Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanochtend was het rustig op het werk. Heb toen me 2010 plan verder uitgewerkt en afgerond. Ben het vergeten naar me huismail te sturen dus zal het donderdag of vrijdag posten. Ik cycle met een 5x5, 3x3 en wedstrijd/toppen cyclus. Daar heb ik me voeding ook op aangepast. Ben wel benieuwd wat sommigen er van zullen vinden.

Qua strikt eten gaat het wel steeds beter. Ik eet geen pizza's, kapsalons of andere dingen meer in de avond. Enige wat er nog als ongezond in zit zijn de 4 kleine koekjes bij de thee elke dag. Vet verlies is sneller dan gedacht. Je ziet nu niet alleen de twee buizen op me rug, maar je ziet en voelt ze nu ook bewegen bij elke stap die ik loop. Ben lekker bezig wat dat betreft.

Daarna bleef het rustig dus besloot een collega aan zijn woord te houden. Hij is meer de soort die onzin lult en grapjes maakt. Dus ik eindigde in de vriezer bij -25 graden celcius waar we vrachtwagens hebben staan laden en lossen en douane goederen controleren of de documenten en zegels en alles in orde was. Lekkere afwisseling met het normale kantoor werk wat ik doe. En toch best pittig. Doosje vlees per stuk was 50kg. Ben uiteindelijk naar huis gegaan met een lading vis in me rugzak

Training ging verders ook wel lekker. Alle gewichten voelen nog steeds zwaarder aan dan ze daadwerkelijk zijn, maar kreeg ze tenminste weer enigsinds in beweging. Ook trainde ik met de helft qua rust wat ik voorheen altijd deed en toch hetzelfde volume afgewerkt...met een mooie PR er bij. Bij sommige sets zat ik te denken: "Die bijdehande kanker mietjes op DBB doen nog niet eens de helft van wat ik doe...moeten hun muil houden"...goede manier om mezelf te dwingen nog die ene rep er her en der uit te persen.

De Bench ging best aardig ondanks het zware gevoel. Op iedere set van ed 117,5kg was de laatste rep of 2 hard werken. De laatste set al helemaal. Ik lag toen te ver met me hoofd bij het einde en lag dus te hoog. Met pressen kwam bij de laatste rep de stang aan de onderkant van de haken en moest de stang er omheen werken. Erg pittig, maar de rep was geslaagd. Hopelijk vrijdag ook zodat er volgende week 3x3 120kg ondernomen kan worden.

Hierna geprobeerd om het gewicht uit het rek te pakken. Me polsen voelen allebei al een heel stuk beter. Gaf nog lichte steekjes links, maar het voelde goed genoeg om weer eens een overhead press te doen. Ik koos voor Militairy Press. Ging niet vol uit, maar toch nog redelijk tevreden.

De Close Grip Bench ging ook als vanouds, maar bij de laatste set begon me linker biceps het te begeven waardoor onderste deel van de ROM erg pittig werd bij de neerwaartse fase. Incline Bench Press ging wat minder...

Toen besloten om te eindigen met Pendlay Row. Voorheen was me PR 5x95kg en nu 100kg x 6 en elke rep een full stop op de grond. Dodelijk en voel me lats branden als een gek.

Droge Cijfers
    Bench Press
    40kg x 5
    65kg x 5
    85kg x 5
    105kg x 5
    117,5kg x 3
    117,5kg x 3
    117,5kg x 3

Militairy Press
    60kg x 5
    70kg x 5
    80kg x 2

Close Grip Bench Press
    60kg x 6
    80kg x 6
    100kg x 6

Incline Bench Press
    60kg x 6
    80kg x 5
    deze set overgeslagen. Schouders en alles voelde op en de vijfde rep was al een fikse grinder

Pendlay Row
    60kg x 6
    80kg x 6
    100kg x 6 (PR)

Comment

• die stats lijken voor mij (en ik denk dat ik voor veel Bodynet'ers mag spreken) gigantisch hoog..
      ben benieuwd hoe je eruit gaat zien na je cut. succes!
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• dam havy training waar is dit precies goed voor weining reps? die 5 en soms 3?meer gewicht pakken ofzo?

Comment

• meer kracht ontwikkeling.
          eerste cyclus is 5x5 met 1 gewicht als een fundering. daarna tijdje 3x3 zodat het lichaam kan wennen aan de zwaardere belasting. dan een weekje toppen.

Comment

• nice stats. Maar ik dacht dat ik jou heb zien typen dat het bij een cut schema beter is om 8 of meer herhalingen te doen ivm de mindere herstelmogelijkheid van het lichaam?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              laat die lichte mannetjes maar eens een vrachtwagen in beweging zien te krijgen met hun iel gewicht. veel succes er mee. gaat ze niet lukken
              als ik me niet vergis hebben ze beide al een 12tonner getrokken
              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

• ik vind je military press werkelijk insane! (dus zonder enig beenwerk?)
                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

• edit knop?
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by dfuse View Post
                    ik vind je military press werkelijk insane! (dus zonder enig beenwerk?)
                    dat is strikt zonder benen inderdaad. maar 80x2 is nog niet me grens. stopte eerder omdat het gewoon nog wat zwaar aanvoelde. me log en militairy heb ik op moment beiden 1x90kg als max staan zonder benen werk en puur uit schouders/triceps.

Comment

• Originally posted by STED View Post
                      nice stats. Maar ik dacht dat ik jou heb zien typen dat het bij een cut schema beter is om 8 of meer herhalingen te doen ivm de mindere herstelmogelijkheid van het lichaam?
                      Ik cut niet diep genoeg om daar rekening mee te houden. Ik cut niet zoals de meesten, want ik ga er veel langer over doen zodat ik juist geen kracht in lever.

Comment

• @ Fallus

In Juni weer een training tussen ons 2 toch? Een uurtje of 4 fullbody. Can't wait
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• 12juni, 8 dagen voor Biest-Houtakker
                          vind nog steeds dat we er nog 1 iemand bij moeten regelen als camera mannetje

Comment

• Ik regel wel een collega van me.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• mooi, want 4 uur beulen zal toch wel mooie momenten op gaan leveren

Bij deze mijn aanpak voor 2010 zoals belooft.
                              Attached Files

Comment

• Ten eerste ben ik gekapt met het loggen op DBB. Er wordt gezegd dat daar meer kennis e.d. te vinden is. Ik hoopte daar veel te kunnen leren, maar helaas is dat niet het geval. Er zijn maar 2-3 individuen waar wat van te leren valt en de rest zijn balletjes die maar wat lullen. Sfeer daar is ook behoorlijk kinderachtig van het kaliber Osterich. Denken heel wat te zijn terwijl ze op geen enkel gebied ook maar iets weten te presteren. Alles wat een negatieve impact op me heeft wordt gewoon verwijderd zodat ik zonder parasieten door kan gaan.

Zojuist getraind. Was later begonnen ivm de wedstrijd Feyenoord-Ajax waar ik een deel van wilde zien. Ben begonnen met de deadlift en ging best aardig dacht ik. Lekker explosief, maar iets TE explosief aangezien er iets in me onderrug schoot en steken begon te geven. Ik ging rustig door, maar heb me training iets moeten aanpassen omdat me rug te veel begon te zeuren.

Het later beginnen zorgde dat ik minder last had van de verzuring in me benen wat wel prettig was.

Droge Cijfers
                                Deadlift
                                60kg x 5
                                80kg x 5
                                100kg x 5
                                120kg x 5
                                140kg x 3
                                140kg x 3

Speed Deadlift
                                100kg x 3
                                100kg x 3
                                100kg x 3
                                overige 5 sets niet meer gedaan ivm rug

Stiff Legged Deadlifts
                                100kg x 8
                                100kg x 8
                                100kg x 8
                                1 set minder dan gepland

Pendlay Row
                                80kg x 8
                                80kg x 8
                                80kg x 8
                                laatste set niet gedaan en ook niet verhoogd in gewicht

DB Row
                                40,5kg x 8
                                40,5kg x 8
                                40,5kg x 8
                                laatste set niet gedaan en ook niet verhoogd in gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X