Pinada log v3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha af en toe lijkt het wel alsof jij bij het RIAGG traint
    Groeten

Comment

• Nee joh, zijn gewoon die gekke lui die geboren en getogen Nijmegenezen zijn.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Damn.

Zeker een GGZ-klantje
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Vanochtend wederom wezen trainen onder het genot van een beker hydrolisaat.

Was weer lekker rustig, er waren twee mensen bezig op cardio-toestellen, maar in het kracht-/fitnessgedeelte was helemaal niemand.

Begonnen met de pull through. Ben blij dat er niemand was, want is de eerste keer dat ik deze oefening kon doen zonder er commentaar op te krijgen . Puntje is wel dat ik nu op full stack zit en ik dus zeer binnenkort een vervanger moet gaan bedenken. Iemand een leuk idee?

Daarna GHR en ik had me bedacht ook maar weer eens te gaan optrekken in plaats van de LDP te gebruiken. En toen bedacht ik me: Ik kan geen van die beide oefeningen zwaar doen (doe ze allebei assisted) dus dan moet ik ze maar veel doen. Dus iedere oefeningen 5 sets van 10 reps en dan om en om. Toen was ik helemaal blij dat er niemand was, want ik heb me een partij lopen vloeken en schelden. Wat een schijtoefeningen zeg.

Daarna nog wat andere oefeningen. BOR en hyperextension om en om. Kon niet meer lopen door een irritant samentrekkende onderrug . Normaal zet ik dat hyperextensionstoelachtig ding horizontaal. Had hem vandaag meer rechtop.

Werd uiteindelijk het volgende:

Pull through
          100 kg
          12-9-7

Om en om:

Optrekken (assisted)
          5x10

GHR
          5x10

Om en om:

BOR
          45 kg
          11-9-6

Hyperextension
          20 kg
          11-9-6

Om en om:

Face pull
          40 kg
          11-9-6

Deltoids machine
          20 kg
          11-9-6

Daarna nog wat cardio op de fiets.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
            Koken, wokkken, stomen, rauw. Alles door elkaar .
            Dat houd de afwisseling er wel in
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik zei laatst tegen Atta dat ik graag bij de OSGG wilde en vroeg hem wat ik daarvoor moest doen.

Het antwoord was dat ik maar eens Fast Diet moest gaan testen.

Dus, zo geschiedde.

Gisteren besteld, vandaag binnen.

Vanochtend 1 zo'n ding genomen (aanbevolen dosis is tweemaal daags twee dingen) en na een uurtje voelde ik me een beetje mistig. Maar, verder niet heel veel boeiends.

Dus in de middag twee van die dingen genomen en ik moet concluderen dat ik er volgens mij best wel een beetje gevoelig voor ben .

Ik liep even de stad in en 50 meter zweette ik me kapot en werd ik een beetje draaierig. Toen ik weer thuis kwam zweette ik me nog steeds kapot, had een verschrikkelijk droge mond en ik liep aardig te stuiteren.

Genj zei een afkeer van roken te hebben na het nemen van Fast Diet en dat kan ik bevestigen.

Hongergevoel werd ook enorm onderdrukt.

Dus, leuk spul .

Comment

• Wat betekent OSGG?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• haha dan heeft het idd effect op je! ;D
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Onwijs Supplement Geile Gardisten

Comment

Onwijs Supplement Geile Gardisten
                      Fast diet dus......

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                        Fast diet dus......
                        Ik volg je niet.

Comment

Ik volg je niet.
                          om lid te worden moet je eerst fast diet proberen.....nou dan ga ik fast diet bestellen

Comment

• Nee ík moest Fast Diet proberen. Geen idee wat jij moet doen. Misschien kun jij per definitie gewoon niet lid worden.

I don't make up the OSGG rules.

Comment

Nee ík moest Fast Diet proberen. Geen idee wat jij moet doen. Misschien kun jij per definitie gewoon niet lid worden.

I don't make up the OSGG rules.
                              Boeiend...ik moet dat spul ook hebben, waar heb je Fast diet besteld?

Comment

• Fast Diet | Welkom bij Body & Fit Sportsnutrition | Body & Fit Sports Nutrition

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X