Pins nieuwe plan de campagne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Silk View Post
    Respect dat je zo veel tilt! Ik hoop over een tijdje ook zoveel te kunnen squatten Ga zo is proberen of ik uberhaubt 60 kilo een paar keer omhoog kan krijgen

Zijn de stats in je profiel nog actueel of niet meer?
    60 kilo squat veel? No way . Durf bij reguliere squat alleen niet zo zwaar te gaan, ga binnenkort op de Zercher een stuk zwaarder proberen. Maar thanks .

Stats in mijn profiel? Ik pak hem er even bij, want ik heb geen idee...

Volgens mij ben ik in de afgelopen anderhalf jaar niet gekrompen of gegroeid in lengte, dus die lengte klopt nog wel.

Gewicht geen idee, ik weeg me niet.

BF was toen gemeten op zo'n bijzonder onnauwkeurig stroomdingapparaat dus was toen al niet nauwkeurig. Maar ook dat meet ik niet .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Wilde ook al zeggen...60kg squat veel? Volgens mij had Pinda toch al eens veel meer gedaan en doet ze het nu rustig aan. Pinda squat meer dan Possel hoor. Alsof daar veel voor nodig is hehe

Comment

• Niet lachen dan!

Net terug van de training en eindelijk is getraind zonder voorzichtig te zijn (vrees nog altijd een beetje voor mijn knie), en dat was echt heerlijk

Ik deed de squat: 12x met 40 kilo. 6x met 50 kilo en 6x met 55 kilo.
        Daarna deadlift: 10x met 50 kilo, 5x met 55 kilo en 5x met 55 kilo.

Mja, eerste keer dat ik het zwaar probeerde te doen, positieve is dus dat ik lekker snel spier kan laten groeien aan mijn benen

Wat is je maximale squat dan pinada?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
          Niet lachen dan!

Net terug van de training en eindelijk is getraind zonder voorzichtig te zijn (vrees nog altijd een beetje voor mijn knie), en dat was echt heerlijk

Ik deed de squat: 12x met 40 kilo. 6x met 50 kilo en 6x met 55 kilo.
          Daarna deadlift: 10x met 50 kilo, 5x met 55 kilo en 5x met 55 kilo.

Mja, eerste keer dat ik het zwaar probeerde te doen, positieve is dus dat ik lekker snel spier kan laten groeien aan mijn benen

Wat is je maximale squat dan pinada?
          Geen flauw idee, nog nooit gemaxt op squat.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Vanmorgen:

Sumo deadlift
            80 kg
            10-9-8

LPD (shouderbreedte, palms facing)
            60 kg
            8-7-6-4

Hyper extensions
            15 kg schijf erbij
            12-9-8

Db row (chest supported)
            2x 20 kg
            10-8-7

Cable side raise
            7,5 kg per hand
            10-8-7

Reverse fly
            2x7 kg
            10-8-7

Comment

• En ik ben momenteel even doelloos. Trainen gaat op zich lekker. Kom iedere keer met een voldaan gevoel de sportschool weer uitgehobbeld. Maar heb ik nou een echt doel? Nee. Ik heb een tijdje getraind met als doel gewoon mezelf helemaal leeg te trekken, daarbij ook een flinke brok mentale onstpanning meenemen. Wellicht ook lekker om weer eens een keer totaal anders te gaan trainen, zou alleen nog niet weten hoe. En verder? Geen idee wat ik moet doen. Tot nu toe is het me nog niet gelukt een cut fatsoenlijk door te trekken, dus wellicht moet ik daar eens meer inzet gaan tonen. Ik weet het even niet meer .

Comment

• West Side Barbel schema tijdje op kracht en daarna weer Dogcrapp voor massa?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  West Side Barbel schema tijdje op kracht en daarna weer Dogcrapp voor massa?

Nou ken ik het west side barbell gebeuren niet, maar gaat dat samen met een cut?

En DC... ja... auw .

Comment

• Gaat Prima samen met een cut. Eerste oefening is zware belasting voor zenuwstelsel, maar de assists er na doe je weer op redelijk hoog repetitie en dan 4-6sets wat niet zo belastend is voor CZS maar wel voor de spiervezels. Daarnaast ga je niet elke work-out voluit zwaar en wisselt het af met lichter dynamisch werk als het ware. En dan kun je een makkelijk meetbaar doel hebben elke work-out...namelijk meer gewicht aan de barbel

En aan het eind heb je weer genoeg kracht opgebouwd om met zwaardere gewichten sets te maken en massa te bouwen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Gaat Prima samen met een cut. Eerste oefening is zware belasting voor zenuwstelsel, maar de assists er na doe je weer op redelijk hoog repetitie en dan 4-6sets wat niet zo belastend is voor CZS maar wel voor de spiervezels.
                      Ik ga eens een keer wat lezen erover. Heb ook nog steeds ergens 5/3/1 van Wendler liggen.

Frikkin' hell. Op kracht trainen. Jaiks.

Comment

• Op kracht trainen geeft een enorme kick hoor
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Op kracht trainen geeft een enorme kick hoor
                          Dat zal best. Echter, ik weet gewoon even niet wat ik wil/ moet willen. Ja een keer fatsoenlijk doorcutten, dat wil ik. Maar geen idee nog wat ik met training ga doen.

Comment

• BrEeZaH-sTiL0w?

Alleen je triceps, buik en binnenkant bovenbenen. Oh en cardio 24/7.
                            Je weet zelluf.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                              BrEeZaH-sTiL0w?

Alleen je triceps, buik en binnenkant bovenbenen. Oh en cardio 24/7.
                              Je weet zelluf.
                              Ow ja. En dan ga ik klagen over de andere vrouwen die zwaar trainen en dat ze zweten enzo. Ow wacht, die zijn er dan niet meer.

Comment

• Zou in de cut geen WSB aanraden eigenlijk, feit dat je op low reps traint met enorm lange en uitputtende trainingen gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat je redelijk snel opbrandt.

Wendler is ook redelijk krachtgericht, al zijn de reps met dat schema vaak vele stukken hoger. Het heet wel 5/3/1 maar het is in princiepe tot (near) failure voor één topsetje en je zult zeker in het begin dagen hebben dat je over de 10 reps heenkomt. Het volume is lager, er zijn minder assists en de workouts duren vaak minder lang. Zou in jouw geval mocht je kiezen voor een schema tijdens de cut eerder gaan voor 5/3/1 dan voor WSB.

Dat en ik lees logjes van vrouwen die het niet plesant vinden om op lage reps te trainen, daarom lijkt WSB me niet het meest geschikt.

Als je zou bulken/onderhoud zou misschien wel eens leuke afwisseling kunnen zijn voor je. Voorlopig zou ik maar gewoon elke training je PR's proberen te verbreken, houdt het tenminste een beetje interessant.
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X