Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• resultaat van cutten dusver is best vaag en tegenstrijdig.
    Zo kon ik 2 maanden terug me 3kwarts broeken niet aan. Ze kwamen niet eens over me dij benen.
    Daarna kwamen ze wel over me dijbenen, maar kon het niet dicht maken.
    Vanochtend kon ik de broeken wel dicht doen, maar zit nog beetje aan de strakke kant dus ga er nog niet mee over straat lopen.

Aan de andere kant heb ik een andere broek die juist steeds strakker ging zitten en waar de knoop van af gesprongen is.

Ik ga me komende tijd puur op vet verbranding richten. Heb het V-diet weer eens uit de kast getrokken. Probleem was alleen bij het berekenen van me eetschema dat het maar tot 120kg ging. Aangezien ik 126kg woog gaf dat reken programma allerlei errors. Dus heb me eet patroon maar gebaseerd op iemand van 120kg. Ik ga niet volledig vloeibaar eten. Elke dag neem ik gewoon me eieren voor het slapen en 3 maaltijden kip met groenten. Rest is vloeibaar. Op sportdag neem ik nog wat havermout voor het sporten voor energie.

Me kcal gaat de komende 4-6 weken dus enorm laag zitten. 1800kcal(226EW/67kh/69v) op rust dagen en op sportdagen 2150kcal(257ew/118kh/70v). 1x in de week een re-feed van rond de 3000kcal om het metabolisme op gang te blijven houden. Kracht zal waarschijnlijk gaan instorten, maar dat is even niet belangrijk. Ga puur op vetverbranding en spier/krachtbehoud trainen. Minder gewicht zal ook me SI-gewricht minder belasten waardoor herstel daar ook wat sneller zou moeten verlopen.

Comment

• Je gaat het V-diet toepassen, maar 4 van de 6 maaltijden zijn niet vloeibaar? In hoeverre volg je dan nog het V-diet, of ben je van plan het idee ervan te volgen m.b.t. de workouts e.d.?

Denk dat het wel een goede beslissing is om wat terug te cutten, stuk minder belasting op je lichaam tijdens de workouts zou in jouw geval wel ten goede komen van algehele gezondheid

Hoe is met je masseur looptie al bij de ziektewet arts
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• De sportmasseur en fysio hebben het moeilijk met mij te behandelen. Ze moeten hun hele gewicht en al hun kracht in de strijd gooien om me spieren in beweging te krijgen. De eerste paar keer had de sportmasseur pijn in zijn duimen en zo, maar is er nu aan gewend en kan gewoon zijn werk doen.

Het V-diet volg ik in de vorm van kcal/voedingsstof berekening en wanneer wat te eten. Ik probeer zoveel mogelijk vloeibaar te "eten", maar op me huidige werk gaat hem dat niet worden voorlopig. De weekenden, op de re-feed maaltijd na is wel allemaal vloeibaar. De work-outs gaan iets worden in de trant van de vorige work-out. Dus een bepaald RM neem ik dan X 4 en dat is dan totaal aantal reps die ik moet maken. Het worden korte en intensieve work-outs. Ik ben al succesvol bezig met cutten, maar ga nu gewoon nog dieper voor nog sneller resultaat. En het komt goed uit dat weinig eten, want in de zomer heb ik helemaal geen zin om uberhaupt wat te eten.

Gisteren op het werk wel grappig. Fysio zei dat ik weer lichtjes mocht beginnen met tillen en doen. Maar er kwam een IT'er met nieuw fax/kopieer etc machine. Die moest van de trolly in het kantoor geplaatst worden. Hij vroeg iemand om hulp. Dus ik stond op en tilde dat ding in mee eentje op en liep naar andere kant kantoor wat voor mij logische plek leek. Nee ik moest weer kantoor terug lopen, want het ding moest gewoon in begin te komen staan. Voelde licht aan, maar hun waren onder de indruk. Scheen toch iets van 60kg te wegen met alles er op en er aan volgens de IT'er. Voelde eerder aan als 20kg.

Net even voor broeken wezen shoppen. Was vergeten wat een helse ervaring dat is. Van 5 verschillende merken pakte ik de broeken van maat 40 rond de waist. Bij 2 merken wilde dat ding niet eens voorbij me kuiten, andere bleef steken op me quads, de andere zat het kruis zo hoog dat als je hem goed aan deed de rand halverwege je reet zat ipv er boven. Vage broeken hebben ze tegenwoordig. Ik raakte al behoorlijk geirriteerd aan het gebrek van fatsoenlijke broeken. Bij Dump heb je gewoon S, M, L, XL, XXL, XXXL en die passen gewoon. Geen gedoe met aflopende pijpen die strak rondom elke ronding van het been moet zitten. Maar goed uiteindelijk een broek gevonden van waist 42 die over me kuiten en quads pasten. Alleen nu heb ik kilometer ruimte rondom me middel, maar daar zijn riemen voor uitgevonden. Het zijn niet de meest modieuze broeken, maar ze passen. Toch ga ik de volgende keer weer gewoon naar de dump voor broeken met leger motief. Geen gezeik met al die maten en gedoe.

Viel me wel op hoeveel echte vetzakken er in het winkelcentrum rond waggelden. Echt die gasten liepen niet eens en hun vet tieten hingen tot hun knieen bijna. Echt ranzig gewoon. Zulke gasten moeten ze gewoon een pleinverbod geven en opsluiten in hun woning ofzo. Net zoals die engelsen. Aangespoelde walvissen die 1x per jaar schijnbaar naar buiten mogen en als kreeften rondlopen in andere landen in hun slechte kleding met idem slechte manieren en hygiene.
        Last edited by Falstyr; 12-06-2010, 13:56.

Comment

• of je gooit ze in een kamp waar alleen maar groente, rijst, kip en eieren te vinden zijn

Comment

• wederom een rustige rehabilitatie training...

DSO...herinner je die MILF nog? Van de week ergens wat drinken en lunchen met der

Droge Cijfers
            Rack Pulls
            50kg x 10
            70kg x 10
            90kg x 10

Squat
            50kg x 10
            70kg x 10
            90kg x 10

Stiff Legged Deadlift
            50kg x 10
            50kg x 10
            50kg x 10

Kettlebell (28kg) Row's
            28kg x 10
            28kg x 10
            28kg x 10

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Viel me wel op hoeveel echte vetzakken er in het winkelcentrum rond waggelden. Echt die gasten liepen niet eens en hun vet tieten hingen tot hun knieen bijna. Echt ranzig gewoon. Zulke gasten moeten ze gewoon een pleinverbod geven en opsluiten in hun woning ofzo. Net zoals die engelsen. Aangespoelde walvissen die 1x per jaar schijnbaar naar buiten mogen en als kreeften rondlopen in andere landen in hun slechte kleding met idem slechte manieren en hygiene.
              Ja, het begint echt erg te worden. Ik vind het ergste dan nog als ik kinderen van een onder de 10 jaar zie en de echt kogelrond zijn.. Maar ik zie ze wel liters frisdrank en snoep naar binnen werken.. Krijg dan altijd bijna gelijk spijt dat ik ook aankom in vet met het bulken, maar dan denk ik altijd maar je doet hetzelf met een reden. Die van hun is gewoon geen rem hebben met eten.

Wel kut trouwens van die broeken van je. Gelukkig heb ik dat niet
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Ja, het begint echt erg te worden. Ik vind het ergste dan nog als ik kinderen van een onder de 10 jaar zie en de echt kogelrond zijn.. Maar ik zie ze wel liters frisdrank en snoep naar binnen werken.. Krijg dan altijd bijna gelijk spijt dat ik ook aankom in vet met het bulken, maar dan denk ik altijd maar je doet hetzelf met een reden. Die van hun is gewoon geen rem hebben met eten.

Wel kut trouwens van die broeken van je. Gelukkig heb ik dat niet
                Dat probleem zit hem meestal nog niet eens zo zeer in het eten. Meer in het bewegen.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

• MILF....mmmm
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                    Dat probleem zit hem meestal nog niet eens zo zeer in het eten. Meer in het bewegen.
                    Ja, ik denk dat dat ook inderdaad de meest waarschijnlijke oorzaak is. De jeugd wordt/is liever lui dan moe..
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Ja, ik denk dat dat ook inderdaad de meest waarschijnlijke oorzaak is. De jeugd wordt/is liever lui dan moe..
                      Ligt niet aan de jeugd maar aan de ouders .

Vince succes verder met het cutten, gaat blijkbaar de goeie kant op ook als is het niet altijd even tof !
                      No means Try Again

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        MILF....mmmm
                        kom eens op msn man

Comment

kom eens op msn man
                          mogen we het niet horen
                          ik wil anders ook wel zo een sappig verhaal van fal horen
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

In me 2 a 3 eerdere logs zat ik ook al rond dat punt. Als ik gewoon 1 log gehouden zou hebben...massive
                            Is ook de enige reden dat ik me in kan houden om niet weer een nieuw log te starten rofl. Dat komt wel zodra ik ooit me eigen Raw Power Zwijndrecht open. Of misschien een andere naam...Zwijndrecht Power Training...of Fallus Bull Pen for true strength athletes :P
                            Woon je in Zwijndrecht?(!)
                            SwinstAte

Comment

• ja ik woon in de Nederlandse Zwijndrecht. Hoezo?

@Gleke
                              jij bent niet oud genoeg om mijn verhaaltjes te mogen aan horen

@FoS
                              Cutten gaat lekker. Vandaag dag 2 van me v-diet variant. Ga kip er uit gooien, want ben het beetje zat. Ga het vervangen met koolvis voorlopig.

Comment

kom eens op msn man
                                Sorry maat ik had het nogal druk.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X