Pins nieuwe plan de campagne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag:

Deadlift
    95 kg
    8-7-6

Tijdens de eerste set hoorde ik de homo-instructeur met drie gymgenoten praten en het gesprek ging over mij. Zit ik te rusten tussen de eerste en de tweede set, komt de instructeur naar me toe: 'Ik telde 8 herhalingen, hoeveel gewicht heb je?'. Ik: '95 kg'. Hij: 'Neeeeeeeeeeeeeeee. Ik haal maar 6 keer met 95 kg'. Ik: 'Je bent een watje.'

Lat pull down met roeigreepje
    50 kg
    9-7-6

Leg curl (standing, per been)
    40 kg
    8
    35 kg
    8
    30 kg
    8

Db Row
    20 kg per hand
    10-8-7

Hyperextensions
    met schijf van 15 kg
    10-8-7

Face pull
    35 kg
    10
    40 kg
    8
    45 kg
    5

Hanging side raise
    7 kg per hand
    8-7-6

Ben nu wel redelijk dood en zit aan mijn koffiewhey. Zometeen het eerste oordeel in het tropische vruchten topic van Power Supplements.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post

Face pull
      35 kg
      10
      40 kg
      8
      45 kg
      5
      lekkere deadlift pin
      hoe blijf jij op dezelfde plek staan met zo'n gewicht op de face-pull, hang jij erg achterover ?
      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
      ....

Comment

• Heheh stoer wijf. Zet die homo instructeurtjes maar op hun plek. Ik vind nog steeds dat je het Coan regime zou moeten doen op de Pull dagen. Dan ga je die sportschool ownen

Comment

• Originally posted by knoefje View Post
          lekkere deadlift pin
          hoe blijf jij op dezelfde plek staan met zo'n gewicht op de face-pull, hang jij erg achterover ?
          Ik sta redelijk rechtop voor mijn gevoel (kan het niet met zekerheid zeggen aangezien ik met mijn rug naar de spiegel sta), maar wel met gebogen knieën. Spanning op de benen en in de core houden en dan blijf ik prima op mijn plek .

Originally posted by Falstyr View Post
          Heheh stoer wijf. Zet die homo instructeurtjes maar op hun plek. Ik vind nog steeds dat je het Coan regime zou moeten doen op de Pull dagen. Dan ga je die sportschool ownen
          Vooralsnog gaat het lekker met de deadlift Fal. Wie weet als ik een keer stagneer...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Goed bezig zeg, zit net je hele log een door te lezen echt nette resultaten. Zo'n dame zouden we bij ons in de sportschool moeten hebben, zou heerlijk zijn om de verbazing bij sommigen op hun gezicht te zien wanneer je die 95 kg tilt
            " Failure is not an option "

Comment

• Originally posted by Flexer View Post
              Goed bezig zeg, zit net je hele log een door te lezen echt nette resultaten. Zo'n dame zouden we bij ons in de sportschool moeten hebben, zou heerlijk zijn om de verbazing bij sommigen op hun gezicht te zien wanneer je die 95 kg tilt
              Thanks

Comment

• Vandaag:

Zercher squat pinned (met handdoek om de stang, helpt tegen rollen)
                65 kg
                10-9-8

Incline BP
                27,5 kg
                8-7-6

Split squat met dumbbells
                2x20 kg
                9-8-7

Db Press hammer grip (ideetje gejat van Fallus)
                2x14 kg
                10-8-6

Standing MP
                20 kg
                13-9-7

Triceps pushdown
                10 kg
                8-7-6

Ik was (en ben) he-le-maal op. Was na de Zercher squat al redelijk dood, maar na de split squat kon je me echt van de grond schrapen zo ongeveer. Duurde ook even voordat ik weer puf had om verder te gaan.

Wel nog lekker wat veren in mijn reet gestoken gekregen. De homo-instructeur was er weer. Komt hij naar me toe: "Nou, ik ben al de hele week bezig om die 95 kg 8 keer van de grond te krijgen en het lukt echt niet, je bent echt sterk. En ik had het gisteren nog over je met wat mensen hier die je regelmatig zien trainen en ze praten allemaal over je als 'die sterke vrouw met die lekkere billen'.".

En toen ik klaar was met trainen nog even een praatje gemaakt met een kerel die ik al een tijdje niet gezien heb. Vraagt hij: "Ben je aan het bulken? Ik heb het idee dat je behoorlijk wat massiever bent geworden, maar wel zonder een hoger vetpercentage te krijgen." Toch leuk wat zo'n ongeplande 3 weken bulk met je kan doen blijkbaar . Ging hij verder: "Ben je aan het trainen voor een wedstrijd? Volgens mij heb je echt wel aanleg voor een vrouw en kun je echt wel een podiumshape krijgen." Toen heb ik hem maar snel bedankt voor het compliment en ben ik van onderwerp veranderd . Hadden we het over voeding en training en waar ik mijn interesse en motivatie vandaan haalde. Kwamen we op fora en hij was erg te spreken over dbb. Dus heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat wij ook een heel mooi forum hebben .

En ik heb een leuke bestelling gedaan. Een doos met zestien verschillende smaken whey in zakjes. In verhouding aardig duur, maar wel leuk om al die exotische smaakjes een keer te proberen .

Comment

• Jij hebt dus weer wat veren in je reet er bij :P

Hoe bevalt de Hammer Grip press? Bovenin de DB's nog naar elkaar geduwd?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    Jij hebt dus weer wat veren in je reet er bij :P

Hoe bevalt de Hammer Grip press? Bovenin de DB's nog naar elkaar geduwd?
                    Bevalt goed. Heb het idee dat ik veel meer de borst aanspreek dan met barbell of normale db press. En heb inderdaad de Db's iets naar elkaar geduwd, werd op een gegeven moment wel wat lastig door al het gezwabber .

Comment

• Nice. Ben ik niet de enige die het zo ervaart. En dat gezwabber is minder dan als je de andere grip gebruikt. En het zal minder worden als je er meer aan gewend raakt.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Nice. Ben ik niet de enige die het zo ervaart. En dat gezwabber is minder dan als je de andere grip gebruikt. En het zal minder worden als je er meer aan gewend raakt.
                        Ik ga de komende paar keer eens alleen de hammer grip doen, word ik er vanzelf beter in. Even geen gewone Db presses meer of met Barbell.

Comment

• Vanochtend weer even naar de sportschool geweest voor 2 dingen: optrekken oefenen en kracht complex.

Optrekken ging wel wat beter. Doe nu 5 sets van 5 herhalingen en dan probeer ik zoveel mogelijk herhalingen eerst los te doen. Heb er wel een bankje bij staan en als het niet meer gaat leg ik mijn voeten op het bankje voor assist en dan maak ik de vijf herhalingen af. Ik let er natuurlijk wel op dat ik mijn benen zo min mogelijk gebruik. De laatste herhaling houd ik zo lang mogelijk vast.

Daarna krachtcomplex met schijf:

Overhead squat 8x
                          Swings 8x
                          BOR 10x
                          Good morning 8x
                          Sumo squat 8x

Lekker op daarna

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Vanochtend weer even naar de sportschool geweest voor 2 dingen: optrekken oefenen en kracht complex.

Optrekken ging wel wat beter. Doe nu 5 sets van 5 herhalingen en dan probeer ik zoveel mogelijk herhalingen eerst los te doen. Heb er wel een bankje bij staan en als het niet meer gaat leg ik mijn voeten op het bankje voor assist en dan maak ik de vijf herhalingen af. Ik let er natuurlijk wel op dat ik mijn benen zo min mogelijk gebruik. De laatste herhaling houd ik zo lang mogelijk vast.
                            goed bezig, heb vd week pull-ups gedaan met veel overbrenging op lats en in mindere mate op biceps, ging wel beter dan wide grip chins. Voel nu lats nog en ook mijn biceps, dus dat is ook een aanrader.
                            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                            ....

Comment

• Originally posted by knoefje View Post
                              goed bezig, heb vd week pull-ups gedaan met veel overbrenging op lats en in mindere mate op biceps, ging wel beter dan wide grip chins. Voel nu lats nog en ook mijn biceps, dus dat is ook een aanrader.
                              Ik doe ze met euhm... volgens mij neutrale grip... Handpalmen naar elkaar toe. Doet wel auwie .

Comment

• Nog leuker als je jezelf optrekt en dan meteen knie naar de borst voor wat leg raises :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X