Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• succes met V-diet.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• dusver gaat het lekker...al 2 dagen hehe. geen ernstige honger gevoelens en merk al zichtbaar resultaat. zal merendeels vocht verlies zijn. Voel het bot op me bekken nu zonder dat ik eerst een stuk vet moet optillen als het ware. Voel me ook niet duizelig ofzo wegens carb gebrek.

Vanochtend weer fysio gehad. Hij zei dat alles al stuk losse zat. Voorheen als hij me rug kraakte voelde en hoorde je hele reeks getik dat elke wervel los kwam. Nu kwam er niks los omdat het al los zat. Zelfs me rechter bekken zat los. Maar links kraakte het nog aan alle kanten. Toen weer in zijn machine gezeten en op den duur voelde ik druk in me rug ontstaan. Nam even wat rust en bij de eerste rep van nieuwe set voelde ik de druk van links helemaal doorschieten tot rechts. We stopte de behandeling op dat punt.

Hij zei dat er weer veel positieve ontwikkeling was. Ik mag me trainingsintensiteit van hem weer ietsjes en rustig blijven opvoeren, want het gaat goed zo qua herstel. Hij vond het wel apart dat wat ik qua lichte gewichten omschrijf qua training hij toch even stil van word. Ik bedoel..90kg squat en bench...stelt toch niks voor eigenlijk? :P

Ik ga overigens elke training squaten. En over een tijdje wil ik dus elke dag gaan squaten

Comment

• ga je dan ook elke dag maxen? lijkt me niet goed toch? iig goed nieuws dat het weer beter gaat

Comment

• Wat voor nut heeft dat alle dagen squatten Fal ??
          No means Try Again

Comment

• Elke dag squaten is hoe de olympische gewichtheffers trainen. Het is een bulgaars schema gepresenteerd in amerika door ene Broz. Elke dag zwaar trainen zorgt dat je lichaam went aan de zware belasting. Na een tijdje ga je helemaal kapot naar het schijnt en dan moet je juist door trainen en je lichaam dwingen zich aan te passen. Daarna ga je zelfs in vermoeide staat nog PR's zetten als het moet. En ja je gaat elke dag maxen...niet per se je 1RM, maar gewoon de max die je die dag kan hebben. En in het begin, vanwege aanpassen zal dat niet elke dag een nieuw PR betekenen.

Ik zoek gewoon nog naar een schema wat wonderen doet voor me squat. Dus vandaar dat ik deze wil gaan proberen. Ook veel strongman onderdelen gebruikt benen...zorgen dat je zelfs vermoeid nog door kan knallen zal ik dan alleen maar baat bij hebben.

Voor de press oefeningen heb ik de 5x5 gevonden die goed werkt
            Voor me deadlift+rug doe ik Coan's regime en dat werkt goed
            en hopelijk Bulgaars schema voor squats binnenkort ook...zo niet zoek ik weer verder.

Comment

• Net een rustige training. Met de squat kwam ik lekker diep en voelde goed aan. 7e rep bij 80kg sprong het weer er in. Probeerde 8e rep nog met veel pijn en toen gestopt. Nog wat lichte presses en dat was dat voor vandaag

Droge Cijfers
              Squat
              40kg x 10
              60kg x 10
              80kg x 8

Bench Press
              60kg x 10
              80kg x 10
              100kg x 10

Close Grip Bench Press
              60kg x 10
              60kg x 10
              60kg x 10

Pin Press op kin hoogte
              60kg x 10
              80kg x 10
              80kg x 10

Comment

• Aan je uitleg te lezen zit er wel een logica achter, hopelijk komt het in praktijk even goed !! Anyway succes ermee, ben es benieuwd wat het je gaat opbrengen.
                No means Try Again

Comment

• Daar zit zeker wat vette shit bij Vincent!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• YouTube - Sunshine lollipops and rainbows
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• zit wel wat vette shit tussen.. hou je ook van six feet under, of dying fetus?

Comment

• Heej Falstyr, zat is te kijken en zag dat jij de Coan Regime gebruikt om je rug te trainen.
                        Ik heb is wat gezocht op google. Is dit de manier die jij gebruikt: Home Page
                        Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

• Dat is hem inderdaad. Je moet wel opletten met het opzetten van die routine. Bedenk hoeveel gewicht je er per week nog aan de stang kunt toevoegen. Dat maal 10 weken en dan weet je je begin en eind kilo's voor de berekeningen. Ik zou het gewoon op 25-30kg houden per keer tot je de 200kg passeert dan is het nog maar 20kg per 10 weken en ga je natuurlijk steeds minder snel. Daarnaast pak je ook gewoon lekkere massa er bij

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            Dat is hem inderdaad. Je moet wel opletten met het opzetten van die routine. Bedenk hoeveel gewicht je er per week nog aan de stang kunt toevoegen. Dat maal 10 weken en dan weet je je begin en eind kilo's voor de berekeningen. Ik zou het gewoon op 25-30kg houden per keer tot je de 200kg passeert dan is het nog maar 20kg per 10 weken en ga je natuurlijk steeds minder snel. Daarnaast pak je ook gewoon lekkere massa er bij
                            Dat ga ik proberen, was van plan het vandaag te doen, maar heb gister me knie verdraaid. Hoop dat ik geen banden heb gescheurd.

Ik ga sowieso die berekening maken en zodra het weer kan, zal ik het gaan uitvoeren. Dus als ik het goed begrijp is dit jou rug training?
                            Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

• yup dat is mijn rug training. je doet immers alleen maar rug/hamstrings en meer niet. Me benen dag is eigenlijk precies hetzelfde. Alleen begin ik met squat en voeg nog een quad oefening er in toe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X