Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net weer bij de fysio geweest. Weinig gekraak. Ben merendeels weer los ondanks dat ik nog steeds heup mobiliteit mis om fatsoenlijk paralel te kunnen squaten en te deadliften. Afijn hij maakte opmerking dat ik slanker leek en hebben gepraat over het dieet wat ik volgde. Hij begon ook over AS dus daar ook even over gesproken. Hij had het over oudbollige pyramide AS schema's die fitnessers gebruiker. Had moeite me lach in te houden.

Weer in die machine gedrukt en ging easy. We hebben geen vervolg afspraak gemaakt. Tijdje aankijken en zien dan wel weer. Ik mag dus verder gaan met gewicht opbouwen tot ik vanzelf weer voluit ga. Het groene licht is gegeven. Nu de verloren tijd van 6 maanden in zien te halen godverdomme.

Het apparaat waar ik de afgelopen weken dus regelmatig in gepropt werd...
    Origene toestel image by ecgreetje on Photobucket

Comment

• @ fallus

Ik zei ook nietdat ik de training imposant vond. Ik zei: nette training. En dat is het ook. Niks meer en niks minder. Jij moet herstellen en dat doe je nu goed. Voor iemand die flink geblesseerd is ben je bruut sterk. Jij doet geblesseerd al meer dan ik op een goeie dag.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• 50mcg maar? hmmm
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• misschien leuk om foto's bij te houden van je progressie?
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
            50mcg maar? hmmm
            We zijn niet allemaal zo'n leipo als jou.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
              50mcg maar? hmmm

Hij geeft zelf al aan dat deze hoeveelheid genoeg is....wat lichte steken, dan ga je toch niet meer nemen?
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• ik heb nog geen foto's gemaakt, heb geen omtrekken van meetlint bijgehouden dusver en ook niet op een weegschaal gestaan. Daar ga ik zaterdag ochtend mee beginnen. Foto's hou ik gewoon voor mezelf natuurlijk hehe. Hoe weet ik dan toch dat er progressie is? Oudere broeken passen me weer, t-shirts zitten ruimer rond de buik en me gezicht is ook smaller aan het worden. Ook andere mensen beginnen dit steeds duidelijker te zien. Daarnaast heb ik van de week toen ik langs me power rack liep ook een aantal reps vanuit dead hang kunnen chinnen dus ook dat duid er op dat ik lichter ben geworden hehe.

Vroegah had ik 150mcg Clenbuterol. Werkte ook goed. Maar nu blijf ik lekker op 50mcg zitten. Waarom meer nemen als het nu al goed gaat. Ik ga me gezondheid niet onnodig op het spel zetten. Alhoewel ik er sterk aan zit te denken om een oral zoals Winstrol te gaan pakken. Puur om te kijken hoe dat zal zijn en om spierverlies te verminderen. Maar op dit moment heeft het nog geen zin, want moet eerst een tijdje op 100% trainen eer ik dat weer ga doen.

Comment

• Winstrol=verneukt cholesterol=fijn in combinatie met je erfelijke belasting.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Cut the crap Vince, je hebt dat allemaal niet nodig !!
                    No means Try Again

Comment

• Bedoel je met crap, lichaamsvet?
                      Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        Bedoel je met crap, lichaamsvet?
                        Nee heb het over de anabolen maar los daarvan mag er bij Vince wel wat vet verdwijen toch
                        No means Try Again

Comment

• ik ga gewoon AS gebruiken. En ja met mijn doel heb ik dat wel nodig.
                          en qua vet verlies...daar ben ik al een paar weken mee bezig.

Net uit bed en meteen even me nieuwe weegschaal gebruikt en mezelf opgemeten met Myo-tape. Ik schrok er van. De weegschaal geeft een gewicht aan dat veel lichter is dan verwacht. Ik wil niet onder de 115-120kg zakken Maar dat komt waarschijnlijk door vocht verlies + lange tijd geen benen trainen vanwege blessure en daar veel massa op verloren. Want de been omtrek is ook bijna 10cm minder dan een half jaar terug :S

Alles ontspannen opgemeten
                          Gewicht: 121.2kg
                          Lengte: 178cm
                          Nek: 41,5cm
                          Schouder: 128cm
                          Borst: 114cm
                          Bicep (links): 43cm
                          Onderarm (links: 24,5cm
                          Bovenbuik: 108cm
                          Buik (navel): 112cm
                          Heup: 113,5cm
                          Bovenbeen (links): 74cm
                          Kuit (links): 44,5cm
                          Bodyfat: 31.7%
                          Voor bodyfat gebruik ik voorlopig onderstaande website. Het geeft niet echt een accuraat cijfer. Maar het is veel makkelijker om te zien of er progressie is. Als het cijfer zakt is het duidelijk genoeg qua signaal. Heb geen zin om elke week bij mezelf de tangetjes te moeten gebruiken. luiheid
                          Online Body Fat Percentage Calculator

Nu eerst lading verloren massa terug krijgen en dan komt het wel weer goed.

Comment

• Dikzak
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• wel 10x zo sterk als jouw zelfs als ik geblesseerd ben. liever dik en sterk dan afgetraind en zwak

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                wel 10x zo sterk als jouw zelfs als ik geblesseerd ben. liever dik en sterk dan afgetraind en zwak
                                Haha, ik loop je maar te pesten hoor Vince, ik weet dat je 10x zo sterk als me bent. Ik meen der niks van.
                                The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X