Waterpoloboy - trainingslogje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb al vaak genoeg gehad dat ik dr onder vast zat en niet meer omhoog kreeg. leg je m van je borst naar je buik en dan opstaan. Lukt prima wanneer de kg nog onder de 100 zitten, ziet dr alleen niet echt uit.
    Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
      Heb al vaak genoeg gehad dat ik dr onder vast zat en niet meer omhoog kreeg. leg je m van je borst naar je buik en dan opstaan. Lukt prima wanneer de kg nog onder de 100 zitten, ziet dr alleen niet echt uit.
      tjah je moet wat he om tot failure te gaan
      "Straight outta gym"

Comment

Und wieder een trainingsdagje

gister NK waterpolo gehad met mijn team, keihard afgeslacht. Ik zal jullie dat verder besparen

Volgorde die ik aan wilde houden niet kunnen volgen vanwege drukte.. :S

10 minuten op de crosstrainer

supersetje
        pull ups, chin ups in 4 verschillende varianten 3 x 5
        leg press 3 x 8 130kg
        bench press 3 x 8 50kg
        standing calf raise 3 x 8 20kg
        dips 1 x 5 (voelde een enorme pijnscheut aan de binnenkant van me rechterborst, nog nooit eerder gehad :S)
        machine rear/row deltoid 3 x 8 50kg horizontale, verticale grip
        seated leg curl 3 x 8 90kg
        military press 3 x 8 25kg
        leg extensions 3 x 8 90kg
        Squat 5 x 8 70kg
        lying dumbbell flyes 3 x 8 8kg
        shrugs 1 x 8 20kg, 2 x 8 22kg
        bicep curl 1 x 8 10kg, 1 x 8 9 kg, 1 x 8 8kg
        side raises 3 x 8 7kg
        abdominal 3 x 8 65kg
        torso rotation 3 x 8 80kg
        hanging leg raise 3 x 15
        standing dumbbell reverse curl 3 x 8 8kg

Ik had nu een handdoekje opgerold en tussen me schouders en de stang gelegd en ik heb/had aanzienlijk minder last van de stang nu. Verder de stang wat lager gelegd en het ging super. Volgende keer weer wat meer proberen.

Ik ga volgende week denk ik met een UB/LB schema beginnen, die zal ik vandaag of morgen even opstellen en dan hier posten!
        "Straight outta gym"

Comment

Vage trainingsopzet man.. Waarom niet eerst grote spiergroepen en dan de kleinere?
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
            Vage trainingsopzet man.. Waarom niet eerst grote spiergroepen en dan de kleinere?
            Volgorde die ik aan wilde houden niet kunnen volgen vanwege drukte.. :S

Dit stond in mijn tekst, vandaar dat ik de grootste spiergroepen niet als eerste kon doen..
            "Straight outta gym"

Comment

In je andere trainingen doe je het ook niet hoor.. had het al een keer gezegd.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                In je andere trainingen doe je het ook niet hoor.. had het al een keer gezegd.
                klopt, maar wilde dit was de eerst opvolgde training na jullie tips en heb dit dus niet kunnen uitvoeren, vanwege de drukte. Aangezien ik anders veel te lang had moeten wachten..
                "Straight outta gym"

Comment

je beenoef zijn zoveel hoger dan je stand calves, lopen je kuiten achter dan?
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                    je beenoef zijn zoveel hoger dan je stand calves, lopen je kuiten achter dan?
                    weet ik niet, ik weet niet hoe zwaar die gewichten zijn die er daar zijn, het zijn er maar 20. Dat is het maximaal aantal gewichten, ik weet echter niet hoe zwaar deze zijn, maar ik zal dat eens navragen. Ik ga er dus vanuit dat het minimaal 20kg is
                    Last edited by Iron Mind; 20-06-2010, 12:21.
                    "Straight outta gym"

Comment

vandaag wat minder hard kunnen trainen voor me gevoel, ik kreeg namelijk ontzettende koppijn na me eerste squat set, niet echt leuk, na me 5 sets squatten was het overigens wel weg.. Vandaag stuk minder oefeningen gedaan, maar wat hoger in sets gegaan.. Enfin

Er was bijna niemand dus lekker kunnen doen waar ik zin in had

10 minuten op crosstrainer

squat 5 x 8 80kg
                      bench press 5 x 8 50kg
                      standing calf raise 5 x 10 20kg
                      chin ups, pull ups in 4 verschillende varianten 5 x 5 per variant met 30 sec rust
                      standing military press 5 x 25kg (ga deze wel verhogen de volgende keer..)
                      leg press 5 x 8 130kg
                      dips 5 x 10
                      hanging leg raise 5 x 15
                      MTS row 5 x 8 30kg
                      torso rotation 5 x 8 80kg

ik wilde 85kg proberen bij de squat, maar was bang dat me hoofd zou ontploffen bij wijze van spreken (heb overigens wel elke keer spierpijn in me reet van het squatten.. ),

verder wil ik military press seated gaan doen en dan met dumbbells, aangezien ze alleen een rechte barbell hebben met 25kg en de volgende is met 35kg en denk niet dat ik die kan liften, probeer ik anders volgende keer wel..

Dat was hem weer
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        vandaag wat minder hard kunnen trainen voor me gevoel, ik kreeg namelijk ontzettende koppijn na me eerste squat set, niet echt leuk, na me 5 sets squatten was het overigens wel weg.. Vandaag stuk minder oefeningen gedaan, maar wat hoger in sets gegaan.. Enfin

Er was bijna niemand dus lekker kunnen doen waar ik zin in had

10 minuten op crosstrainer

squat 5 x 8 80kg
                        bench press 5 x 8 50kg
                        standing calf raise 5 x 10 20kg
                        chin ups, pull ups in 4 verschillende varianten 5 x 5 per variant met 30 sec rust
                        standing military press 5 x 25kg (ga deze wel verhogen de volgende keer..)
                        leg press 5 x 8 130kg
                        dips 5 x 10
                        hanging leg raise 5 x 15
                        MTS row 5 x 8 30kg
                        torso rotation 5 x 8 80kg

ik wilde 85kg proberen bij de squat, maar was bang dat me hoofd zou ontploffen bij wijze van spreken (heb overigens wel elke keer spierpijn in me reet van het squatten.. ),

verder wil ik military press seated gaan doen en dan met dumbbells, aangezien ze alleen een rechte barbell hebben met 25kg en de volgende is met 35kg en denk niet dat ik die kan liften, probeer ik anders volgende keer wel..

Dat was hem weer
                        Hebben ze geen losse gewichten? 1,25, 2,5, 5, 10, 15, 20 kg?
                        Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by joey88 View Post
                          Hebben ze geen losse gewichten? 1,25, 2,5, 5, 10, 15, 20 kg?
                          jawel alleen die passen niet op die stang zeg maar.. Alleen op de barbells om te benchen
                          "Straight outta gym"

Comment

supersetje
                            pull ups, chin ups in 4 verschillende varianten 3 x 5
                            leg press 3 x 8 130kg
                            bench press 3 x 8 50kg
                            standing calf raise 3 x 8 20kg
                            dips 1 x 5 (voelde een enorme pijnscheut aan de binnenkant van me rechterborst, nog nooit eerder gehad :S)
                            machine rear/row deltoid 3 x 8 50kg horizontale, verticale grip
                            seated leg curl 3 x 8 90kg
                            military press 3 x 8 25kg
                            leg extensions 3 x 8 90kg
                            Squat 5 x 8 70kg
                            lying dumbbell flyes 3 x 8 8kg
                            shrugs 1 x 8 20kg, 2 x 8 22kg
                            bicep curl 1 x 8 10kg, 1 x 8 9 kg, 1 x 8 8kg
                            side raises 3 x 8 7kg
                            abdominal 3 x 8 65kg
                            torso rotation 3 x 8 80kg
                            hanging leg raise 3 x 15
                            standing dumbbell reverse curl 3 x 8 8kg
                            Wow..
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                              Wow..
                              is er iets?
                              "Straight outta gym"

Comment

Dips zijn kut man, ik zou die echt laten wegvallen.
                                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X