Originally posted by laurann
View Post
tommyy's logje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ok komt ie dan!
Vrijdag benen enzo getraind en vandaag was rug, borst en triceps het plan, was alleen voor de eerste keer mijn handdoek vergeten en omdat ik zo sociaal ben maar geen borst gedaan, kwam ook wel beter uit. Daarnaast was ik begonnen met deadliften en had ik langere pauzes tussen de sets gedaan.
rug:
- deadlfit: 10 x 60, 10 x 60, 10 x 80, 10 x 100, 5 x 110, 2 x 120, 1 x 130, 1 x 135 (pr!), 1 x 140 (pr!, voelt goed moet ik zeggen 3 schijven aan een kant) en 1 x 145 met moeite, dus nog een pr.
- toen seted row op de grond, 3 setjes.
- chinnen voor de rug, 3 x 5, zware oefening dus daar ga ik op trainen.
triceps:
- 3 setjes dippen
- triceps cable extension
- dumbbell one arm triceps extension 3 setjes met 10 kilo
Comment
-
Die deadlift vliegt nogal vooruit.
Wel oppassen met die 1 RM's dat je vorm niet al te slordig wordt, want je traint nog niet zo lang en deadliften is een blessuregevoelige oefening.
En na zo'n enorm volume op deadlift en 3 setjes seated row, is het normaal dat chinnen wat moelijker gaat hoor."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
thnx, vandaag weer wezen trainen en begin sterk te twijfelen aan mijn huidige schema, aangezien ik het al een aantal maanden zo doe is het misschien niet onverstandig om een keertje te veranderen van schema en anagezien de intensiviteit van de training steeds groter wordt moet ik me of haasten om binnen 5 kwartier klaar te zijn waardoor ik minder gewicht kan doen of duurt het te lang. Ga waarschijnlijk dus naar een 4-daagse split. Vind dit alleen moeilijk want voor mijn gevoel train ik mijn spieren met 1x in de week te weinig, maarjah dat kan puur gevoel zijn, dus mijn vraag: Is een 4-daagse split genoeg?
Dan nu de training, vandaag alleen benen gedaan, de nieuwe apparaten waren er en heb ze meteen uitgeprobeerd:
- lever leg extension, 3 setjes van 12 reps 85 kilo
diagonale leg press:
- beetje uitproberen met gewicht, uiteindelijk een setje met 240 kilo aan losse schijven gedaan, vriend van mij die tegelijkertijd was begonnen met fitnessen (ook in juli) stokte op 120 kilo.
- hack squat apparaat: ook uitproberen, kwam tot een setje van 160 kilo aan losse schijven.
- leg curl: 60 kilo x 3 x 10
- smith calf raises, 3 x 12 80 kilo
Comment
-
Nieuwe producten betreffen allemaal de technogym purestrength line. Leg press ziet er bijvoorbeeld zo uit:
owjah en waar ik hack squat zei moet het calf machine zijn, snap er alleen niks van:
Heb hem uitgevoerd op de manier van de hack squat. Is dit goed of fout?
Comment
-
YouTube - Technogym Purestrength - Plate loaded fitness equipment
indrukwekkend filmpje alsof die olympische sporters die apparaten gebruiken maar snap nu wel eindelijk hoe die calf machine moet:P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment