tommyy's logje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tommyy's logje

    Ik begin ook maar met een logje. De bedoeling is dat ik paar keer in de week update met me trainingen zodat ik me stats en vorderingen een beetje bij kan houden.
    In deze eerste post post ik alvast mijn eetschema en mijn trainingsdagen. Vanmiddag ga ik weer trainen dus dan zal ook mijn eerste trainingsverslag komen.

    Voeding:



    ik kan er soms een calorie van afzitten maar vind dat ik van mezelf al genoeg tijd heb genomen om alles zo netjes op te schrijven. Ook kunnen tijden van etne soms iets veranderen (school), maar ik probeer wel alles dagelijks te eten.

    Ik train dus 4x in de week, training a bestaat uit rug, borst en triceps en training b bestaat uit benen, biceps en schouders.

    de trainingen zijn zo verdeeld:

    ma x
    di x
    wo a
    do b
    vr x
    za a
    zo b

    Nogmaals: vanmiddag of vroeg in de avond zal verslag 1 komen

  • #2
    btw voeding is gebaseerd op trainingsdag, op een niet trainingsdag neem ik natuurlijk geen pre en post workout

    Comment


    • #3
      netjes man, je bent ook al best ver zie ik aan je stats/foto.. ik hou je in de gaten

      Comment


      • #4
        meteen creatine?
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

        Comment


        • #5
          nouwjah train al sinds juli, vind het toch wel fijn creatine

          Comment


          • #6
            Net wezen trainen, ben net hersteld van een griepje (zondag 1e setje insquatten merkte ik het al, kreeg meteen spierpijn) maarjah das nu over.

            Warming up was het er naar toe fietsen (15 min) en daarna rustig setje cable pulldown, toen 2 strikte setjes (8x steeds) 60 kil o gedaan en daarna opgebouwd tot 4x 75 kilo. Volgende oefening was seated row, 3 setjes van 8 rond de 20, 25 kilo, hier gebruik ik meestal niet zoveel gewicht, voer hem strikt uit.
            Hierna de laatste rug oefening, deadliften, 1e setje 60 kilo, toen setje 70 en 80 en daarna weer 10 kilo hoger 5x, 100 x5, 110 x 2 en 120 2x (pr!). Eindelijk weer een zwaarder gewicht bij het deadliften.

            Toen meteen borst en ik begon met bankdrukken, 1e setje 60 kilo, toen setje 70 en 75 en daarna 4x 80 en 1x 85 en op 90 gefaild. Minuutje rust gepakt en toen 3 setjes fly's met 12 kilo. Toen snel 3 setjes dippen. Dit was de overstap van borst naar triceps. 1e triceps oefening was skull crusher, 3 setjes gedaan van 30 kilo. 2e oefening was dumbbell one arm triceps extension 3 setjes met 10 kilo. En als laatste oefening met de kabel en het touw naar beneden trekken. Kon hier maar 15 kilo, maar was dan ook al best moe. Volgende training zal ik iets minder uitgebreid doen maar dit is de eerst training vandaar. Training bestaat uit veel setjes en weinig rust, ben altijd wel klaar in 60 min. Na de training meteen mijn post workout shake frambozen smaak genomen en een whey shake en naar huis toe gefietst en meteen nog ff als cardio het gras gemaaid.

            Owjah, had me voor de grap nog even gewogen bij de fitness, woog 74 kilo na het trainen, thuis kom ik altijd op 76. Ligt dit aan de weegschaal of kan het 2 kilo schelen? Weet namelijk niet of je veel lichter bent na het trainen.

            Comment


            • #7
              Ik ben meestal juist wat zwaarder na het trainen, teminste na de maaltijd na het trainen dan.
              Owner of the Iron Playground.

              Comment


              • #8
                maaltijd had ik nog niet genuttigd en mijn shakes ook nog niet

                Comment


                • #9
                  Vandaag weer wezen trainen, even een kort verslagje, zeg ik setjes dan bedoel ik 8x of anders vermeld ik het. :

                  benen:
                  - squatten, 4 setjes van 8 opgebouwd tot 85 kilo
                  - lever leg extension, 3 setjes van 10 reps 85 kilo
                  - lever seated leg curl, 3 setjes 65 kilo
                  - legg press in een hoek van minder dan 90 graden, 3x 10 200 kilo

                  biceps:
                  - 3 setjes chinnen voor de warming-up
                  - preacher curl 3 setjes van 10 kilo aan beide zijden, weet niet hoeveel de ez bar zelf weegt.
                  - 3 setjes dumbbell curls met 14 kilo dumbbels.
                  - 3 setjes cable curls gedaan om het af te maken

                  toen schouders:
                  -
                  DB Seated Rear Lateral Raises 3 setjes met 6 kilo dumbbells.
                  - seated military press 3 setjes met 45 kilo.

                  en nog traps getraind met 3 setjes shrugs met 26 kilo dumbbells (gaan tevens ook niet zwaarder)

                  Dit was mijn training.

                  Comment


                  • #10
                    hmm ben ik de standing calf raises in de smith nog vergeten, lekkere oefening moet ik zeggen, beter als zon machine, wederom 3 setjes maar dan 14 herhalingen, van 60 kilo tot 80.

                    Comment


                    • #11
                      vandaag:

                      rug:
                      cable pulldown 3 setjes 65 kilo
                      deadlift, setje 60, 70 80 en 90, toen 3 x 100, en 1 x 110, verder kon ik niet
                      seated row, 3 setjes 25 kilo

                      borst:
                      - bankdrukken, minder gewicht gebruikt maar wel meer reps
                      opwarm setje met 45 kilo, toen 12 x 60 en 2x12 65 kilo en nog een keer 12 x 70
                      - fly's: 3 setjes met 12 kilo

                      toen weer 3 setjes dippen

                      triceps:
                      - skull crusher 3 setjs 30 killo
                      - dumbbell one arm triceps extension 3 setjes met 10 kilo
                      - triceps cable, 3 setjes

                      Merkte vandaag dat ik minder gewicht aankon omdat ik woensdag al zo zwaar ben gegaan.
                      Btw wel lekker om 's octends al zo vroeg te trainen, probeert elk weekend voort kwart over 8 op te staan.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Tommyy View Post
                        Btw wel lekker om 's octends al zo vroeg te trainen, probeert elk weekend voort kwart over 8 op te staan.
                        Train altijd tussen 7 en 10 uur heerlijk gewoon, rustig op de gym. Lang plezier van je workout en nog wat aan je dag behalve op benendag hehehe
                        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                        ....

                        Comment


                        • #13
                          Idd, dan heb je nog iets aan je dag en in het weekend vind je 's ochtends de beachboys er ook niet want die zijn nog maar net thuis van het uitgaan.

                          Vandaag weer getraind, zou eigenlijk gisteren gaan trainen maar had nog spierpijn en heb nu toch vakantie:P

                          Benen:
                          - squat: 8 x 40, 8 x 60, 8 x 70, 8 x 80, 1 x 90, 1 x 95, 1 x 100, 1 x 105, 1 x 110, 2 x 115 (tging lekker, en pr!) en 1 x 120 maar gefaild.
                          - lever leg extension, 3 setjes van 12 reps 85 kilo
                          - Romanian deadlift, 3 setjes 70 kilo voor de eerste keer deze oefening gedaan voor de hamstrings
                          - standing calf raises 3 x 12 65 kilo

                          biceps:
                          - 3 setjes chinnen opwarmen
                          - seated preacher curls 3 x 8 30 kilo
                          - cable biceps 3 setjes
                          - 3 setjes dumbbell curls met 14 kilo dumbbels

                          Hierna gestopt want werd opgehaald.
                          Volgende keer doe ik schouders weer.

                          Owjah, gister avond nog straps besteld, zullen morgen binnen zijn dus met een beetje gelukt kan ik morgen extra gaan toppen op de deadlift, ben benieuwd hoeveel kilo ik meer kan tillen want op zonder straps verlies ik steeds mijn grip op zware gewichten.
                          Last edited by Tommyy; 26-10-2009, 13:08.

                          Comment


                          • #14
                            Beachboys ga je nu niet zoveel meer vinden in de sportschool denk ik.
                            Owner of the Iron Playground.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jordy View Post
                              Beachboys ga je nu niet zoveel meer vinden in de sportschool denk ik.
                              Nee nu is het seizoen van gezinnetjes die na sinterklaas-kerst lid gaan worden met hun zogenaamde goede voornemens en schuld gevoel van al het eten.

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X