laad stangen zijn 5cm. zolang er ruimte is om daar schijven op te doen kun je door gaan. Dus moet rustig tot 180kg moeten lukken. Dus ben dan nog wel even bezig hehe. Tegen die tijd schaf ik een boom aan die 120kg leeg weegt ofzo.
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
voordat je daar aan zit ben je dus nog wel ff bezig lijkt me. Maar gebruik je dat alleen voor die oefening voor de wedstrijden of ga je er ook mee deadliften / benchen? ik kan me namelijk voorstellen dat die haakste handgrepen wel fijn zijn.
Comment
-
Een log is te onhandig voor deadlifts. Het is te dik in vergelijking met een barbel. Ik ga het gebruiken als overhead press..dus ipv een push press of militairy press met een gewone barbel. En misschien in de toekomst af en toe wat (incline) bench presses als er behoefte voor variatie is.
Comment
-
Ik doe geen decline bench omdat het niks toevoegt. Normale vlakke bench is goed genoeg om de gehele borst aan te pakken. En bij de meeste mensen is het zo dat de onderkant van de borst zo wie zo relatief snel ontwikkeld. Waarom wil je dan nog decline bench toevoegen om het verschil nog groter te maken en zo alleen maar onbalans te kweken. Bovenkant borst daar en tegen is vaak onderontwikkeld waardoor veel mensen niet die volle look hebben en meer "tietjes" bezitten met de overontwikkelde onderkant borst.
Dus vlak bench + close grip bench + incline bench met in sommige gevallen low incline flye's toegevoegd is meer dan goed genoeg voor een grote volle en sterke borst partij.
Veel mensen maken zich trouwens ook druk over achterlopende spiergroepen. Hoeft niet. Duurt echt een paar jaar eer je daar iets aan moet gaan doen. En dan kan de decline bench wellicht wat toevoegen als esthetisch gezien een zwakke onderkant borst hebt.Last edited by Falstyr; 02-06-2010, 20:43.
Comment
-
Vandaag nog FAT GRIPZ|FATGRIPZ|FAT GRIPS - The Ultimate Arm Builder! besteld. Zo kun je makkelijk normale halters omtoveren in fat grip. Iets wat wel van pas gaat komen aangezien er in oktober fat grip dumbell presses gedaan moeten worden voor reps op 45kg. Daarnaast ook geweldig spul voor grip werk.
Me rug voelt stuk beter na de kraakbeurt van gisteren. Vorige week zat het na een paar uur alweer vast, maar nu valt het enorm mee. Volgende week donderdag weer kraken en doen. Hopelijk krijg ik dan groen licht van de fysio om weer te mogen knallen. Zo niet dan laat ik je donderdag avond weten dat ik wel of niet kom om te trainen.
Comment
-
In me 2 a 3 eerdere logs zat ik ook al rond dat punt. Als ik gewoon 1 log gehouden zou hebben...massive
Is ook de enige reden dat ik me in kan houden om niet weer een nieuw log te starten rofl. Dat komt wel zodra ik ooit me eigen Raw Power Zwijndrecht open. Of misschien een andere naam...Zwijndrecht Power Training...of Fallus Bull Pen for true strength athletes :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIn me 2 a 3 eerdere logs zat ik ook al rond dat punt. Als ik gewoon 1 log gehouden zou hebben...massive
Is ook de enige reden dat ik me in kan houden om niet weer een nieuw log te starten rofl. Dat komt wel zodra ik ooit me eigen Raw Power Zwijndrecht open. Of misschien een andere naam...Zwijndrecht Power Training...of Fallus Bull Pen for true strength athletes :P
Comment
-
Net gesprek met Chris gehad. Ik word moe van dat dilemma wel of niet klaar zijn voor Biest-Houtakker. En als ik klaar ben qua blessure dat ik dan te zwak ben voor een fatsoenlijke prestatie. Het is namelijk zeer posterior chain georienteerd op de presses na. En dat is op moment gewoon enorm verzwakt al zou de blessure geheel weg zijn. Dus... Het besluit is voor de zekerheid gaan. Ik doe niet meer mee met Biest-Houtakker. Chris gaat iemand anders regelen van zijn sportschool. Ik ga me vol op me herstel richten en de wedstrijd 2 oktober in Heerlen.
Wel jammer. Tot dusver is dit niet mijn jaar. 2 van de 4 wedstrijden af moeten zeggen ivm blessures. Enorm frustrerend. Volgend jaar kom ik 3x zo hard terug en dan gaan Chris en ik de B-klasse domineren op Biest-Houtakker
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 50kg 2x6
- 50kg 1x8
Safety bar back extension:
- 40kg 1x