tommyy's logje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by laurann View Post
    Kut cardio wijven allemaal.
    bij ons in de gym is er een mega ruimte voor cardio en maar een klein kamertje voor echt knallen.
    Heel erg jammer.
    De gyms van tegenwoordig zijn gemaakt voor huisvrouwen die jarenlang cardio willen doen daarna een kop koffie drinken en kei hard zitten te praten. en na jaren nog steeds geen resultaat zien en het raar vinden.
    Je vergeet de complementerende koekjes op de toonbank of naast de koffie. "ja ik heb net gesport dus kan rustig 1 of 2 (bakjes) nemen". Echt die mensen houden zichzelf voor de gek en sponsoren gewoon de health centres :S

    Comment


    • #47
      Ok komt ie dan!

      Vrijdag benen enzo getraind en vandaag was rug, borst en triceps het plan, was alleen voor de eerste keer mijn handdoek vergeten en omdat ik zo sociaal ben maar geen borst gedaan, kwam ook wel beter uit. Daarnaast was ik begonnen met deadliften en had ik langere pauzes tussen de sets gedaan.

      rug:
      - deadlfit: 10 x 60, 10 x 60, 10 x 80, 10 x 100, 5 x 110, 2 x 120, 1 x 130, 1 x 135 (pr!), 1 x 140 (pr!, voelt goed moet ik zeggen 3 schijven aan een kant) en 1 x 145 met moeite, dus nog een pr.

      - toen seted row op de grond, 3 setjes.
      - chinnen voor de rug, 3 x 5, zware oefening dus daar ga ik op trainen.

      triceps:
      - 3 setjes dippen
      - triceps cable extension
      - dumbbell one arm triceps extension 3 setjes met 10 kilo

      Comment


      • #48
        Die deadlift vliegt nogal vooruit.
        Wel oppassen met die 1 RM's dat je vorm niet al te slordig wordt, want je traint nog niet zo lang en deadliften is een blessuregevoelige oefening.
        En na zo'n enorm volume op deadlift en 3 setjes seated row, is het normaal dat chinnen wat moelijker gaat hoor.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

        Comment


        • #49
          Dikke pr's man met deadliften. Netjes.
          Owner of the Iron Playground.

          Comment


          • #50
            Gratz op je PR
            The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • #51
              thnx, vandaag weer wezen trainen en begin sterk te twijfelen aan mijn huidige schema, aangezien ik het al een aantal maanden zo doe is het misschien niet onverstandig om een keertje te veranderen van schema en anagezien de intensiviteit van de training steeds groter wordt moet ik me of haasten om binnen 5 kwartier klaar te zijn waardoor ik minder gewicht kan doen of duurt het te lang. Ga waarschijnlijk dus naar een 4-daagse split. Vind dit alleen moeilijk want voor mijn gevoel train ik mijn spieren met 1x in de week te weinig, maarjah dat kan puur gevoel zijn, dus mijn vraag: Is een 4-daagse split genoeg?

              Dan nu de training, vandaag alleen benen gedaan, de nieuwe apparaten waren er en heb ze meteen uitgeprobeerd:

              - lever leg extension, 3 setjes van 12 reps 85 kilo
              diagonale leg press:
              - beetje uitproberen met gewicht, uiteindelijk een setje met 240 kilo aan losse schijven gedaan, vriend van mij die tegelijkertijd was begonnen met fitnessen (ook in juli) stokte op 120 kilo.
              - hack squat apparaat: ook uitproberen, kwam tot een setje van 160 kilo aan losse schijven.
              - leg curl: 60 kilo x 3 x 10
              - smith calf raises, 3 x 12 80 kilo

              Comment


              • #52
                Nieuwe producten betreffen allemaal de technogym purestrength line. Leg press ziet er bijvoorbeeld zo uit:


                owjah en waar ik hack squat zei moet het calf machine zijn, snap er alleen niks van:

                Heb hem uitgevoerd op de manier van de hack squat. Is dit goed of fout?

                Comment


                • #53
                  YouTube - Technogym Purestrength - Plate loaded fitness equipment
                  indrukwekkend filmpje alsof die olympische sporters die apparaten gebruiken maar snap nu wel eindelijk hoe die calf machine moet:P

                  Comment


                  • #54
                    Deze mag dicht. Heb een nieuw schema en begin voor de duidelijkheid een nieuwe log.
                    Ik zal niet om de paar weken een nieuwe log starten maar ik volgde mijn schema al een paar maanden en was toe aan een nieuwe.

                    Comment


                    • #55
                      As you wish.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                      Comment

                      Sidebar top desktop

                      Collapse

                      Actieve discussies

                      Collapse

                      Working...
                      X