Bilo log 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga je nou direct beginnen met ijzer slikken?

En je hebt vandaag 6 buisjes bloed afgegeven, maar moet morgen weer opnieuw bloed geven voor andere tests? Hadden ze aan 6 buisjes niet genoeg?

Voor een ijzertest hebben ze maar één druppeltje nodig, halen ze uit je vinger (of in ieder geval, dat was bij mij zo, toen mocht ik mezelf prikken wat natuurlijk kei stoer was als kind zijnde).
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Ga je nou direct beginnen met ijzer slikken?

En je hebt vandaag 6 buisjes bloed afgegeven, maar moet morgen weer opnieuw bloed geven voor andere tests? Hadden ze aan 6 buisjes niet genoeg?

Voor een ijzertest hebben ze maar één druppeltje nodig, halen ze uit je vinger (of in ieder geval, dat was bij mij zo, toen mocht ik mezelf prikken wat natuurlijk kei stoer was als kind zijnde).
      Neem morgen ijzer in ja

En ligt eraan waarvoor ze bloed afnemen. Als ze voorbeeld stolsels testen (noem maar wat) moeten ze het 'centrifugeren' en kan je de rest van het buisje niet meer voor iets anders gebruiken
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Dag 4
        Algemeen:
        Behalve omvallen bij het prikken;;..goeie dag

Training:
        Rustdag na 2 dagen KT. Wel 4 km flink tempo gewandeld en 15 mins op step apparaat

Voeding
        Gebruik deze week nog voor overgansfase. Beetje veel kip vandaag. Kwam toevallig zo uit
        Gegeten:

1.) 200 ml magere melk/ 100 gr havermout / 30 gr whey
        2.) 2 volkoren boterhammen met 100 gr kipfilet beleg
        3.) 100 gr kipfilet beleg
        4.) 400 gr kipfilet
        5.) viscapsules
        6.) Groenten met 150 gr kipfilet

Ademoefening
        Gedaan . Tweede dag al

Dagscore:
        7/10

Comment

Ik zou iets meer vetten nemen. Heb je ook al een schema als je niet sport?

Comment

Originally posted by Bilo View Post

2.) 2 volkoren boterhammen met 100 gr kipfilet beleg
            3.) 100 gr kipfilet beleg
            4.) 400 gr kipfilet
            5.) viscapsules
            6.) Groenten met 150 gr kipfilet
            Ik weet dat je in een overgangsfase zit.....maar dit is nog geen 1700 kcal.
            Geen wonder dat je je slap voelt.
            Geen vet en geen Kh.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Bij mij namen ze bloed ook niet met 1 prikje. Dat was met een naald en buisje. Dan haalde ze het buisje er af als het vol was en zette een ander op de tap net zolang tot de arm paars zag wegen bloed armoede :P

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Ik weet dat je in een overgangsfase zit.....maar dit is nog geen 1700 kcal.
                Geen wonder dat je je slap voelt.
                Geen vet en geen Kh.
                zo snel gaat het volgens mij niet hoor. Tis niet als ik 1 of 2 dagen 1700 kcal eet dat ik meteen van mn stokje val haha. Maar bedankt voor de tip. Vanaf zondag zit ik op goed schema. Morgen wat meer carbs

Comment

Dag 5
                  Algemeen:
                  Week goed gegeten, gesport en geleefd (allemaal klusjes gedaan etc) begint vruchten af te werpen. Was vandaag nog slap maar stukje energieker en vrolijker. Vanmiddag na werk wel 2 bacootjes gedronken maar mens moet ook genieten he

Training:
                  Was erg moe, dus caffeineshot genomen en werkte super. Was wel beetje dol maar was vol energie. Laatse keer dat ik met minder zware gewichten heb gewerkt. Vanaf volgende week volle bak.

Rug:
                  Barbell Bend over row: 4 x 10x 40 kilo
                  Seated cable row: 4 x 10 x 45 kilo
                  Lat pulldown: 4 x 10 x 39 kilo

Triceps
                  Dumbell extension: 4 x 10 x 7 kilo
                  Cable extension: 4 x 10 x 32 kilo
                  Barbell skullcrusher: 4 x 10 x 15 kilo

Rekken:
                  Vergeten. Slecht!!!!

Voeding
                  Gebruik deze week nog voor overgansfase.
                  Gegeten:

2.) 2 volkoren boterhammen met kipfilet
                  3.) 1 volkoren boterham met sandwichspread
                  4.) 100 gr kipfilet
                  5.) 100 gr sla, 150 gr bami, 350 gr pangafilet, 1 tomaat, 70 gr olijven
                  6.) viscapsules en Whey met dextrose na training

Ademoefening
                  Gedaan . Blijft kut..maar ik moet volhouden

Dagscore:
                  7/10

Comment

-waarom doe je net zoveel sets voor je rug als voor je triceps?
                    en je kan toch ook zonder alcohol genieten?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      -waarom doe je net zoveel sets voor je rug als voor je triceps?
                      en je kan toch ook zonder alcohol genieten?
                      Hey quibus, bedankt voor je tips! Maar waarom zou ik niet evenveel sets doen?

Comment

Nou je rug is vele malen groter dan je triceps dus als je net zoveel sets/reps maakt lijkt mij niet echt zinvol.
                        Je doet normaal meer sets/reps voor benen/rug minder voor borst /schouders en dan nog minder voor biceps/triceps/onderarmen.

Comment

Denk dat je oefeningen bedoeld... Sets en reps maakt verder niet zoveel uit.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Quibus heeft wel gelijk. Te weinig rug, te veel triceps = onbalans. Meer compounds, minder iso's dus.

Comment

Bedankt voor jullie tips mannen,..hier heb ik wat aan

Falstyr;..kan je voorbeeld geven van een oefening die ik erbij zou kunnen doen? Deadlift? Of welke?

Comment

Triceps kan je best zo laten. Maar zou zelf ook meer rug oefeningen pakken inderdaad. Er zijn zoveel goede: BB BOR, DB BOR, Chin up, Pull-Up, T-Bar Row, Seated Row, Lat Pulldown etc. Zou er wat van die toepassen.

Het ligt natuurlijk aan jezelf wat je prettig vind trainen, maar persoonlijk zorg ik dat ik altijd een optrek/pull oefening er in heb zitten, dat kan dus zijn in de vorm van chin-up, pull-up of lat pulldown. Roei oefening zoals t-bar, bb bor, of db bor en dan nog een machine zoals lat pulldown of seated row. Dan heb je de belangrijkste oefeningen er sowieso wel in zitten. Maar rug is een grote spiergroep. Mag je best 4-5 oefeningen voor pakken. Doe er zelf vaak ook 5. Rug gaat er goed op. Deadlift zou ik er sowieso in zetten. Of op z'n minst toch wel een variant er van. Kan overigens ook bij benen als je dat handiger vind.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X