeveel kg squat jij?
                in totaal met schijven en dan die hack Squat machine ( als die 20 kg weegt ) 65kg

                Comment


                • #83
                  na een hele tijd te zijn verdwenen van het logje ga ik het toch weer proberen.

                  De reden voor de rare gewichten is omdat ik eerst veel machines gebruikte voornamelijk met bench press en squat. nu train ik volledig met losse gewichten en ben erachter gekomen dat er ongeveer 30 kg verschil in dus is geen wonder dat het er raar uitzag.
                  Hoop dat dit nu verholpen is.

                  maar goed.
                  gewicht gaat niet zoals gepland weeg nu 64kg. kom van 57kg ofz een paar maanden terug. heb ge'clean bulked op 2200 kcal dit verhoog ik naar 2300-2400 kcal met meer carbs en minder eiwit.

                  training,
                  het nieuwe schema zit in de bijlage.
                  heb met yawgoth gesproken en hij raadde me aan om bij het upperbody de bent over row eruit te halen en de deathlift bij te voegen. dus 3 keer in de week deathlifte. oppassen dat ik mijn rug dus niet verpruts. verder zit er veel nadruk op de borst.
                  Maar denk dat met goede afwisseling tussen de spieren tijdens de oefeningen moet het kunnen.
                  Maar graag jullie menig hierover.

                  de eerste resultaten zullen in de volgende post worden geplaatst.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #84
                    26-10
                    Week 1: Lower
                    sets x reps x kg

                    Squat: > opbouw voor warming up.
                    1x12x45kg
                    1x12x47kg

                    1x12x52.5kg
                    1x9 x52.5kg
                    1x12x50kg
                    1x11x50kg
                    1x11x47kg

                    Seated Leg Curl ( machine ): - 85kg proberen de volgende keer.

                    2x12x80kg
                    1x11x80 kg

                    leg extension: Mag meer.

                    3x12x80kg

                    leg curl: ( gewicht per been )


                    1x12x15kg
                    1x11.5x15kg
                    1x9x15kg

                    leg press: ( gewicht per been )

                    2x12x35kg
                    1x8x35 kg volgende training meer doen.

                    seated calf raise: ( gewicht per been )

                    tot failx2x55kg

                    glutens press > haat aan die oefening met vermoeide benen.

                    2x12x35kg

                    deathlift:

                    3x12x70kg

                    Commetaar: eerste training met dit schema en voel mijn benen 3 dagen later nog. alleen de glutens mogen harder worden aangepakt. verder lekker getraind.

                    Comment


                    • #85
                      3 keer in de week deathliften lijkt me toch echt wel van het goeie te veel. Die 'glutens press' mag je eruit laten hoor, door al dat squatten, deadliften en leg pressen worden je glutes al genoeg getraind.
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

                      Comment


                      • #86
                        1 week herfstvakantie dus kan nu 4 keer in de week trainen ( ma,di,do,zat )

                        week 1: 27-10
                        sets x reps x gewicht
                        Upperbody

                        Close grip pull ups

                        1x12xbw
                        1x9 xbw
                        1x6 xbw
                        1x5 xbw
                        1x2 xbw

                        nog een paar negatieve.

                        Bench press: > groot verschil met machine bench press.

                        1x9x40kg
                        1x6x40kg
                        1x4x40kg
                        1x6x35kg
                        1x5x35kg

                        deathlift

                        3x12x75kg
                        1x11x75kg

                        incline dumbell press

                        1x12x14kg
                        1x9x14kg
                        1x12x12kg

                        shoulder press > vermoeidheid kon minder kg / reps dan normaal.

                        1x9x10kg
                        1x9x10kg
                        1x8x9kg

                        upright row E-Z bar > hoeveel weegt een e/-z bar 7.5kg?
                        gewicht - bar

                        3x12x15kg
                        1x8x15kg

                        close grip bench press > niet gedaan in plaats daarvan
                        rope pushdown

                        1x12x35
                        2x12x30kg
                        tot fail -x- 32kg

                        dumbell preacher curl

                        1x12x10kg
                        1x10x10kg
                        1x8 x10kg


                        Schouders zijn voorvermoeid door de incline dumbell press
                        OF heb de stoel bij incline te rechtop gezet dat het meer nadruk op de schouders heeft gelegt dan op de borst. volgende keer uitproberen. anders moet er iets gewijzigd worden.

                        dat was het dan voor deze training. heb het gevoel dat ik er meer uit kon halen als dat ik deed.

                        Comment


                        • #87
                          ik vind 70kg deadlift best respectabel,
                          zeker als je het vergelijkt met je andere stats.

                          Het hoge gewicht op leg curl komt waarschijnlijk door veel katrollen.
                          Ik doe in de ene sportschool met moeite 10x60, en in de andere sportschool doe ik zonder al te veel moeite 10x120. (met moeite 1 been 10x80 gehaald).

                          als je het dan vergelijkt dan is die ene 2-3 keer zo zwaar als de andere,
                          en daarom kun je apparaten dus niet echt goed vergelijken.
                          (ga maar eens trainen op hammerstrength, en trainen op life fitness.)

                          anyways, goed idee om nog wat meer te eten.
                          en de progressie zie ik zeer zeker. blijf zo doorgaan, en de rest komt vanzelf.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                          Comment


                          • #88
                            Denk dat we elkaar niet helemaal begrepen hebben dan Xomgeek, ben tegenwooordig meer van het afraden van DL's dan het toevoegen en 3x per week vind ik echt teveel van het goede

                            Als ik me goed herrinner had ik je aangeraden SLDL bij benen te doen en Rack Pulls bij UB, of DL in zijn geheel bij benen maar dan maar 1x per week als hoofdoefening en de andere dag SQ als main exercise.

                            Bor had ik afgeraden, omdat ik gevoel had dat je hard zwaar moest gaan voor er wat gebeurde, je moet echt zwaar goede Mind Muscle connection hebben met je rug wil je uberhaubt wat bovenrug uit die oefening krijgen (en niet alleen lats en bicep) en je moet goed weten hoe je moet cheaten anders verneuk je je rug instantly en als je zwaar gaat is het bijna onmogelijk genoeg bovenrug te gebruiken simpelweg omdat je vanuit fully stretched positie begint, je moet bobben om het gewicht in beweging te krijgen en dezelfde nog je schouderbladen naar elkaar moet trekken, denken aan het amper gebruiken van je biceps en activering van je rug. Hoe dan ook, je kunt BOR doen, maar enorme kans dat je er niet genoeg uit haalt, wil je wel zoiets doen houdt het dan maar bij t-bars (mits je daar wel aan hetzelfde denkt m.b.t. rug gebruiken) chest up schoulders back and down en dan kom je al heel eind. En t-bars neuken je rug niet zo hard.

                            2x DL + 2x BOR per week is over het algemeen teveel voor je onderrug (ervan uitgegaan dat je respectabele BOR hebt) vandaar dat ik geloof ik aangeraden had of het een of het ander, of ze bij dezelfde training te doen.

                            EDIT; ik lees net je schema en er is no way dat ik dit goed had gekeurd, al was het maar omdat bij benen je DL na al je iso's hebt staan en deze voor 3x8 pakt
                            Last edited by Yawgmoth; 28-10-2009, 11:57.
                            The internet, SERIOUS business!

                            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                            Comment


                            • #89
                              Okay dus als ik het nu wel goed begrijp ;p
                              1.raad je aan om zoiezo BOR eruit te halen.
                              2. Stiffed leg deathlift te doen, tijdens lowerbody
                              3. Rack pulls ( Deathlift maar dan op knieniveau beginnen toch? ) tijdens upperbody.
                              of
                              squat en deathlift af te wisselen als main.

                              Comment


                              • #90
                                Bovenrug= merendeels lats. En die traps/schouders span je echt wel aan, of je wil of niet. Zo niet gaat dat ding namelijk gewoon niet bewegen.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                                sigpic

                                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X