Haha af en toe lijkt het wel alsof jij bij het RIAGG traint
Pinada log v3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vanochtend wederom wezen trainen onder het genot van een beker hydrolisaat.
Was weer lekker rustig, er waren twee mensen bezig op cardio-toestellen, maar in het kracht-/fitnessgedeelte was helemaal niemand.
Begonnen met de pull through. Ben blij dat er niemand was, want is de eerste keer dat ik deze oefening kon doen zonder er commentaar op te krijgen . Puntje is wel dat ik nu op full stack zit en ik dus zeer binnenkort een vervanger moet gaan bedenken. Iemand een leuk idee?
Daarna GHR en ik had me bedacht ook maar weer eens te gaan optrekken in plaats van de LDP te gebruiken. En toen bedacht ik me: Ik kan geen van die beide oefeningen zwaar doen (doe ze allebei assisted) dus dan moet ik ze maar veel doen. Dus iedere oefeningen 5 sets van 10 reps en dan om en om. Toen was ik helemaal blij dat er niemand was, want ik heb me een partij lopen vloeken en schelden. Wat een schijtoefeningen zeg.
Daarna nog wat andere oefeningen. BOR en hyperextension om en om. Kon niet meer lopen door een irritant samentrekkende onderrug . Normaal zet ik dat hyperextensionstoelachtig ding horizontaal. Had hem vandaag meer rechtop.
Werd uiteindelijk het volgende:
Pull through
100 kg
12-9-7
Om en om:
Optrekken (assisted)
5x10
GHR
5x10
Om en om:
BOR
45 kg
11-9-6
Hyperextension
20 kg
11-9-6
Om en om:
Face pull
40 kg
11-9-6
Deltoids machine
20 kg
11-9-6
Daarna nog wat cardio op de fiets."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik zei laatst tegen Atta dat ik graag bij de OSGG wilde en vroeg hem wat ik daarvoor moest doen.
Het antwoord was dat ik maar eens Fast Diet moest gaan testen.
Dus, zo geschiedde.
Gisteren besteld, vandaag binnen.
Vanochtend 1 zo'n ding genomen (aanbevolen dosis is tweemaal daags twee dingen) en na een uurtje voelde ik me een beetje mistig. Maar, verder niet heel veel boeiends.
Dus in de middag twee van die dingen genomen en ik moet concluderen dat ik er volgens mij best wel een beetje gevoelig voor ben .
Ik liep even de stad in en 50 meter zweette ik me kapot en werd ik een beetje draaierig. Toen ik weer thuis kwam zweette ik me nog steeds kapot, had een verschrikkelijk droge mond en ik liep aardig te stuiteren.
Genj zei een afkeer van roken te hebben na het nemen van Fast Diet en dat kan ik bevestigen.
Hongergevoel werd ook enorm onderdrukt.
Dus, leuk spul ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
haha dan heeft het idd effect op je! ;DThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Nee ík moest Fast Diet proberen. Geen idee wat jij moet doen. Misschien kun jij per definitie gewoon niet lid worden.
I don't make up the OSGG rules."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostNee ík moest Fast Diet proberen. Geen idee wat jij moet doen. Misschien kun jij per definitie gewoon niet lid worden.
I don't make up the OSGG rules.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment