succes met V-diet.
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
dusver gaat het lekker...al 2 dagen hehe. geen ernstige honger gevoelens en merk al zichtbaar resultaat. zal merendeels vocht verlies zijn. Voel het bot op me bekken nu zonder dat ik eerst een stuk vet moet optillen als het ware. Voel me ook niet duizelig ofzo wegens carb gebrek.
Vanochtend weer fysio gehad. Hij zei dat alles al stuk losse zat. Voorheen als hij me rug kraakte voelde en hoorde je hele reeks getik dat elke wervel los kwam. Nu kwam er niks los omdat het al los zat. Zelfs me rechter bekken zat los. Maar links kraakte het nog aan alle kanten. Toen weer in zijn machine gezeten en op den duur voelde ik druk in me rug ontstaan. Nam even wat rust en bij de eerste rep van nieuwe set voelde ik de druk van links helemaal doorschieten tot rechts. We stopte de behandeling op dat punt.
Hij zei dat er weer veel positieve ontwikkeling was. Ik mag me trainingsintensiteit van hem weer ietsjes en rustig blijven opvoeren, want het gaat goed zo qua herstel. Hij vond het wel apart dat wat ik qua lichte gewichten omschrijf qua training hij toch even stil van word. Ik bedoel..90kg squat en bench...stelt toch niks voor eigenlijk? :P
Ik ga overigens elke training squaten. En over een tijdje wil ik dus elke dag gaan squaten
Comment
-
Elke dag squaten is hoe de olympische gewichtheffers trainen. Het is een bulgaars schema gepresenteerd in amerika door ene Broz. Elke dag zwaar trainen zorgt dat je lichaam went aan de zware belasting. Na een tijdje ga je helemaal kapot naar het schijnt en dan moet je juist door trainen en je lichaam dwingen zich aan te passen. Daarna ga je zelfs in vermoeide staat nog PR's zetten als het moet. En ja je gaat elke dag maxen...niet per se je 1RM, maar gewoon de max die je die dag kan hebben. En in het begin, vanwege aanpassen zal dat niet elke dag een nieuw PR betekenen.
Ik zoek gewoon nog naar een schema wat wonderen doet voor me squat. Dus vandaar dat ik deze wil gaan proberen. Ook veel strongman onderdelen gebruikt benen...zorgen dat je zelfs vermoeid nog door kan knallen zal ik dan alleen maar baat bij hebben.
Voor de press oefeningen heb ik de 5x5 gevonden die goed werkt
Voor me deadlift+rug doe ik Coan's regime en dat werkt goed
en hopelijk Bulgaars schema voor squats binnenkort ook...zo niet zoek ik weer verder.
Comment
-
Net een rustige training. Met de squat kwam ik lekker diep en voelde goed aan. 7e rep bij 80kg sprong het weer er in. Probeerde 8e rep nog met veel pijn en toen gestopt. Nog wat lichte presses en dat was dat voor vandaag
Droge Cijfers
Squat
40kg x 10
60kg x 10
80kg x 8
Bench Press
60kg x 10
80kg x 10
100kg x 10
Close Grip Bench Press
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 10
Pin Press op kin hoogte
60kg x 10
80kg x 10
80kg x 10
Comment
-
Voor de metal fans...
YouTube - Echoes Of Eternity memories of blood and gold
lekkere simpele band
YouTube - Psilocybe Larvae - Skywalker
hun nummer genaamd Castaway is awesome, maar kan die nergens vinden.
Lekkere Thrash band
YouTube - Skeletonwitch - Sacrifice for the Slaughtergod
YouTube - GOATWHORE - 'Alchemy Of The Black Sun Cult'
YouTube - Born from Pain - "The New Hate" Metal Blade Records
echte hardcore. niet dat poserige techno gejatte shit
YouTube - Demiricious - "Vagrant Idol" Metal Blade Records
YouTube - Lazarus A.D. "Absolute Power" (OFFICIAL VIDEO)
YouTube - Charred Walls Of The Damned "Ghost Town"
YouTube - TOXIC HOLOCAUST - "Nuke the Cross"
YouTube - WARBRINGER - Combat Shock (OFFICIAL VIDEO)
YouTube - Dismember - "Trail of the Dead" Candlelight/Manic Music
YouTube - Ihsahn - "Invocation" Candlelight/Manic Music
YouTube - Pitchshifter - Genius
Comment
-
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Dat is hem inderdaad. Je moet wel opletten met het opzetten van die routine. Bedenk hoeveel gewicht je er per week nog aan de stang kunt toevoegen. Dat maal 10 weken en dan weet je je begin en eind kilo's voor de berekeningen. Ik zou het gewoon op 25-30kg houden per keer tot je de 200kg passeert dan is het nog maar 20kg per 10 weken en ga je natuurlijk steeds minder snel. Daarnaast pak je ook gewoon lekkere massa er bij
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDat is hem inderdaad. Je moet wel opletten met het opzetten van die routine. Bedenk hoeveel gewicht je er per week nog aan de stang kunt toevoegen. Dat maal 10 weken en dan weet je je begin en eind kilo's voor de berekeningen. Ik zou het gewoon op 25-30kg houden per keer tot je de 200kg passeert dan is het nog maar 20kg per 10 weken en ga je natuurlijk steeds minder snel. Daarnaast pak je ook gewoon lekkere massa er bij
Ik ga sowieso die berekening maken en zodra het weer kan, zal ik het gaan uitvoeren. Dus als ik het goed begrijp is dit jou rug training?Burn the fat, Feed the muscle
183 cm, 10% BF, 80 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -