Bilo log 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dag 6
    Algemeen:
    Vandaag mijn junk-/rustdag. Is noodzakelijk voor mij om het maanden vol te houden en om rest van de week zo ver onder onderhoud te eten. Zou eigenlijk vandaag gaan skien maar weer was te slecht.

Training:
    11 uur geslapen vandaag.

Voeding

havermout
    pizza
    broodje hamburger

Ademoefening
    Niet gedaan

Dagscore:
    2/10
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Een deadlift variant,
      Chin ups of lat pull down
      Tbar row of Bent over Row
      Seated Cable Row of DB Row
      2 arm oefeningen

is meer dan genoeg. kunt beter meer gewicht/sets doen dan meer oefeningen

Comment

Dag 7

Wil het er niet eens over hebben. Slechte dag. Dit zijn 2 kutdagen achter elkaar. Moet volgend weekend beter. gvd

Dagscore:
        2/10

Comment

komop lapzwans . Vandaag gewoon goed eten, flink aan de ijzers gaan, je ademoefeningen doen, en op tijd naar bed om te herstellen. volgend weekend willen we niet weer zoon slappe hap lezen. begrepen

even serieus, je kan echt wel beter dan dit. Als je nu hard je best gaat doen, dan kun je er van de zomer nog best wel respectabel uit komen te zien. ik volg je log, en hoop dat het binnenkort allemaal wat beter gaat.

succes
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            komop lapzwans . Vandaag gewoon goed eten, flink aan de ijzers gaan, je ademoefeningen doen, en op tijd naar bed om te herstellen. volgend weekend willen we niet weer zoon slappe hap lezen. begrepen

even serieus, je kan echt wel beter dan dit. Als je nu hard je best gaat doen, dan kun je er van de zomer nog best wel respectabel uit komen te zien. ik volg je log, en hoop dat het binnenkort allemaal wat beter gaat.

succes
            bedankt man, ik moet gewoon iets vinden waardoor ik mezelf kan relaxen zonder vet te eten of alcohol. Zolang ik in het werkritme zit, lukt het wel. Echter in het weekend heb ik het gevoel dat ik wil genieten en moet ik gewoon zondigen. En een beetje kan geen kwaad. Echter ben ik zo'n alles of niets figuur. Ik moet iets vinden waardoor ik toch geniet en stoom afblaas, maar gezond. Kom ik op terug

Comment

Je kan ook genieten en stoom afblazen in het weekend door activiteiten en niet door te vreten en drinken.

Comment

Dag 8 is goed gegaan. Maar heb niet opgeschreven. Zal vanavond wel training noteren.
                Maar ben even bezig mijn voedingsschema bij te stellen. Ben er niet tevreden over. Dit gaat veranderen:

- "Zig zag methode". 3 dagen laag in kcal, 4de dag hoog in kcal (wel gezond eten)
                - Niet 1 voedingswaarde per maaltijd. Ik eet teveel OF kip OF vet OF tonijn etc. Ik wil meer elke maaltijd combinatie doen van carb, vet, protein. Zal niet elke keer lukken, maar zo vaak mogelijk.
                - Elke dag een excel sheet bijhouden zodat ik precies verhouding weet. Nu gok ik. Weliswaar berekende gok maar desalniettemin.
                - Ik ga toch terug naar de percentages (dus niet protein is lichaamsgewicht x 2). Mij bevalt dat beter. Ik ga me richten op 45% carbs, 35% protein, 20% vet.

Comment

als je dan laag in kcal gaat krijg je toch te weinig eiwitten binnen...?
                  Groeten

Comment

Dag 8 Training:
                    Het ging slecht. Heb ik niet vaak, maar van begin af aan was ik slap en kon geen kracht zetten. gewoon alles afgemaakt maar ging verre van soepel. Je hebt soms van die trainingen..pff

Benen:
                    Leg extension: 4 x 10 x 25 kilo
                    Calf raise: 4 x 10 x 18 kilo
                    Squat: Kreeg pijn aan knie...gestopt..tegenvaller
                    Leg press: 4 x 10 x 59 kilo

Schouder:
                    dumbell side raise: 4 x 10 x 7 kilo
                    front raise: 4 x 10 x 7 kilo
                    BB military press: 4 x 10 x 20 kilo
                    Machine shoulder press: 4 x 10 x 32 kilo

Comment

Zit hier een idee achter? Zo niet dan zou ik de volgorde wat aanpassen.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zou beginnen met de compounds en daarna de iso's
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Als je je voeding in die zigzag dinges gaat doen dan moet je je nog strenger eraan houden.
                          Als je dan 1 dag verneukt, dan verneuk je gelijk je schema voor 2 a 3 dagen.
                          Waarom allemaal zo raar en lastig? Snap niet waarom je niet gewoon een cutschema maakt en fatsoenlijk gaat eten... Net zoals de rest.
                          Altijd maar aparte truckjes zoeken enzo.

Brute discipline en rauwe training met fatsoendelijke voeding zal meer vruchten afwerpen dan dit gesukkel. Zoveel vruchten dat je er zelf van versteld zal staan.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Helemaal met schoom eens, zou trouwens ook eerst schouders pakken en dan benen.

Comment

Inderdaad, gewoon jezelf aan de regels houden.. Als je je er een tijd aan hebt gehouden word het gewenning. Toen ik me eerste broodje tonijn at moest ik kosten, nu vind ik het haast lekker te vinden..
                              Je harde werk gaat uiteindelijk beloont worden

Comment

Allemaal bedankt voor jullie reacties. Maar ik heb de oefeningen gewoon even uit mn hoofd opgeschreven. Niet in de volgorde dat ik ze ook echt gedaan hebt.

Wat betreft schrooms reactie: je hebt gelijk. Maar vergeet niet dat ik voordat ik 3 maanden eruit ben geweest 1,5 jaar bikkelhard heb getraind (zie mn fotoalbum fotos na een jaar;..was ik 9% bf verloren) . Dus ik weet hoe het moet. Echter weet ik ook waar mijn valkuilen zitten. En als ik die even kan opheffen dan doe ik dat.
                                Daarnaast is het ook een hobby en vind ik het leuk om er beetje mee te spelen. Maar ik zal het zeker onthouden wat je zegt want je hebt een goed punt. Dank

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X